کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تسلیت

پدربزرگ ها غلب قسمت شیرین خانواده ها هستن. یادم می آید وقتی پدربزرگم می خندید، اصلاً همه چیز عوض میشد. اصلاً طور دیگری شاد می شدیم.

دیشب پدربزرگ خانم جهانی پور فوت کردن.

اینطور که پیداست، پدربزرگ ایشان از پدربزرگ های خوبی بودند که در ذهن نوه ها، ماندگارند.

غرض از این پست آرزوی آرامش برای روح پدربزرگ خانم جهانی پور و همچنین قدمی کوچک برای التیام یافتن التهابی است که این روزها خانواده ی جهانی پور را ناآرام کرده.

خدایشان بیامرزد

شکور

نظرات 16 + ارسال نظر
طلاکوب دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 22:33

:(

اسدی دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 23:03

روحشان قرین رحمت باد ....
"اللهم صل علی محمد و آل محمد"

جهان سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 01:18

اول دبستان که بودم موقع خونه رفتن میومد دنبالم.پدربزرگم انقدر به من علاقه داشت که هر وقت برای یه مدت می رفت منزل عمه هام دخترای عمه ام رو هم اشتباهی پریسا صدا میکرد.بچه که بودم عاشق تخمه ژاپنی بودم اما چون پوستش سفت بود نمیتونستم بخورم.پدربزرگم عادت داشت تو آجیل دنبال تخم ژاپنی بگرده تا برام پوستش بگیره و دونه دونه بده به من.سراسر زندگیم پر از خاطره هاشه.این روزا کل فامیل اومدن برای تسلای من.حتی عمه هام هم سعی میکنن منو آروم کنن.بغض مهمونا با دیدن من میشکنه.حتی تو روضه خوندنای ترکی هم اسم من میاد.
بچه ها عذر میخوام که این حرفا رو میزنم.
نمیدونید چقدر حالم بده که دلم میخواد دنیااا بدونه چقد بابابزرگم خوب بود، کاش بیشتر قدرشو میدونستم.
عذر میخوام واقعا...

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 01:22

خدا رحمتشون کنه.

عطار سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 01:25

به خانم جهانی پور و خانواده محترمشون از صمیم قلب تسلیت میگم
روح پدربزرگ مرحومشون شاد و قرین رحمت.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 10:01

تسلیت میگم

Parsa سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 15:16

تسلیت میگم

زهرا شاه توری سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 15:28

منم تسلیت می گم.

امیر حیدری سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 18:27

انشالله که روحشون قرین رحمت و آرامش باشه. تسلیت میگم خانم جهانی پور.

مریم حیدری سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 20:17

خیلی ناراحتم که الان فهمیدم .
ومن میدونم چه قدر پدربزرگت رو دوست داشتی پریسا جان روحش شاد ایشالا خدا صبر بهت بده .

محمدمهدی رسولی سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 20:45

تسلیت گفتن ک کلیشه ایه . . .
امیدوارم خدا به شما صبر بده . . .
از طرف کسی ک هیچوقت مصداق پدربزرگ رو حس نکرد . . .

به خانم جهانی چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 00:38

پدربزرگی که توصیف می کنید، در حد فیلم هاست...
اوضاع باید بی ریخت تر از اون حدی باشه که معمولاً در این موقعیت ها برای نوه ها رخ میده.
به هر حال همونطور که عرض کردم، چند وقت دیگه تک تک قراره ما هم بریم. به این باس فکر کرد که این احساس، دلتنگی این مدتیه که منتظرم رسیدن نوبتمونیم.
همه تو صفیم خانم. به هرحال نوبت ما هم می رسه. و زودتر از اونچه فکرش رو میکنیم.
هرچند دلتنگی نبودن این جور آدما، زمان رو کش میده.
شکور

برخورداری چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 08:21

ترابی چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 09:48

تسلیت میگم پریسا :(

توفیقی چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 12:34

تسلیت میگم پری جان.

جهان چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 22:44

ممنون از همه دوستان خوبم.خیلی ممنون که با پیام ها و تماس های محبت آمیزتون دل بنده رو سبک می کنید. این روزها مورد لطف عزیزانی قرار گرفتم که اصلا توقعش رو نداشتم و از طرفی هم مورد کم لطفی و گاهن بی مهری عزیزانی قرار گرفتم که باز هم توقعش رو نداشتم.
تشکر و سپاس بسیار ویژه از آقای شکوری و خانومشون که این روزها بنده رو بسیار دریافتند.
حضور خانم طلاکوب ، علی پور ، مرادپور و آقای چراغعلی در مراسم دیروز و منزل ما در شب گذشته به شدت تسلی بخش قلب من و پدر و مادر عزیزم شد.
سپاس مجدد از همه.
امیدوارم همیشه شاد باشید و غم نبینید.
ارادت
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد