کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دزدان احمق به مقصد رسیدند/ گزارش فعالیت فیلمبرداری "این دزدان احمق"

همونطور که قبلا اعلام کرده بودم فیلمبرداری در روزهای  13و 12, 11 مرداد ماه انجام شد و مرحله تولید به اتمام رسید.






 

 فعالین این سه روز:

جهانی پور

رسولی

عطارپور

قربانی

قاسمی

ملک محمدی

عبقریان

گلخندان

نجاتی

صالح آبادی

ترابی

باقری

ایزدی

زرگر

شهسواریان

طلاکوب

پشت مشهدی(روز اول)

 قدکساز(روز دوم و سوم)

یوسف دوست(روز سوم)

با تشکر از سینا مهدوی و اسماعیل صدری


هرچند واقعا نمیشه حق مطلب رو در مقابل کمک این عزیزان ادا کرد اما میخوام از ته دل از همشون تشکر کنم:


از خانم جهانی پور و مهدی رسولی که اگر بیشتر از من واسه این فیلم زحمت نکشیده باشند کمتر نکشیدند, مطمئنم اگر این 2 نفر نبودند این فیلم ساخته نمیشد.

از مهدی قربانی که هم یکی از نقش ها رو به عهده دشت و هم به عنوان دستیار کارگردان هر کاری که از دستش بر میومد انجام داد و حتی یک لحظه خستگیشو نشون نداد.

از فردین قاسمی که با آرامش تمام این 3 روز دوربین کانون و بوم صدا رو به دوش کشید و خنده از روی لبش محو نشد

از عبقریان و گلخندان و ملک محمدی که 3 روز زیر آفتاب داغ جلوی دوربین رفتند و تمام خواسته های منو به بهترین شکل در مقام بازیگر اجرا کردند.

 خانم نجاتی و زرگر  که خیلی اذیت شدند اما یک لحظه هم به روی خودشون نیاوردند

 خانم ترابی و خانم باقری که به عنوان منشی صحنه سنگ تموم گداشتند و  ریز ترین جزئیات رو هم از قلم ننداختند

 خانم صالح آبادی و ایزدی که  اگه نبودند کار اصلا مثل الان طبق برنامه پیش نمیرفت

خانم شهسواریان و خانم طلاکوب که به لطف حضورشون  صاحب عکس ها و فیلمهای خاطره انگیزی از پشت صحنه شدیم  

از پشت مشهدی,قدکساز و یوسف دوست که با اینکه جزو عوامل نبودند اما کمکشون رو دریغ نکردند

از عباس شکوری که با روی باز به تمام سوالاتم جواب داد و تجربیات کارگردانیش رو بی منت در اختیارم قرار داد تا خیلی از سوالات و مشکلات محتمل, بدون جواب و راه حل نمونه.

بدون اغراق می گم که مدیون تمامی دوستان مذکور هستم و دین بزرگی به گردنم دارن.ممنون و سپاسگذارم از اعتمادشون به یک فیلم اولی که اگه این اعتماد نبود این فیلم هم نبود.

امیدوارم بتونم لطف و محبت تک تکشون رو جبران کنم

اگر یه وقت دهنم یاری نکرده و عزیزی از قلم افتاده حتما اعلام کنه تا بیش از این مدیون و شرمندش نشم.




ممنون از اینکه رفاقت کردین و تنهام نداشتین


با احترام

مصطفی عطارپور 




نظرات 18 + ارسال نظر
امیر حیدری سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 22:53

مبارک باشه مصطفی جان. انشالله بقیه مراحل هم به بهترین شکل پیش بره.

مخلصم امیر جان,ممنون از لطفت

عطار

جهان سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 23:19

بسیار بسیار بسیار بسیار خوشحالم که به بزرگی چون شما کمک کردم.شما به گردن ما و کانون خیلی حق دارید. من هر کاری کردم از ته دل بود.ایشالا که تو کارای دیگه هم در خدمتتون باشیم.
به امید اخراج کارگردان در پروژه های آتی
ارادتمند
مدیر تولید

نظر لطفتونه خانوم جهانی ما خیلی کوچیکتر از این حرفاییم
بنده تایید می کنم در پروژه های آتی احتمالا در تیتراژ اسم من به عنوان کارگردان سابق نوشته میشه
عطار

emaad چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 00:37

مصطفی جان تبریک می گم بابت کارت و امید موفقیت روز افزون برای تو که عاشقانه سینما رو دوست داری

مخلص عمادم هستیم, نظر لطفته آق حسینی

----------------------------------------
جواب از کیه؟ عطار؟
حیدری
--------------------------------------------------------------------------------------
به امیر: آره حاجی از منه,شرمنده یادم رفت اسمم رو بنویسم

عطار

شکور چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 03:27

من که جداً کاری نکردم.
از دور که دیدم، فیلمبرداری بسیار آرام و با برنامه انجام شد... به نظر من این آرامش و برنامه ریزی برای کار اول خعلی اتفاق بزرگی. امیدوارم فیلم خوبی بشه.

*بزرگیه

شکور
--------------------------------------------------------------------------------------
به عباس: ممنون حاجی نظر لطفته
ایشالا

عطار

شهسواریان چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 08:25

همچنین ممنون از شما که با انرژی این سه روز رو کارگردانی کردید
من که تجربه ی اولم در کانون بود کلی چیز باد گرفتم

فردین قاسمی چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 08:43

عطار جان , خسته نباشید هم به خودت و همینطور به تمام بچه ها
دوستان اگه خوبی یا بدی توی اینکار دیدین لطفا حلال کنید.

اسدی چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 10:17

علیرضا چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 11:18

چه پروژه خوبی بود با این که خیلی سخت بود ولی کلی حال داد....

کار برای همه سخت بود ولی انصافن آقای ملک محمدی هم خیلی اذیت شدن ولی دم نزدن.من قشنگ می دیدم زیر افتاب چه پیری ازشون دراومد.خسته نباشید :-)
جهان

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 14:04

واقعا چی بگم!!!!
از گروه خفن این کار بگم
از فیلمبردار متواضع و خیلی خیلی کار درست این کار بگم
از بازیگرای به شدت منو خیره کردن این کار بگم
ازقابای بسیار خوب این کار بگم
از کارگردانی بگم که اصلا معلوم نبود که فیلم اولشه
از خودم بگم که کلی تجربه بدست اوردم
به قول یکی از چی بگم!!!!!!!
مصطفی جان فقط مگم دمت گرم که منو تو این کار راه دادی

مخلصیم مهدی جان,ایشالا بتونم زحمات تو و باقی بچه ها رو جبران کنم

عطار
__________________
از یه مدیر تولید حرفه ای!!! یادتون رفت یاد کنید
جهان

محمدمهدی رسولی چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 17:10

یه خسته نباشید جانانه به مصطفی عطارپوری که آینده درخشانش رو از روز دوم آگوست(سالروز مرگ ژان پیر ملویل)کلید زد . . .
همه ی بچه ها منتظرن رو پله های بزرگ ببیننت پسر خوب

طلاکوب چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 17:41

خسته نباشید و تشکر از همه بچه های گروه. امیدوارم که از کار منم راضی باشین.

ضمناً برای پستتون دسته بندی "آموزش کارگردانی و فیلمسازی" رو انتخاب کردین؛ که به نظر من این پست جنبه آموزشی نداره...

شما هم خسته نباشید خانم طلاکوب و ممنون از عکس ها و فیلم های به یاد موندنی که از پشت صحنه گرفتین

راستش اسم اون دسته بندی "آموزش کارگردانی و فیلمسازی" نیست,
"کارگردانی و فیلمسازیه" و چون پست, مربوط به ساخت یک فیلم بود دسته بندی مذکور رو انتخاب کردم.

عطار

عطار چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 18:43

به مهدی رسولی:

خیلی مخلصیم مهدی جان,تو این فیلم مرام و معرفت رو در حقم تموم کردی.

هیچوقت لطفت رو فراموش نمی کنم,امیدوارم بتونم جبران کنم.
خدا می دونه داشتن یه فیلمبردار همه فن حریف و قبل از اون به رفیق با مرام مثل تو چه نعمت و لذت بزرگیه.
گوردون ویلیس جلوت لنگ می ندازه رفیق

امیر حیدری چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:07

بی صبرانه منتظرم فیلمت رو ببینم مصطفی جان. انشالله اکرانش بیفته دم دمای اومدن من.

nafise saleh چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 22:46

همگی خسته نباشن...
خیلی خوشحالم که توی این کار همکاری کردم .امیدوارم همیشه موفق باشید آقای عطارپور

ممنون به خاطر همه زحماتتون خانوم صالح آبادی
شما هم خسته نباشین
عطار

عبقریان پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 13:11

سلام چطور میتونم عضو نویسنده ها وبلاگ باشم

سلام. برای داشتن یوزر و نویسنده شدن باید جزو نهاد تصمیم گیری باشید؛ یعنی باید جزو فعالین باشید؛ از طریق فعالیت در وبلاگ یا فعالیت فیزیکی در کانون. از مسئول حق رای (خانم صالح آبادی) بپرسید، اگه جزو نهاد بودید-که فکر کنم هستید- ایمیلتون رو بفرستید که من بعد از توضیح ضوابط برای شما یوزر بفرستم.
طلاکوب، مسئول وبلاگ

توفیقی پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 15:51

همگی خسته نباشین...
نه خسته به این انرژی و همکاری...
یه عکس پشت صحنه هم بذارین

ترابی پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 19:42

واقعا تجربه خوبی بود
امیدوارم که بی تجربگی من مشکلی برای کار ایجاد نکنه
ممنون که این فرصت رو دادید که با این گروه کارکنم
و امیدوارم که کار خوبی از آب در بیاد

نظر لطفتونه خانم ترابی.
کار کردن با شما و باقی عوامل برای من تجربه لذت بخش و خیلی خوبی بود

عطاز

به آقای عطارپور شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 14:28

قابل شما رو نداشت.

اون دسته بندی زیر مجموعه دسته بندی "آموزش" هست.
اگر اشتباه میکنم مسئولین قبلی وبلاگ راهنمایی کنن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد