کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نسخه نهایی اولین و آخرین فیلم کانونی من

نسخه نهایی فیلم دوراهی رو که بصورت فریم به فریم اصلاح رنگ شده و با کمی اصلاح تدوین رو همراه با پشت صحنه در سیستم کانون گذاشتم این با کمک یکی از دوستانم از دانشکده خودمون اصلاح شده.

نظرات 11 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 20:24

دراین که این فیلم، تنها فیلمته که از بودجه ی کانون استفاده کردی، شکی نیست، ولی در اینکه تنها «فیلم کانونی»ته من کمی شک دارم قناری.
من یادم نیست که دوتا فیلم قبلیت رو هم تحت همکاری کانون ساختی یا مستقل ساختی قناری.
به هر حال خسته نباشی. سومین فیلمت رو هم ساختی. ایشالا که روند فیلم سازیت هر روز بهتر از روز پیش باشه قناری.
شکورم

اسدی چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 20:47

حالا چرا آخری؟!ان شاءالله در ادامه همچنان کار تولید فیلم از شما ببینیم

علیرضا چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 22:01

ای بابا سعید جان چرا اخری ؟؟؟؟؟ من به شخصه دوست دارم بازم فیلم بسازی و کمکت باشم...

emaad چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 22:38

بازیگر با ماشین خواستی بگوووو

emaad چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 23:26

اینکه سعید پشت مشهدی جدای موضوع و محتوا که نمی خوام واردش شم از بچه های فیلم بین کانونه (کنار مصطفی عزیز ) و جدای از همه امور فنی کارش آرامشش رو تو کار دوست داشتم (مدیریتم یکم ضمیمش کنی حله ) کنار فیلم و فیلمسازیشم از بچه هایی که از بحث باهاشم لذت بردم . فکر می کنم پشت مشهدی شاید دوتا فیلم اخرش یه نوع آزمون و خطا براش بوده که با یه تجدید نظر مختصر و نزدیک شدن به ژانر مورد علاقه خودش (دلهره) اینده ی بهتری خواهد داشت . به امید موفقیت همه بچه های کانون و سعید عزیز

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 04:59

منظور منم حمایت بودجه ای بود وگرنه خب از کانونی که همیشه استفاده کردم ولی قبلی ها چیزی به اسم رای گیری در قالب پروژه و اینا نداشتند.
خانم اسدی منظور من فیلم در قالب کانونه وگرنه من همین مهرماه دارم فیلم جدیدم رو میسازم.
واینکه دوستان لطف دارند.

محد گلخندان پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 15:48

بیا با کانون دوباره فیلم بساز

ترابی پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 19:36

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 19:58

یعنی چی!؟
اخرین فیلم کانونی!!
اگه این کار به دوری تو از کانون منجر میشه یا این طور هست خیلی خیلی ناراحتم
کانون بهمه عضوی احتیاج داره چه برسه به تو که یکی از عضو های فیلمی و سینما دون کانون هستی
به نظر من به هیچ عنوان این تصمیم رو نگیر

فردین قاسمی جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 13:34

یکی این مهدی قربانی رو از برق بکشه....

اسدی جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 13:40

منم منظورم در قالب کانونی بود ایشالا اونا هم عالی بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد