کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

هانبال، دکتر لکتر یا آدم خوار

فصل دوم این سریال هم تمام شد. 

 

 یک سریال روانشانسی و خشن. پر از صحنه ها قتل. ولی صحنه هایی کاملا متفاوت. قتل های زنجیره ای که پشت هر کدام از آن ها فکر و یک ایده خوابیده است. هر کدام از قاتل ها یک طراح هستند. ولی با این تفاوت که طرح خود را روی انسان ها آزمایش می کنند. 

ولی فراتر از همه آن ها دکتر لکتر است. کسی که علاوه بر قتل، از هر جسدی یک یادگاری بر می دارد و آن را می خورد. 


اگر فیلم سکوت بره ها و هانیبال رو دیده باشید. این دکتر لکتر همان دکتر لکتر است. با این تفاوت که این دکتر لکتر به دلیل داشتن زمان زیاد خیلی بیشتر پرداخت شده است. تفکراتش کامل بیان شده. 


این سریال یک سریال فوق العاده است البته اگر تحمل دیدن صحنه های خشن را داشته باشید. 

با درصد بالایی می تونم بگم که این سریال جز بهترین سریالایی هستش که تاحالا دیدم.


پر از هیجان پر از استرس پر از اتفاق های غیر منتظره. این ها را بگذارید کنار جلوه های بصری فوق العاده زیبا، فضا سازی های عالی به همراه موسیقی متنی که باعث واقعیت پذیری وحشتناک فیلم می شود. 


بنده به شدت توصیه می کنم این سریال رو ببینید. 


تا حالا دو فصل این سریال امده که هر فصلش 13 قسمت 45 دقیقه . 

هر قسمت این سریال مثل یک فیلم کامل است. نمره این فیلم توی imdb  8.6گرفته .

نظرات 6 + ارسال نظر
به ایزدی پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 22:07

این سریال به درد من می خوره
من میخوامش
به منم بده نامرد
شکورم

البت فک کنم خوشنتش برات زیاد باشه.
ولی تدوینش فوق العادست. فوق العاده.
خوب هارد بیار با پله آخر بهت می دمشون. توی لبتابمه.
ایزدیم.

مسعود زرگر پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 23:15

تا الان که از هر سریالی تعریف کردی راضی بودم
کلا راضیم از سلیقه سریالیت.ایشالا که اینم همینطوره.

مریم حیدری پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 23:42

منم فکر کنم ببینیمش ...پستتون کنجکاوم کرد برای دیدنش .
سکوت بره ها رو هم دوست داشتم

محمدمهدی رسولی جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 11:00

سعیدپشت مشهدی کم بود . . .
سعید ایزدی از طاق افتاد!
شماها چتونه؟این چه جور سریال هاییه می بینید شماها!
من با این قدر خشونت مخالفم!
دیگه نهایتش در حد درخشش کوبریک

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 19:56

هنوز ندیدمش ولی با این جملت کاملا موافقم( هر قسمتش یک فیلم کامله)
واقعا بعضی از سریالا هر قسمتش یک فیلمه وهمه چیز رو توش داره که نمونه بارزش
Game of thrones هست که یک شاهکاره. مهدی رسولی یه نگاهی بکن حتما به شاهکار بودنش پی می بری ولی بعضی از سریالا که بگم90 درصدشون واقعا بی خوده وارزش دیدن نداره مثل سریال خاطرات یک خون آشام و.......البت بیشترشون سرگرم کنندست

سعید پشت مشهدی یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 13:52

هوم .... فکر کنم از این سریال خوشم بیاد من سریال هایی مثل wire و desperate housewives و ٢٤ و true blood رو هم توصیه میکنم ببینید خوشتون میاد مشتری میشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد