کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

10 فیلم عمر من

دیروز مهدی رسولی تو صفحه شخصیش لیست ده فیلم تاثیر گذار عمرش رو گذاشته بود و ار من و چند نفر دیگه هم خواسته بود این لیست رو بنویسیم.واسه همین به ذهنم رسید تو وبلاگ هم این لیست رو بذارم و از اعضای کانون هم دعوت می کنم هرکدوم که مایل بودند ده فیلم برتر عمرشون رو تو وبلاگ منتشر کنن.


لیستی که از 10 فیلم تاثیر گذار عمرم میخوام اینجا بنویسم ممکنه در آینده تغییراتی داشته باشه ولی تا الان اینها محبوب ترین های من هستن:


1- گاو خشمگین (مارتین اسکورسیزی)

2- روزی روزگاری در غرب (سرجیو لئونه)

3- سامورایی (ژان پیر ملویل)

4- پنجره عقبی (آلفرد هیچکاک)

5- هفت سامورایی (آکیرا کوروساوا)

6- تحقیر (ژان لوک گدار)

7- راه کارلیتو (برایان دی پالما)

8- موجود (جان کارپنتر)

9- چشم چران (مایکل پاول)

10- مرگبار ببوسم (رابرت آلدریچ)

 

نظرات 5 + ارسال نظر
عماد شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 18:41

تحقیر
چیزی که بسی جالبه اینه که ممکنه یه کارگردان اصلا جزو بهترین کارگردانای عمرت نباشن اما فیلماشون همیشه جزو لیست بهترینات باشه

عطار شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 21:18

به عماد:
دقیقا.
و بر عکسشم میشه که گاهی یه کارگردان رو خیلی دوست داری اما هیچکدوم از آثارش جزو 10فیلم عمرت نیست.
حاجی همونطور که تو پست هم اشاره کردم پیشنهاد می کنم تو و باقی اعضای کانون هم لیست 10 فیلم محبوبتون (هرچند که انتخابشون مسلماً سخته)رو تو وبلاگ منتشر کنید.

شکور شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 21:28

فقط 7تا از این لیست رو دیده ام
اونقد فیلم های متنوع ندیده ام که لیستی که پیش خودم دارم، لیس پرمغذی باشه ولی دوست دارم دوست داشتنی ترین فیلم هام رو بنویسم که ایشالا تو نظر بعدی میذارم
شکور

خیلی هم عالی
حتما بذار

عطار

عماد یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:39

کاملا موافقم باهات . چشم حتمن

زهرا شاه توری سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 15:44

دورود بر جناب عطار پور که هنوزم میان کانون.و هنوز حضور دارن.همون کاری که من نمی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد