کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک نکته و یک تذکر درباره سیستم کانون

درود

یک نکته و یک تذکر درباره سیستم کانون می‌خواستم بیان کنم. لطفاً حتماً ادامه مطلب را مشاهده کنید.

  

نکته:

طبق تعاریفی که من از چند نفر شنیدم سیستم کانون دچار مشکلی شده اونم اینه که هر چند وقت یک بار پیغامی ظاهر می‌شه مبنی بر اینکه سیستم باید راه‌اندازی مجدد (restart) بشه. من امروز مدتی نشستم پای سیستم ولی به این پیغام ظاهر نشد. از دوستان گرامی خواهش می‌کنم اگر در حین کار با سیستم با چنین پیغامی مواجه شدید، یک اسکرین شات از صفحه بگیرید و در دسکتاپ ذخیره کنید تا من متوجه ارورش بشم و اون رو رفع کنم. طریقه اسکرین‌شات گرفتن:

اگر پیغام ظاهر شد، دسمه PrtScr که درست در بالای دکمه = قرار دارد را فشار داده و سپس برنامه نقاشی (paint) را باز کنید و کلیدهای Ctrl+V را فشار دهید تا عکس صفحه در آن کپی شود. سپس عکس را در دسکتاپ ذخیره کنید.


تذکر:

بنده پیش از این در این پست متذکر شده بودم که اگر قصد نصب برنامه‌ای روی سیستم را دارید، لطفاً به بنده اطلاع دهید. اما متأسفانه این مسأله رعایت نمی‌شه و من امروز دیدم که چندین برنامه پس از این تذکر نصب شده (مثل برنامه iTunes که 12 روز پیش روی سیستم نصب شده و تا جایی که من اطلاع دارم دلیل خاصی برای نصب این نرم افزار روی سیستم کانون وجود نداره). بنده دوباره از دوستان خواهش می‌‌کنم که اگر می‌خواهید برنامه‌ای نصب کنید، از قبل به بنده اطلاع دهید.


با تشکر فراوان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد