کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بلیط فروشی/اکران خسته نباشید

عرض شود که اکران فیلم خسته نباشید به 22 مهر منتقل شده و بنابراین

ما از شنبه هفته آینده انشالا بلیط فروشی رو شروع می کنیم.

من طی دو سه روز گذشته سعی کردم وقت خالی بچه ها رو بگیرم

و برنامه ای رو بچینم . نکته ای که هست اینه که در یک سری از تایم ها شدیدا نیرو کم هست

.مثلا: برای روز چهارشنبه کلا یک نفر تا الان اعلام آمادگی کرده،یا برای شنبه و دوشنبه

هم احتیاج به نیروی بیشتری داریم مخصوصا از ظهر به بعد.

خواهشم اینه که کسانی که هنوز تایمشون رو نگفتن بگن و همچنین ورودی های جدید

هم انشالا بیان و اولین فعالیتشون رو برای کانون انجام بدن.

منم انشالا جمعه شب برنامه بلیط فروشی رو به بچه ها  اعلام می کنم.


 نکته بعدی هم این که فردا خانم باقری پوسترینگ رو شروع می کنند

.باشد که کمکشون کنیم.



                                                                              خوب باشید.

                                                                                     زرگرم


تا پایان روز پنجشنبه سنجاق است

مسئول وبلاگ، سه شنبه 8 مهر ساعت 20:24


نظرات 9 + ارسال نظر
زرگر سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 20:01

دو روز سنجاق میخوام.

علیرضا ملک محمدی سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 21:09

چهار شنبه 2:30 به بعد کامل هستم

رضا ی.د چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 03:28

چهارشنبه را باشد که باشیم

arash sajjadi چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 11:17

من چهارشنبه آزاد ترم اگه واسه بیست و دوم چهارشنبه افتاده عکاسی از اکران رو میتونم انجام بدم البته ساعتش رو بگین تا با کلاسام چک کنم

چرا تائید نشده؟
امیر حیدری

زهرا شاه توری چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 11:34

می دونید من تا مدت ها فکر میکردم فامیلی شما برزگر هستش؟


خوبه..."زرگرم"...:)
یاد "شکورم" می افتم....
برقرار باشین همگی...
منم میام سر میزنم و کامنت میذارم فکر می کنم پیش شماهام.

پیروزبخت چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 13:04

خب میبینم ک چارشنبتون پر شد
دوشنبه با من
ظهر به بعد البته

به خانم شاه توری چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 20:00

خب این اشتباه شما کاملا توجیه پذیره،چون شباهت وجود داره
ولی شباهت زرگر به ایزدی و قدکساز موندم چیه که بارها رخ داده!!! به طور مثال همین امروزم امیر حیدری من رو ایزدی خطاب کرد و عباس آقای شکوری که ید طولایی داره در این قضیه...

این که کامنت میزارید خوبه ،یه روزم پاشید بیاید.

زرگرم

زرگرم چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 20:35

مرسی آرش

پگاه حاجیلو دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 12:11

تازه من کلاسمو پیچوندم داوطلب شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد