کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تلاش برای چهارمین پروژه تابستانی من: پروژه شخصی اتاق فکر برای اصلاح ساختار

در پست های سابق بر این تلاش هام رو شروع کردم ولی هنوز به نتیجه نرسیده.

نسبت به شروع کار کانون در مهرماه به تصویر و نگاهی رسیدم که این جلسه رو خیلی برام مهم تر کرده.

با تلاش برای تعیین وقت، فقط به این زمان رسیدم: 

تا پنج شنبه سنجاق خواهد بود.

(مسئول وبلاگ، 4/16، 19:30)

 

5شنبه، 19 تیرماه، ساعت 10 صبح، کلاس جنب کانون در امور فرهنگی

در این دورهم نشینی میخوایم در مورد مشکلاتی که در مورد سیستم می بینیم صحبت کنیم. صحبت ها رو ضبط کنیم، صحبت های ضبط شده رو ویرایش کنیم و در انتها به نتیجه گیری ای عملیاتی برای بهتر شدن سیستم کانون برسیم و نتیجه گیری رو در آرشیو کانون ثبت کنیم و امیدوار باشیم که سایر اعضا هم آنچه ثبت شده رو ببینن.

حضور تمامی اعضا مفید و جایزه ولی با توجه به تغییر و تحولاتی که قراره در کانون رخ بده به نظر خود من حضور این افراد واجبه:

از گذشتگان: خودم، عطار، زینل، فرامرزی، پشت مشهدی

از نسل میانه: ترابی، ایزدی، جهانی پور، طلاکوب، چراغعلی

از نسل جدید: قربانی، یوسف دوست، نجاتی، صالح آبادی، شهسواریان، زرگر، امیر حیدری، چراغعلی(چراغ اگه میخواد که در آینده در کانون باشه یا روی سیستم تاثیر مثبت بذاره)، ایزدی، قدکساز

(درضمن در مورد این نسل بندی، حافظه ام خیلی دقیق یاری نمیکنه)

همچنین برای این جلسه نیاز به تصویربرداری و تدوین هست.


سوال:

1- از بین دوستان کسی هست که دوربین بیاره؟

2- کسی هست که فیلمبرداری رو برعهده بگیره؟

3- کسی هست که تدوین رو برعهده بگیره؟

4- کدام یک از دوستان 5شنبه میاد؟


نکته:

اول: قطعی شدن اجرای این جلسه، تا پیش از 5شنبه، در وبلاگ اعلام خواهد شد.

دوم: چیزی که شاهدش هستید، اعلام یک پروژه ی شخصی هست با مدیریت خودم. پروژه ای که خیلی زحمت داشته و همچنان داره.

(قرمزها اصلاح و اضافه شده در ساعت 14 روز 16تیرماه 93)

شکور



نظرات 13 + ارسال نظر
به مسئول وبلاگ دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 00:34

اگه اجازه می دیدید و مشکلی ندارید، به علت اهمیت قضیه تا 2-3 روز سنجاق بشه
شکور

سعید پشت مشهدی دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 00:53

با آرزوی موفقیت برای آینده کانون

عطار دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 01:32

من هستم

سعید ایزدی دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 01:55 http://kafankhafan.blogfa.com

من هستم
کار تدوینم می تونم انجام بدم

رضا ی.د دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 02:21

نسل بندی جایی به نظرم.ربطی به حافظه نداره!چراغعلی رو من به شخصه میدونم که از قدیمیای کانون نباشه حداقل حداقل از میانس وایزدی هم از بسیاری جدیدترها جدیدتره ولی اگر تقدم وتاخر بر مبنایی غیر از ورود این اعضا به کانون باشه من حرفی ندارم....دوست دارم باشم

ایزدی حتی بعد از من وارد کانون شده ولی اینقدر خوب و فعال عمل کرده که عملکردش بیشتر به نظر میاد. در هر صورت این که عباس حافظه اش کمی این ور اون ور بشه که جای ناراحتی نداره رضا.

امیر حیدری

----------
والا از حافظه است! باور نمی کنی هم نکن! چته تو؟!
من تو فکرم این بود که وقتی چراغ اومد که ایزدی بود.
اگه اینطور نیست خوب بازم میگم که این اطلاعات تو حافظه ام قاطی پاتی شده.
هر چی هم در این رابطه فکر میکنید اشتباه شده بگید که اصلاح بشه
و اصلا هم این نسل بندی رو مهم ندونید. خواستم این نسل بندی رو بنویسم که مثلاً نشون بدم دوست دارم از سه نسل در این جلسه حتما حضور داشته باشن.
درضمن اساساً من معتقدم کانون تا به حال 4 نسل رو پشت سر گذاشته و ما الان در دوره ی نسل پنجم هستیم. بنابراین از هیچ جهت اون نسل بندی دقیق نیست.
شکور

محسن قدکساز دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 03:02

اسم من نیست؟؟؟ :)))

تو اصلاً محور این بحث باید باشی.
اشتباه شده.
شکور

امیر حیدری دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 13:02

من میتونم با اسکایپ بیام

ترابی دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 13:29

تمام سعیمو میکنم که باشم و بیام

امیر حیدری دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 13:35

گمونم فقط ایزدی رو اشتباه نوشته باشی. و شاید چراغ

سعید پشت مشهدی دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 19:06

اکی حالا که پست اصلاح شد من هم میام.

شهسواریان دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 19:55

من تلاش می کنم به احتمال زیاد بیام و این جلسات رو دوست می دارم :)

زرگر سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:03

خواب نمونم میام!

مردک
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 00:56

سعی می کنم 100 بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد