کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری معاونت آرشیو

سلام به همه

دوستان عرض کنم که برای معاونت آرشیو این عزیزان کاندید شدن

لطف کنید رای بدید


خانم مریم حیدری :ایشون معرف حضور همه هست عضو فعال و پیگیر کانون

یکبار معاون آرشیو بوده و یک بار هم مسئول آرشیو

خانم لطفیان : عضو جدید کانون . از جمله خانم های کانون هست

که سینما دوست و فیلم بین و فیلم شناس هستند 

رضا یوسف دوست : عضوی که تقریبا کسی نیست نشناستش.توی آرشیو

انیمه و دانلودش ید طولایی داره خودش هم که آرشیو شخصی داره.کامپیوتر هم خوب بلده.

اولویتی ندارم

دوستان در رای خود دقت فرمایید:)

ادیت شده توسط قربانی ساعت 10:28 14مهر

تا پایان روز چهارشنبه سنجاق است

مسئول وبلاگ، دوشنبه 14 مهر ماه، ساعت 00:31

نظرات 54 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر( قربانی) یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 23:58

لطف شود سنجاق بشه

محسن قدکساز دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 08:07

1

اسدی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 09:51

لطفا خانم لطفیان رو بیشتر معرفی کنید ! ورودی امسالن؟ کارشناسی یا ارشد؟

رضا ی.د دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 10:33

خوذم
به دلایل اینکه هم سابقم در کانون زیاده وهم اینکه اطلاع خوبی از کل پروسه ی آرشیو شدن دارم. یک ایده هم دارم که اگه انتخاب بشم انجام میدم.

برادر شما یه زمانی کلا سو استفاده کردی از اینترنت کانون و انیمه دانلود کردی
ملک

محمد گلخندان دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 14:38

لطفیان

میشه بگید دلیل رایتون به خانم لطفیان چیه؟؟؟؟؟
اصلا ایشون دقیقا کی هستن؟
کسی میشناستشون؟
جهان

سعید مشهدی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 14:38

لطفیان

میشه بگید دلیل رایتون به خانم لطفیان چیه؟؟؟؟؟
اصلا ایشون دقیقا کی هستن؟
کسی میشناستشون؟
جهان

علیرضا ملک محمدی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 19:48

خانم لطفیان

میشه بگید دلیل رایتون به خانم لطفیان چیه؟؟؟؟؟
اصلا ایشون دقیقا کی هستن؟
کسی میشناستشون؟
جهان
-----------------------------------
ورودی جدید هستن و تسلط خوبی رو فیلما دارن و مصمم در کار در کانون
__________________
پاسخ از شماست آقای ملک محمدی؟
به نظرم علاقه معیار کافی برای به دست آوردن هیچ سمتی توی کانون نیست.
مهم مسوولیت پذیری و توانایی فرده که خانم لطفیان هنوز فرصت نشون دادن این دو مورد اساسی رو پیدا نکردن.پس بهتره فعلا خودشون رو نسون بدن تا ایشالا ترمهای آتی بتونن تو کانون سمتی رو برعهده بگیرن.
جهان
-----------------------------
لطفا در پاسختان به کامنت‌ها، نام خود را نیز درج بفرمایید. با تشکر
مسئول وبلاگ
------------------------------------------------
ایشون هم باید فرصت ابراز وجود پیدا کنند تا جایی که من از اساس امه خبر دارم نباید من بااب رای شخصی سوال پیج بشم

عیقریان دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 20:05

لطفیان

میشه بگید دلیل رایتون به خانم لطفیان چیه؟؟؟؟؟
اصلا ایشون دقیقا کی هستن؟
کسی میشناستشون؟
جهان
----------------------------------------
به خانم جهانی پور
بهتر نبود اگر این سوالتون رو در یک کامنت جداگانه از همه دوستانی که به ایشون رأی دادن می‌پرسیدید تا از تکرار هم پرهیز بشه؟
عبدی

سعید چ.ع دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 21:12

حیدری

فردین هستم دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 21:17

داشتن تجربه بنظرم مهمه , و بهمین دلیل بین یوسف دوست و حیدری بنا به دلایلی حیدری رو انتخاب میکنم ,
مریم حیدری

دوستان
اگه دارید بر اساس عقیده رای می دید که هیچ.

ولی اگه قصد مسخره کردن کانون رو دارید، مواظب باشید، چون خیلی از اعضا احمق نیستند.
مخصوصاً تو ملک محمدی.
من عادت به تیکه انداختن یا در پرده صحبت کردن ندارم. اگه وقتش رو داشته باشم، میام پیگیری می کنم راجع به حرکات اخیر تو!
اینکه نظم جلسه رو به هم می زنی و حرفای نامربوط در محیط کانون می زنی و کسی کاری به کارت نداره، باعث نمیشه که همینطوری هم بمونه.
من 10 سال تو کانون جون نکندم که کسی الان برسه بخواد مسخره اش کنه. تو یا هیچ کدوم از دوستانت، یک دهم زحمتی که من برای کانون کشیدم رو نکشیده اید بنابراین اگه حس کنم که میخواید کانون رو مسخره کنید، خونم به جوش میاد.

شکور

نه اقا قصد مسخره کردن ندارم و صرفا دارم رای میدم ایا این مسخره کردنه؟ تیکه پرونی تو کانون هم دیگه تعطیله ... از این به بعد بیا امارمو بگیر و لطفا حواست به تیکه پرونی ها و کار دیگرانم باشه غیر از من و گلی و عبقر و سعید و دیگران...

مریم حیدری دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 21:55

به خودم رای میدم

مریم حیدری دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 22:05

من یه نکته ای هم بگم .این که به خودم رای دادم اول اینکه خب کاریه که طول این دوترم کانونی گذشته دست خودم و آقای قربانی بوده و خب کم وبیش اشنام بهش واز پسش برمیام .در مورد کاندیداهای دیگه هم اقای بوسف دوستن مناسبن چون در جریان بودن ولی من اصلا حتی یک بارم خانم لطفیان رو ندیدم که نظری بدم یا بخوام بهشون رای بدم برای مسئولیت آرشیوی که بارها تا نیمه مرتب شد وبه خاطر عوض شدن مسئولین و تغییر سیستم مرتب سازی باز هم بهم ریخت .پس ترجیحا به خودم رای میدم

علی عبدی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 22:18

به جناب اهل خیر عزیز:
لطفاً موارد ویرایش شده رو مشخص کنید، چون الان من دقیقا نمیدونم که کدوم بخش رو ویرایش کردید. ممنون

برخورداری دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 22:20

خانم حیدری

موسوی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 22:37

من هیچ شناختی از کاندیدها در نسبتشون با آرشیو ندارم متاسفانه.رای من؛ ممتنع

این نمونه ی یه استدلال خوب و یه رای خوبه.
شکور

به ملک محمدی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 23:07

1- وقتی نظری تایید شده، نباید بهش پاسخ بدی! چرا رعایت نمیکنی؟
2- قناری. حاجی. ما که گوشامون مخملی نیست که! دست بردار.

اگه از این کارها دست برنداری و دست برندارید، برای خود من که مسجل میشه، مشکلی نداری (و ندارید) که برای خوشگذرانی، کانون فیلم نابود بشه.

از ما گفتن
شکور

درضمن تیکه پرانی در کانون هم مشکلی نداره، بلکه تیکه هایی که خطوط قرمز رو رد میکنن، مشکل داره.
شما حرف زدنت رو کنترل کنی، تیکه پراندن در کانون باعث انبساط خاطر هم هست
شکور

علی عبدی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 23:08

ای وای بر من. آقای ملک محمدی. آقای ملک محمدی.
شما به دو کامنت تأیید شده پاسخ دادید. چرا خب؟ این کار بسیار خلاق قوانینه و اصلاً صحیح نیست. لطفاً دیگه این کار رو نکنید.
ضمناً باز هم خواهش میکنم برای پاسختون زیر کامنت ها اسم بنویسید. ما از کجا باید بفهمیم کیه خب؟؟؟

علیرضا ملک محمدی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 23:20

به علی عبدی : داداش حواسم نبود چشم

سعید پشت مشهدی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 23:36

به جهانی پور:
دلیلی نمیبینم بخوام دلیل رای ام رو براتون توضیح بدم.
به شکور:
فکر خواهم کرد.

سعید پشت مشهدی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 23:38

به جهانی پور:
دلیلی نمیبینم بخوام دلیل رای ام رو براتون توضیح بدم.
به شکور:
فکر خواهم کرد.

خاقانی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 00:00

خانم حیدری

به آقای پشت مشهدی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 00:08

قطعا مختارید
جهان

به آقای پشت مشهدی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 00:58

قطعا همینطوره
جهان

اشکان سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 03:10

بنده یک سوال کلی در حد دکترین (به فتح ی)دارم:
همه مان از مسخره بازی صورت گرفته در این پست با خبریم...من خانم لطفیان را نمیشناسم و حتی احتمال میدهم مسئول خیلی خوبی برای آرشیو بشوند... بحث چیز دیگری ست...اینجا من میخواهم صلاحیت "نهاد تصمیم گیری" که تنها جمعیت حق رای دار در کانون است را زیر سوال ببرم...ببینید یک سری مسائل روز در کانون اتفاق می افتد که خب جمعی که در کار عملی و جریان مسائل درگیرند و فعالیت می کنند(نهاد تصمیم گیری) بهتر میتوانند تصمیم بگیرند و رای بدهند...سلمنا...
بحث من اینجاست
یک سری مسائل اتفاق می افتد که تصمیم کلان است...انتخاب دبیر...انتخاب مسئولین سمت...شورای مرکزی.. سیاست های کلی در برخورد با امور فرهنگی و...در اینها نباید فقط از راه فعالیت حق رای بدست آورد...
من تقریبا هر روز وبلاگ کانون را چک می کنم و از هر کانونی سوال اولم این است که اوضاع کانون چطور است؟
در همین راستا نظر خودم را از اکثر کسانی که به این پست نظر دادند نسبت به انتخاب مسئول آرشیو (و به طور کلی تمام موارد بالا) درست تر میدانم. نظر زینل و سلیمیان و بشیری و باقری و ایزدی و ترابی ...که هررزوه با آنها ارتباط دارم را هم همینطور...اصلا میخواستم یک حرکت جنبش طور بزنم و بیایم اینجا از طرف همه شان (با هماهنگی البته) رای بدهم و نتیجه را عوض کنم که دیدم هیچکدامشان حق رای ندارند...به نظرم این یک نقص است
ما یک معیار دیگر برای رای گیری های کلان احتیاج داریم...
عباس شکور ببحث

آبای سخن از زبان ما میگویی، بحث کن که شاید تو از پس شکوری بربیای در دفاع تمام قدش از دموکراسیِ خطرناکی که به هر چیزی و به ترکسی میتونه اجازه ابراز وجود بده.
سعید.
-------------------
من ایشالا شنبه به بعد، بحث خودم رو در این رابطه مطرح می کنم.
اجالتاً من فقط می تونم این رو بگم که من سیستم دموکراسی فعالین رو در مقابل دیکتاتوری دبیر پیشنهاد دادم نه اینکه دموکراسی فعالین رو در مقابل دموکراسی به شکل دیگر پیشنهاد داده باشم.
به هر حال من همیشه گفته ام که بیاید پیشنهاد بدید معیار این دموکراسی تغییر کنه. حتی در زمینه ی ساخت فیلم هم خودم یک معیار دیگه دموکراتیک تخصصی پیشنهاد دادم که ایزدی مسئول اساسنامه گفت که بچه ها نمی پذیرن که اخیراً باز هم توسط ملک محمدی مطرح شده. اگه اشتباه نکنم با تو هم کلی در این رابطه صحبت کردم و حتی می گفتیم که بچه هایی که تو محیط لوکیشن کانون هستن عضون ولی قابلیت احراز نداره.
معیار بهتر اگه پیدا کردید بیاید بگید خوب! به حرفای سعید هم گوش نکن بابا. این سعید فقط بلده نق بزنه. فقط بلده بگه چی بده. فقط مشکلاتی که خودمون می دونیم رو میاد داد میزنه. راهکار به هیچ عنوان نداره یا نمیده.
من به شدت با تغییر معیار کاملا موافقم. ولی خود این تغییر رو کی باید بپذیره؟ آیا اینکه اشکان توپشکن این پیشنهاد رو بده برای اجرا کردنش هم کافیه؟ درگیری تو کانون پیش نمیاد؟ همین الانش ببین مشهدی ادعا کرده که رهبر یه گروهه! اونم گروهی با اعضایی مثل گلخندان، ملک محمدی، عبقریان. (اینها گفته ی خودشه). این بچه ها همین الانش که حق رای دان، میان اینطوری رای میدن. فکر میکنی اگه معیار تو حق رای اونها رو از بین ببره یه به هر شکلی اونها رو ازدخالت در انتخاب این مسئولین محروم کنه، چی کار می کنن؟
راهکار حاجی! راهکار بده! اونم راهکار عملیاتی. نه شعر و داستان و فلسه. وگرنه من هم ازین معضلات با خبرم. همه با خبرن.

مگه اینکه راهکار شما، دیکتاتوری دبیر یا یه گروه خاص باشه که من با این قضیه مخالفم. چون در گذشته دیده ام که چه لطماتی به کانون می زنه.
شکور

زرگر سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 08:17

خانم حیدری

عطار سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 10:29

خانم حیدری

شهسواریان سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 12:51

جهان
زرگر
قربانی
حیدری
شکوری
عطارپور
مریم حیدری
علیرضای کوچک
محمدنیا
قاسمی
مرادپور
علیپور
اسدی
پیروزبخت
ترابی
خاقانی
خداقلی
شهسواریان
یوسف دوست
ایزدی
پشت مشهدی
صالح آبادی
ضمیری
زردکوهی
ارشادی
قدکساز
برخورداری
ملک محمدی
آقای توسلی
طلاکوب
چراغعلی
عبقریان
موسوی
باقری
مشعشع
پرستو کنعانی و دوست خوبشون
جهان

زرگر

قربانی

حیدری

شکوری

عطارپور

مریم حیدری

علیرضای کوچک

محمدنیا

قاسمی

مرادپور

علیپور

اسدی

پیروزبخت

ترابی

خاقانی

خداقلی

شهسواریان

یوسف دوست

ایزدی

پشت مشهدی

صالح آبادی

ضمیری

زردکوهی

ارشادی

قدکساز

برخورداری

آقای توسلی

طلاکوب

چراغعلی

عبقریان

موسوی

باقری
گلخندان
مشعشع
ملک محمدی
پرستو کنعانی و دوست خوبشون
حاجیلو

لیست حق رای داران با حد نصاب 10

رضا ی.د سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 15:40

آقای عبدی من خواهان بسته شدن اکانت ملک هستم به رای تایید شده ی من هم نظر دادن ومن به شدت عصبانیم تو همینجا ایشون چندبار قوانین رو زیر پا گذاشتن،به نظرم حداقل کار فعلا مسدود کردن اجازه ی دسترسی ایشون به وبلاگه...
وبرای توضیح بیشتر انیمه دانلود نشده بود واگر انیمه دانلود کردن سوء استفاده باشه مثل این میمونه که بگی فیلم دانلود کردن سوء استفادس...تهمت نزن برادر وقتی در جریان نیستی...من این تهمت هارو فقط وفقط از چشم عطار میبینم واگه به آخرت اعتقاد داره سر این یه مورد اصلا وابدا بی خیالش نمیشم که اجازه میده هر نادان و احمقی بیاد در مورد مطلبی که نمیدونه نظر بده...کل قضیه این بوده من به حجم 200فایل دانلود کردم که این سه تارو شامل میشد مستند آموزش وبازی ....زمانی که اینترنت کانون بلا استفاده بوده ومسءول دانلودی مبوده...تنها اشتباه من استفاده ی غیر عرفی از وسایل کانون بدون رای گیری بوده...که اونم اینطوری فرض کن که چون این حجم تو 6ماه ویا بیشتر دانلود شده وقرار نبوده من مثلا بیام بگم من تا 6ماه آینده میخوام فلان مقدار فایل دانلود کنم رای گیری صورت نگرفته است...

چون یوسف دوست در این نظر به من اشاره کرده لازم میدونم توضیحاتی رو برای افرادی که از جریان خبر ندارن و همچنین خود یوسف دوست بدم.
حاجی اولا که من هیچوقت علاقه ای به مطرح کردن این موضوع نداشتم و مسبب اصلی عمومی شدنش خودت بودی چون اصرار داشتی بگی کار اشتباهی نکردی و با موافقت خودت قرار شد که در یک جلسه با حضور اعضا مطرحش کنیم و در نهایت تو جلسه مذکور نظر جمعی بر این بود که کارت اشتباه بوده و حتی خودت هم به خاطر کارت عذر خواهی کردی!
تو به گفته خودت علاوه بر دانلود های انیمه,مستند آموزشی و.....
170 گیگ بازی دانلود کردی که مسلمه هیچ ربطی به کانون فیلم نداشته(چون انیمه,مستند آموزشی و...رو میشه مربوط دونست)
دوما,اینکه میگی اون موقع مسئول دانلودی نبوده و..... بنده تو همون دوران که مشغول دانلود بازی بودی چندین بار بهت تذکر دادم و حتی با موافقت خودت, من و امیر حیری بهت لیست فیلم دادیم تا دانلود کنی ولی اون لیست تا مدت ها فقط رو وایت بورد کنار سیستم موند!!....
اینکه بعد از چند ماه به کاری که خودت به اشتباه بودنش معترف شدی و حتی به خاطرش معذرت خواهی کردی بپردازی و با تحریف و وارونه کردن حقایق از کارت دفاع کنی و من رو به آخرت حواله بدی خیلی عجیبه!!!

من مشکلی با آخرت ندارم برادر, بد نیست تو هم یه نگاهی به گذشته بندازی و به آخرت فکر کنی!!

عطار
---------------------------------
کاری به محتوای کامنت ندارم، اما اعتراض وارده. اکانت ملک محمدی حذف شد و تا اطلاع ثانوی هم بهشون تعلق نمی‌گیره
عبدی

سبا حق طلب سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 15:41

فعلا بقیه رو متقاعد کنید بیان به فرد درست رای بدن

...........

اسدی
----------------------------
فرد درست لزوماً از دید همه یکسان نیست. اگه اینطور بود نتایج همه انتخابات باید 100 درصد به سود یک نفر معین می‌شد
عبدی

سبا حق طلب سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 15:50

در ضمن خانم لطفیان به کانون خوش اومدید و خیلی هم خوب که کاندید شدید.

اسدی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 18:10

کلی نوشتمو پاک کردم چیزی که ازش موند همینه :

واقعا متاسفم .....

ماذا فازا مهسا جان؟
متوجه نشدم.
از چی متاسفی؟
جهان

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 18:58

به نظر من
خانم حیدری یکی از مناسب های این مسئولیت هست کاری و پر تلاش ولی یکم وقت بیشتری بزارن خیلی بهتر میشه .البته به همین خاطر نمیخاستند کاندید بشند ولی با اصرار من و زرگر قبول کردن.

خانم لطفیان هم یکی از خانم های سینمایی کانون هستند و البته خیلی کانونی
شاید خیلی ها نشناسنش ولی من و عطار وقتی باهاش صحبت میکردیم خیلی چیزا دستمون اومد انشالله بچه های کانون بیشتر باهاشون آشنا بشند امروز هم که باهاشون در این باره (معاونت آرشیو) بحث میکردم خیلی منطقی صحبت میکردن و قبول داشتن که یه ترم دیگه گزینه مناسب تری باشن برای این کار و این ترم رو تجربه کسب کنند

رضا یوسف دوست : رضا گزینه مناسبی برای این کار هست شاید بیشتر از دو گزینه قبلی ولی متاسفانه نمیتونم با رضا یه کاری رو انجام بدم نمیتونم باهاش تو یه گروه باشم که مشکل من هست نه اون.

فکر میکنم بهترین گزینه توی چنین شرایطی فقط خانم حیدری باشه
رای من خانم حیدری

اشکان سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 19:14

آفرین آفرین عباس منم منظورم این نبود که بیایم دیکتاتوری جایگزین کنیم...منظورم همین بوود که بیایم دموکراسی بهتر و بدون اشکال تری برقرار کنیم مثل کاری که همیشه کردیم...
اولین راهکاری که به نظر من می رسه اینه...با رای گیری تو یه جلسه یک لیستی از افراد به اسم قدیمی های کانون یا هرچی درست بشه...افراد این لیست کسایی باشن که از اساسنامه سر در بیارن...از فعالیت کانونی سر در بیارن...از مشکلات تاریخی کانون با خبر باشن...منطقی باشن و...
خودم این افراد رو مثلا پبشنهاد میدم
تو ، امیر حیدری ،سعید چراغعلی ، سیما ترابی ، سعید ایزدی ، زینل و اکثر بچه هایی که تو نظر قبلیم گفتم...هر کس دیگه ایم که فک می کنه واجد شرایط هست کاندید شه...
بعد از اینکه این لیست تهیه شد برای یک سال این افراد که در یک رای گیری اول سال انتخاب شدن حق دارن در مورد مسائل کلان کانون رای بدن علاوه بر نهاد تصمیم گیری...
این یک راهکار خیلی ابتدایی و اولیه بود که به نظرم رسید و حتمن باگ داره...ولی خب رای گیری ها از قبل به نظرم خیلی منصفانه تر میشه چون حیفه که کانون از نظر یه سری افراد(مثه کسایی که گفتم) تو رای گیریا بی بهره باشه... برو فیلمتو بساز بیا بیشتر راجع بهش بحث می کنیم

من هم با کلیت نظر اشکان و راه حل پیشنهادیش موافقم.
فقط در مورد چند جمله اول به نظرم (که قبلاً هم به شکوری گفتم) دموکراسی همیشه بهترین سیستم ممکن نیست. گاهی اوقات فاصله گرفتن از دموکراسی موجب منفعت کلی سیستم می‌شه.
عبدی
-----------
ردیف
بحث ها خواهیم کرد و اشک ها خواهیم ریخت
شکورم

توسلی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 19:17

خانوم حیدری

ترابی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 19:46

رای من خانم حیدری
خانم لطفیان رو نمیشناسم
آقای یوسف دوست هم نسبت به خانم حیدری در اولویت دوم من قرار دارند

رضا ی.د سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 21:04

عطار تو یه جمله میگم تو اون جلسه هم که مطرح شد من نه با حرف وتهمت تو که همچنان همونه بلکه با حرفی که خانوم ترابی زدن موافقت کردم ...وگفتم هنوز کل جمله رو یادمه:"من از این نظری که خانم ترابی میگن اشتباه کردم و به خاطر اون عذرخواهی هم کردم!"تویی که باز تا تقی به توقی میخوره میای میگی یادته فلان کارو کردی!من به نظرم این کار زیاد اخلاقی نیست...امیدوارم خانم ترابی بادشون باشه اون قضیه به کجا رسید وبیان جملشکن رودوباره مطرح کنن .بعدشم دعوای من سر اون قضیه نیست اصلاحرف تو من شیطان اعظم سر اون قضیه وتو مسیح اوکی؟الان حرف سر تموم کردنشه!یک مورد دیگه از اشتباهاتم رو در یک سال گذشته بگو؟من تو هیچ وقت واسه کانون کم نذاشتم چون کانون دو دوست دارم.اینکه یکی بیاد جلو همه هی بگه فلان حرکت زشتیه آقا زشت میخوای قبول کنی نمیخوای خود دانی!حالا تو بازم به کار خیر آگاه سازی ملت در هر شرایطی ادامه بده...

این شیوه حرف زدن داره به شدت ناراحتم میکنه!

۱-من کی به تو تهمت زدم که هی از این واژه استفاده میکنی؟

۲-من کی همه جا جار زدم که تو فلان کارو کردی؟!
هرکی بیاد تورو یاد اون کارت بندازه معنیش اینه که من بهش گفتم بهت بگه؟! خودت باعث شدی همه از اون اتفاق مطلع بشن وگرنه من تنها مشکلم این بود که چرا به جای پذیرفتن اشتباهت با افتخار از این کار دفاع میکنی.
دوست عزیز من نه حوصلشو دارم نه وقتشو و نه از این جور کارا خوشم میاد که هی به یکی بگم فلان کارو کردی!
ملک محمدی یه چیزی به تو گفته تو اومدی پای منو وسط کشیدی میگی بهت اتهام زدم و.... بعد میگی چرا من این بحثو تمومش نمیکنم؟!!!!

3- باز هم میگم که داری حقایق رو تحریف میکنی و وارونه جلوه میدی

4- والا اگه کسی داره تهمت میزنه به نظر اون تویی که منو متهم میکنی که به کار خیر آگاه سازی ملت مشغولم و کار غیر اخلاقی انجام میدم!!


در آخر اضافه میکنم که من نه گفتم تو کانون رو دوست نداری و نه هی خواستم اون اتفاق رو کش بدم.
هر حرف دیگه ای هم که داری بیا به خودم بگو چون به نظرم درست نیست همچین بحثی بیشتر از این تو وبلاگ مطرح بشه.

عطار

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 21:27

به توپ شکن: چی میگی حاجی اگه قرار به یه گروه دیکتاتوری باشه و انتخاب اعضاش من خودم از همه اون دوستانی که نام بردی قدیمیترم و محق تر ولی اصلا معنی نداره یه گروه دیکتاتوری بیان و برای بقیه که درزمان حال کانون دارن زحمت میکشن بیان تصمیم بگیرن اصلا مثلا خودت و یا زینل چقدر مگه کانون میاید که خانم لطفیان که هیچی خانم حیدری هم بعید میدونم بشناسید که بخواید انتخابش کنید معنی نداره یکی زحمت بکشه تو کانون یکی دیگه جاش تصمیم بگیره سیستم فعلی خیلی هم خوبه (هرچند که بنظرم گزارش فعالیت برای متن نوشتن تو وبلاگ کار کوچیکیه و باید گزارش فعالیت رو برا کارهای سنگین تر نوشت) و هرکی هم برا خودش استدلالش رو داره برای رای دادن اگر بنظرتون منطقی رای نداده خب قانع اش کنید که رای اش رو عوض کنه مثلا من الان که خانم لطفیان کنار کشیدن رای ام رو به خانم حیدری میدم.

حاجی. تو تو تلفن دلیل رای خودت و دوستات رو به خانم لطیفی (و همچنین به قدکساز) گفتی.
دست بردار.
استدلالی که مربوط به رعایت مصلحت کانون باشه پشت رای تو نبوده.
قناری. تو تلفن با من صحبت کردی.
عوض نکن حرفات رو.
شکور

علی عبدی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 22:40

غرض پیچ ورزی در سوال نبود
هیچ جای اساسنامه هم نوشته نشده که من حق سوال پرسیدن ندارم.بعلاوه اجباری هم به پاسخ از جانب شما نبود.
می تونستید جواب ندید حتی
از طرف خانوم جهان

[این کامنت پاسخ‌هایی رو دریافت کرده بود که نیازی به تأیید آنها نبود. بنابراین اصل کامنت و جواب مربوطه دوباره گذاشته می‌شوند]

کلک مرغابی میزنی خانوم جهانی ... اخه چرا
ملک محمدی

خاقانی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 22:42

نگرانی هایی درباره ی این رای گیری به وجود اومده که کاهش دموکراسی دردی ازش دوا نمی کنه.
بر فرض که ترجیح بدین یه فرد خاص به دلیلی - مثلن کم تجربگی- مسئول یه سمت نشه. بذارید بچه ها همه رای بدن بعد قضاوت کنید. اگه فقط با رای چند نفر موافق نیستید دلیل نمی شه بترسید. اما اگه یه روز اکثریت فردی رو انتخاب کرد که به نظر شما شایسته نیست جای تامل داره. باید ملاک ها رو سنجید. اگه بین اعضای مرکزی کانون و بقیه تا این حد اختلاف بیفته مشکل خیلی ریشه ای تر از اینه که با سلب حق رای چند نفر بشه درستش کرد.

خاقانی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 23:04

کامنتی گذاشتم که نیست.

خب دوباره بذارید!
عبدی

علیرضا ملک محمدی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 23:07

به علی عبدی
1- در اساس نامه ایا ذکر شده که چه مواردی باعث مسدود شدن اکانت میشود؟
2- عدم اطلاع از مورد فوق و انجام سحوی ان نه از روی غرض و نه به گونه ای که باعث تحریف نقل کسی شود هم باعث این گونه برخورد است؟
3- تا چه مدت من اکانتم حذف میشود ایا در اساس نامه ذکر شده تا اطلاع موقت که نشد جواب برادر
4- مطالب و پست های قبلی من چه میشود؟

ببینید من چند باری تذکر دادم شما هم گفتید که سهوی بود و رعایت می‌کنید. منتها هنوز به یک ساعت نکشیده دوباره همون کارو تکرار کردید. و باز هم و باز هم. خب این کار صحیح نیست و موجب ایجاد شبهه در سهوی بودنش می‌شه. درست می‌گم؟ بنده احساس کردم که شما اهمیتی به قانون نمی‌دید و بنابراین اکانتتون رو مسدود کردم. مشخصاً یکی از مواردی که موجب مسدود شدن می‌شه عدم توجه به تذکرهای مسئول وبلاگ و قانون‌شکنی متوالیه و پی در پیه.
تا زمانی که دوباره صلاحیت داشتن اکانت رو پیدا کنید. این صلاحیت رو هم مسئول وبلاگ تشخیص می‌ده (غیر از دفه اول). شما حسن نیت خودتون رو نشون بدید. چرا که نه حتماً اکانتتون پس داده می‌شه
ضمناً مطالب قبلی شما سر جای خودشون باقی می‌مونن.
عبدی

علیرضا ملک محمدی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 23:36

من کلا به دو کامنت و در یک زمان جواب دادم ...ولی احترام به قانون میزارم وگرنه من خیلی وقته اکانت دارم و سو استفاده تا حالا نکرده بودم

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 23:37

به شکور:
خب چه ربطی داره من همون استدلالی که تلفنی گفتم (شکوندن کاریزمای تو در رای گیری ها) بنظرم به مصلحت کانونه از نظر من.

رضا ی.د سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 23:57

جالبه زیر یه پست رای گیری انواع واقسام بحث وجدل ها دیده میشه کاش رای گیری ها بیشتر بشه واختلاف ها زودتر حل بشه...به نظرم همین که نظرات فارق از نویسندشون یا درستی یا غلط بودنش میتونن بیان بشن دموکراتیک بودن کانون رو نشون میده...عطار صحبت میکنیم...شکورا به چند پست دکترین به نظر میرسه نیاز هست....وچند بحث طولانی...

عماد چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 00:05

به سعید چراغعلی : با ایده رفاقتته بنابر دلایل متعددی بشدت موافق ( بودم) اما با این شرایط ترجیح می دم با همون مفهوم رفاقت در قاموس زوار دررفته ی کیمیایی خودمو گول بزنم تا این که این شرایط مشمز کننده رو بخوام ببینم اونم از افرادی که لاقل نصفی از روزشونو باهم می گذروننو در لجن مال کردن هم اونم در قالب انتقاد !!!!!! از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند
کاری به شخص خاصی ندارم اما واقعا به صراحت می گم نه برای شخص خاصی که برای کانون متاسفم . همین

سعید ایزدی چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 00:20 http://kafankhafan.blogfa.com

وای به حال کانونی که افتخار اعضاش شکوندن کاریزمای کسیه که هم کانون رو ساخته و هم بیشتر از همه برای کانون زحمت کشیده.

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 00:42

به ایزدی: شما کجا بودی وقتی کانون ذره ذره رشد کرد و به اینجا رسید من حداقل 6 سال و نیم اش رو بودم.

بودن...یا در هپروط بودن...مسئله این است
اشکانم

اشکان چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 01:30

به سعید پشت مشهدی :
والا ملاک هایی که من برای افراد این لیست گفتم فقط قدیمی بودن نیست...دقیقا یکی از دلایلی که شما رو جزو این افراد نگفتم تحلیل نادرست واقعیت و منطقی رفتار نکردن در یه سری شرایط هست...بعدشم من که گفتم هر کسی بیاد کاندید بشه...یک رای گیری بزاریم...
جناب پشت مشهدی دست شما درد نکند که دارید در کانون زحمت می کشید من نگفتم حق رای از شما و یا سایر فعالین برداشته شود و به گروهی دیگر داده شود... گفتم این در کنار آن...
و همچنین دست شما درد نکند که از قدیمی های کانون هستید اما با نهایت احترام باید بگویم به نظرم شما به هیچ وجه برای سیاست گزاری های کلان و تصمیم گیری های مهم فرد مناسبی نیستید...نبودن شما در هیچ دوره ی شورای مرکزی در عین قدیمی بودنتان موید این امر است.
جناب پشت مشهدی بنده نگفتم یک دیکتاتوری اقلیت حاکم شود...اصلا نمیدانم لفظ دیکتاتوری را از کجا آوردید...

شهسواریان چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 07:53

مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد