کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک پست بسیار مهم/چکیده مباحث بیان شده در اتاق فکر

تا سه روز سنجاق است.

اصلاح به ساعت 11:30 ،4 خرداد توسط مسئول وبلاگ


همون طور که سعید ایزدی در پست قبلی اشاره کرد دیروز جلسه

اتاق فکر کانون تشکیل شد.این پست چکیده ای از مباحث بیان شده است که در واقع

بررسی گزینه های پیش رو برای آینده کانون بود.منظور از گزینه ها موارد زیر است.


1- انتخاب سرپرست کنونی در همین ایام و موکول کردن انتخاب دبیری سال آینده به مهرماه

2- انتخاب سرپرست کنونی و دبیری سال آینده در همین ایام

3- انتخاب دبیر کنونی تا مهرماه در همین ایام و موکول کردن انتخاب دبیری سال آینده به مهر ماه

4- انتخاب دبیر کنونی و دبیر سال آینده در همین ایام

5- انتخاب یک نفر به عنوان دبیر تا انتهای امسال و تمام سال آینده


بحث روی دو گزینه نهایی یعنی انتخاب سرپرست تا پایان تابستان و برگزاری انتخابات در مهرماه

یا برگزاری انتخابات در همین ایام و انتخاب دبیر تا پایان سال آینده بود.نتیج بحث به شکل زیر است.

دلایل صحیح برای برگزاری انتخابات قبل از تابستان:                                                              


1 - امکان برنامه ریزی برای آینده کانون                                                                                      

2- جلوگیری از در گیری کانون در وقت طلایی که برای یک شروع قوی بسیار موثر است.                                        توجه شود که در وقت طلایی مواردی همچون معارفه،فرایند عضوگیری،و ... برای ما حائز اهمیت است.


3-شناخت کامل و با حافظه اعضا از کاندیداها .به هر حال بعد از سه ماه تعطیلی امکان فراموشی سابقه افراد

برای اعضا وجود دارد و روی انتخاب موثر است.


4-ورود اعضای جدید به کانون در سال آینده و عدم شناخت کافی انها از گزینه ها برای

شرکت در انتخابات

5-استمرار و ارتقا تصورات کانونی و انتقال مفاهیم به سال بعد

به معنای آن که فردی که در حال حاضر دبیر می شود هرچه که امسال بر کانون گذشت را در ذهن خود دارد

و در سال آینده با توجه به این پیشینه رفتار خوهد کرد در صورتی که اگر در مهرماه انتخاب می شد

امکان فراموش کردن بسیاری از موارد برای وی وجود خواهد داشت.


اما دلایلی صحیح برای عمل نکردن به قاعده کلی در مصداق خاص امسال

یعنی برگزار نکردن انتخابات در مقطع کنونی.


1-انتخابات در امتحانات که موارد منفی زیر را موجب می شود.

نبود وقت تبلیغات،افزایش فشار روانی،تزلزل دموکراسی


2-عدم تعیین تکلیف امیر حیدری


دلایل کلی منفی برای انتخابات در حال حاضر


1-انتخاب دبیر در جو سال پیش برای جو سال بعد

2- امکان تغییر نظر یا محل زندگی دبیر در تابستان


 تمامی اعضای اتاق فکر پس از مقایسه ی دلایل ضد و نقیض

بر این باور بودند که نفعی که در انتخابات دبیری پیش از تابستان

برای کانون ایجاد می گردد نسبت به سایر روش ها بسیار بیشتر است..،دوستان حتما

نظرات خودشون رو در این مورد در این پست تا سه روز آینده

اعلام کنند که بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

                                                                              

نظرات 7 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 14:03

در جلسه بودم تا حدودی و مطلعم در نتیجه موافقم

اسدی جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 02:18

چه کسانی کاندیدا ی انتخابات خواهند بود. شنیدم گفته شد همون کسانی که در روز کانون اسمشون روی برد موند. اگه درست باشه به شخصه مخالفم.

خانم اسدی!
کسانی کاندیدای انتخابات میشن که «خودشون رو کاندیدا اعلام کنن»! همین! هیچ قید دیگه ای در کار نیست!
مگه دیکتاتوریه که ما خودمون یه عده رو کاندیدا کنیم و از بینشون اجازه ی رای گیری بدیم!
معلوم هست چی میگید؟
لطفاً اساسنامه رو بخونید!!
کانون ذره ای خلاف اساسنامه عمل نمیکنه
و اساسنامه راه های دیکتاتوری رو بسته
من احساس میکنم شما از پایه تفکرتون نسبت به کانون غلطه ها...
پیشنهاد میکنم سریعاً تفکراتتون نسبت به سیستم مدیریتی کانون رو با مسئول اساسنامه یا با خود من در میون بذارید تا از «جهل مرکب احتمالی» خارج بشید.
این نظرتون من رو به وجود «جهل مرکب» نزد شما ظنین کرده.
نظرتون بسیار نظر عجیبیه.
شکور
--------------------------------
میشه بگید از کی شنید و کجا گفته شد؟؟؟؟
ایزدیم

اسدی جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 12:51

به آقای شکوری:
با تشکر از له کردن های پدرانه شما
به آقای ایزدی :
شخص و جا شو یادمه اگه بخواید حضوری یا تلفنی بهتون میگم.(با توجه به کامنت آقای شکوری به نظرم صحیح نیست اینجا گفته بشه)
من الآن یه سوال دیگه دارم میترسم بپرسم ایشالا حضوری اونم ازتون میپرسم

خانم اسدی
سوال هاتون رو بپرسید
ولی اگه بدیهیات رو در سوالاتتون رعایت نکنید، حداقل تعجب های شدید من رو بپذیرید
شکورم
_________
بله چشم. آخه چیزی رو که گفتم واقعا شنیده بودم من هم مثل شما شدیدن تعجب کردم
اسدی

علی عبدی جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 14:29

بسیار عالی :)

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 12:51

مورد 5 بسیار عالیه ولی نبود امیر حیدری این گزینه رو به نظر من منتفی میکنه
البته از امیر شنیدک که دانشگاه می خواد مجبورش کنه که از همین تابستان شروع کنه واگر این طور بشه فکر کنم این مورد برطرف بشه

به قربانی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:33

با حیدری که صحبت کردم، قصد داره که ترم بعد در کنار دبیر باشه نه اینکه دبیر شه
البت من اعتقاد دارم که حداقل باید شورای مرکزی باشه
به هر حال اگه امیر روی این تصمیمش بمونه، مشکلی که به این علت با اون گزینه داری، حله
شکور

به زرگر یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 00:19

1- جمله ی آخرت خیلی بده. طوریه مثل اینکه ما برای کانون تعیین تکلیف کردیم. به نظرم بهتره که اینطور بنویسی:
تمامی اعضای اتاق فکر پس از مقایسه ی دلایل ضد و نقیض بر این باور بودند که نفعی که در انتخابات دبیری پیش از تابستان برای کانون ایجاد می گردد نسبت به سایر روش ها بسیار بیشتر است...


2- پیشنهاد میکنم عکسی که از وایت برد انداختی رو هم بذاری تو این پست


شکور

اوکی ، فردا

زرگرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد