کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نیازمندیها . . . دو نفر دستیار تصویربردار

جهانی پور هستم...

آقای رسولی با من تماس گرفتن گفتن تو پست اصلاحیه بزنم و بگم که کار افتاده برای دو تا سه هفته آینده.

 سلام دوستان . . .

پیشاپیش عید رو بهتون تبریک می گم . . .

قبل از فیلم آقامصطفی عطار ک انشاالله که از شنبه کلید می خوره در تهران سر ضبط ی فیلم کوتاه هستم.برای این کار دونفر دستیار نیاز دارم . . .

که برای هردونفر هم حق و حقوق محفوظ هست . . .

خاستم قبل از اینکه به کس دیگه ای بگم بچه های کانون رو در جربان بگذارم . . .

برنامه ضبط به احتمال فراوان از سه شنبه که روز عید فطر هست تا جمعه همون هفته می باشد و لوکیشن مون احتمالا سمت خیابون مطهری هست. . .

دوستانی که علاقه دارن با من تماس بگیرن یا زیر همین پست اعلام آمادگی کنند . . .

اولویت با اونهایی هست که زودتر اعلام آمادگی می کنند . . . اونهایی که تو برنامه ی کلاس ها و کارگاهای قبلی بودند جایگاه خوبی برای تجربه عملی هست . . .

(اصلاح شده توسط پریسا جهانی پور به درخواست نویسنده پست ، 5 مرداد ساعت 17:38)

نظرات 4 + ارسال نظر
shahsavarian یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 12:17


eide shoma ham pishapish mobarak

ایزدی یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 13:54

اعلام آمادگی

farank nejati یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 13:56

اعلام آمادگی

طلاکوب یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 16:39

دستیارها با دوربین خودشون میتونن کار کنن آیا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد