کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برای اولین داوری، نامزد کم داریم

در مورد رای گیری ای که نسبت به «اولین داوری در کانون» رخ داد، دوستان با این امر توسط 5 نفر موافقت کردن ولی فقط 3 نفر کاندید شدن.   بنابراین دوستان بیشتری - با توجه به شناختی که از صلاحیت خویش نسبت به این موضوع دارن - کاندید بشن تا بتونیم رای گیری برای انتخاب 5 نفر از میونشون رو هم برگزار کنیم.

پست های مربوط:

اولین داوری در کانون / رای گیری


نتیجه ی رای گیری اولین داوری در کانون


شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 19:12

من چون تو فیلم و جزئیات فیلم بودم و همین طور جزئیات این قضیه که می خواد بحث بشه بودم
برای شواری 5 نفره کاندید میشم

سعید ایزدی دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 22:45 http://kafankhafan.blogfa.com

پیشنهاد می کنم اگر کسی کاندید نشد دو طرف برن با گزینه هایی که فکر می کنند توی شورا باشند مفیده صحبت کنند و ازشون بخواند که کاندید بشند.

جهان سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 13:52

من تو جلسه حضور داشتم. در صورتی که تو ی چند روز آتی نفر پنجم دیگه ای پیدا نشد کاندید میشم.

شکور یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 01:11

نظر خانم اسدی در این پست هم حذف شده
ممکنه خودشون حذف کرده باشن و ممکنه که ازون اتفاقات عجیب باشه
شکور

از ایشون پرسیدم. خودشون حذف کردن.
طلاکوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد