کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نتیجه ی رای گیری انتخاب امیر حیدری به عنوان معاون اساسنامه

در این رای گیری 15 نفر شرکت کردند که 12 نفر رای موافق و 3 نفر رای مخالف دادند.

بنابراین امیر حیدری به عنوان معاون اساسنامه انتخاب شد.


همه ی 15 نفر شرکت کننده در این رای گیری موافق بودند.

(ویرایش شده در تاریخ 30/5/93 در ساعت 16:30 توسط نفیسه صالح آبادی)

نظرات 2 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 01:20

عجیبه!!!
من دیدم نوشتی سه نفر مخالف تعجب کردم و دوباره چک کردم.مخالفی نبود.هرکی رای داده بود موافق بود نفیسه!

nafise saleh پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 16:43

من اصلا نمیدونم چرا اینجوری شدم؟!
درستش کردم.حواسم نبود.ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد