کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بار دیگر!! انتخابات :)

تا جمعه شب سنجاق است.


فک کنم یه سالی از آخرین باری که پست گذاشتم، میگذره...

اون قدیما... من همیشه مسئول انتخابات بودم

امسال هم هستم گویا! 

 با مشورت های انجام شده:

1. افرادی که تمایل دارند به مدت یک سال عضوی از شورای مرکزی کانون باشن، از الان تا جمعه ساعت 21 وقت دارن تو وبلاگ اعلام کاندیداتوری کنن و همچنین تو این زمان فرصت دارن تبلیغاتشون رو انجام بدن.

1-1. وظیفه اصلی شورای مرکزی انتخاب دبیر از بین خودشونه، یعنی کسایی که بهشون رای میدین می تونن گزینه ی دبیری باشن.

2-1. واضحه که در زمان برگزاری انتخابات تبلیغات ممنوعه، و در صورت مشاهده، قانون شکن تحت پیگرد اینجانب قرار خواهد گرفت (حداقل مجازات 3 ساعت بحث با آقای شکوری خواهد بود)


2. انتخابات هفته آینده برگزار میشه، از شنبه تا 3شنبه ساعت 12 تا 14 ظهر، اتاق کانون.

1-2. مسئول صندوق به احتمال زیاد فقط خودمم ولی اگه تغییر کنه حتما تو وبلاگ اعلام خواهم کرد.

2-2. اگه کسی تو این زمان ها نمیتونه بیاد کانون (اگه واقعا واقعا نمیتونه ها، فصل امتحاناس، اذیت نکنین همین زمان بیاین دیگه!!) با sms بهم خبر بده تا باهاش واسه یه زمان دیگه هماهنگ کنم. شماره ام : 09118181186


لیست مجمع عمومی رو خانم برخورداری اعلام میکنن و لیست کاندیداها هم شنبه صبح اعلام میشه.

 دیگه چیزی یادم نمیاد، فقط کاندیداها حواسشون باشه جمعه 21:01 من اسم کسی رو به لیست اضافه نمی کنما


تشکرات!

سودابه باقری


---> مسول وبلاگ لطفا سنجاقش کن تا یه مدتی... مرسی

نظرات 7 + ارسال نظر
عطار دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 14:09

خیلی هم خوب

شکور دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 21:36

علت اینکه یه ساله از آخرین پستتون میگذره چیه؟
شکورم

جهان دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 22:22

بسیار هم خفن

سودابه باقری سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 12:59

به آقای شکوری :
آقای ایزدی در جریانن

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 17:31

با مشورتی که با بعضی ازاعضای کانون کردم
به این نتیجه رسیدم که کاندید بشم

اسدی جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 00:21

به آقای قربانی:
خیلی هم خوب.
توصیه میکنم چون روز کانون نبودید توضیحاتی درباره بحث روز کانون , در وبلاگ پست کنید.

سعید ایزدی جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 12:02 http://kafankhafan.blogfa.com

بنده هم اعلام کاندیداتوری می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد