کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری معاونت ارتباطات اینترنتی

تا سه روز آتی سنجاق است.

به نام خدا

چند روزیه درگیر پیدا کردن گزینه های مناسب هستم با هر کسی صحبت کردم به دلایل مختلف قبول نکرد.

 بالاخره تونستم به گزینه هایی برسم که قابل قبول باشن برای خودم.

اولویت های من به ترتیب ::-)


١.مسعود زرگر

٢. مریم حیدری

٣. مریم خاقانی

۴.فاطمه اسدی _ احسان فرج زاده


مسعود زرگر :

همه میشناسیمشون از فعالین خوب کانون , مدیر مالی کنونی ,  دقیق .

انقدر شناخته شده هستن که دیگه لزومی به معرفی بیشتر نیست 


مریم حیدری:

از سه قلوهای روسی , تا به حال توی اکثر جلسات و اکران ها حضور داشته دسترسی خوبی به اینترنت داره و به وبلاگ هم زیاد سر میزنه , براساس شناخت شخصی خودم ازش خواستم که کاندید بشه , از نیروهای تازه نفس که به نظر من روش میشه حساب کرد.

اگه کسی اصرار به تقویت نیروهای جوون داره میتونه به ایشون رای بده.


مریم خاقانی:

اگه اشتباه نکنم ارشد فرانسه ست , شناخت عمیقی نسبت بهشون  ندارم , خودشون کاندید شدن و تو جلسات و اکران ها زیاد دیدمشون و البته تو بلیط فروشی دهلیز هم خوب عمل کردن.


فاطمه اسدی :

ورودی جدید , از بچه های مهندسی کامپیوتر , احتمالا بتونن تو بحث ارتقای وبلاگ کمک کنن.


احسان فرج زاده :

هنوز کامل وارد کانون نشدن , نسبت به کانون و امور کامپیوتری و اینترنتی اظهار علاقه کردن , از بچه های سال آخر مهندسی کامپیوتر که قطعا میتونن تو ارتقا وبلاگ کمک کنن , حالا چه معاون باشن , چه نباشن .


تصمیم با شماست.

جهان

___________________


اضافه شده در  ٢٧ دی ٩٢ ساعت ٢٠:٣٠ :

پایان رای گیری: ١٠ بهمن ٩٢ ساعت ٢١:۵٩ دقیقه

نظرات 27 + ارسال نظر
شکوری پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 22:40

من از سعید زرگر خواهش کردم که کاندیدا بشه
داستان اینه که زرگر میخواد ترم بعدش رو خلوت کنه بنابراین گفته که قطعا ترم بعد مدیر مالی نمی مونه. ازونجایی که احتمال داره برای ترم بعد کم بیاد کانون، و از بهترنی اعضای کانون هست، پیشنهاد دارم که برای معاونت این ترم هم بهش رای بدیم تا ترم بعد به عنوان مسئول وبلاگ بتونه از تو خونه وبلاگ رو مدیریت بکنه
به نظر من مسئولیت ارتباطات اینترنتی در حال حاضر از سبک ترین مسئولیت های کانون تلقی میشه بنابراین بچه هایی که تو کانون تجربه دارن و باید حضورشون رو کم کنن، خوبه که تو اون موقعیت این مسئولیت رو بپذیرن
بنابراین من به زرگر رای می دم تا برای ترم بعد مسئول اصلی وبلاگ باشه
شکور

مسعود زرگر البته
جهان

محسن قدکساز جمعه 27 دی 1392 ساعت 00:34

مسعود زرگر

محمدنیا جمعه 27 دی 1392 ساعت 01:15

خوب منم معتقدم باید نیروهای جدید بیان تا برای اینده ی کانونم بهتر باشه
در نتیجه ب خانوم مریم حیدری رای میدم
ابدن پارتی بازی در کار نیستا

رضا ی.د جمعه 27 دی 1392 ساعت 02:22

رای ما زرگر

ترابی جمعه 27 دی 1392 ساعت 09:01

مسعود زرگر

مسعود زرگر جمعه 27 دی 1392 ساعت 10:55

خانم حیدری

مریم حیدری جمعه 27 دی 1392 ساعت 14:18

آقای زرگر


من معتقدم که یه نیروی با تجربه کارآمد تره .هر چند که اگر من هم بشم سعی میکنم به خوبی کارمو انجام بدم ولی خب آقای زرگر از من قدیمی ترن

جهان جمعه 27 دی 1392 ساعت 15:43

زرگر

اسدی جمعه 27 دی 1392 ساعت 16:14

خودم :)

توفیقی جمعه 27 دی 1392 ساعت 23:13

مریم حیدری

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 27 دی 1392 ساعت 23:52

توی این رای گیری ها بعضی کارها رو از بعضی ها نمیفهم
خانم حیدری
1-دسترسی آسان وکامل به اینترنت
2- چون من باهاشون کار کردم به مسئولیت پذیری خیلی بالا یشان واقفم
3-نیروی جوان و کاری

خوب دقت کن برادر
شکور

امیر حیدری شنبه 28 دی 1392 ساعت 04:55

سعید ابن مسعود ابن زرگر ملقب به آی تی.

parimah moradpour شنبه 28 دی 1392 ساعت 11:25

Zargar

فواد شنبه 28 دی 1392 ساعت 11:34

جناب زرگر

طلاکوب شنبه 28 دی 1392 ساعت 14:18

آقای زرگر

مهرشاد پرهیزکار شنبه 28 دی 1392 ساعت 14:54

برادر زرگر

سعید ایزدی شنبه 28 دی 1392 ساعت 21:07 http://kafankhafan.blogfa.com

بنده به آقای زرگز عزیز رای می دم.

باشد که در زمان مسئولیتش پست هایی که از من به عنوان زرگر یاد میشه رو پاک کنه و اکانت شخص خاطی رو حذف کنه.

آقای مسعود ایزدی!
از شما بعیده!

جهان

توفیقی شنبه 28 دی 1392 ساعت 23:56

با اینکه میدونیم رای گیری معاونت دوهفته است، اما لطفا پایان رای گیری رو مشخص کن
ممنون

ها؟!
چی شد؟
نفهمیدم منظورتو!
مگه نمیگی دو هفته ست!؟
من براساس همین حرف پایان رای گیری مشخص نکردم.
جهان

توفیقی شنبه 28 دی 1392 ساعت 23:57

حق رای داران:

نجاتی
ترابی
جهان
زرگر
فلاح
حیدری
قدکساز
برخورداری
شکوری
محیط
مردیها
توفیقی
ایزدی
عطار
مثبت
توکلی
چراغعلی
عبداللهی
قربانی
بشیری
رسولی
طاطایی
یوسف دوست
عسگری
باقری
پشت مشهدی
رضایی
مینایی
مرادپور
توپشکن
قاسمی
فرامرزی
علیپور
محمدنیا
حیدری
خداقلی
اسدی
شهسواریان
بذرپاچ
تدریس
طلاکوب
جعفری زاده
.....................
سر جمع 42 نفر
با حد نصاب 11 نفر

پرنیان فلاح یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 10:26

من میگم خانم حیدری

faranak nejati یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 16:19

حق رای من اون بالا خیلی تو چشمه :)) پس رای میدم تا کانون از این شانس بهره مند بشه :دی
چه کسی بهتر از آقای زرگر که حتی اگر تو خونه اینترنت نداشته باشن همیشه به اینترنت IT دسترسی دارن ؟! :دی

خعلی خوب بود
قربانی

محمدمهدی رسولی یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 19:25

سعود زرگدی!


جهان

اقای مثبت یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 20:02

جناب زرگر عزیز

جهان یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 20:13

من متوجه منظور خانوم توفیقی نشدم.
نفهمیدم بالاخره رای گیری معاونت دو هفته ست یا نه.
اگه دو هفته ست چرا باید پایان رای گیری رو مشخص کنم.یعنی اعلام کنم دو هفته دیگه رای گیری تمومه یا چی؟
مثلا تاریخ بدم.یعنی بگم دو هفته بعد از شروع رای گیری میشه چندم و چند شنبه؟؟
اگه غیر این منظوره , یعنی من باید یه روزی رو به هر حال مشخص کنم و ربطی به دو هفته بعد از شروع رای گیری نداره خب فردا ساعت ١٠ شب رو پایان رای گیری قرار میدم.اگر هم نه , قضیه مورد بالاست یا هر چیز دیگه لطفا منو روشن کنید.
با تشکر

رای گیری معاونت ها باید دو هفته باشد. یعنی اگر زمان هم مشخص کنید هیچ فرقی نمی کند رای گیری دو هفته ادامه پیدا می کند.
فکر می کنم منظور خانم توفیقی این بود که تاریخ پایان دو هفته رو بذارید تا همه بدونند دقیقا چه تاریخی دو هفته تموم میشه.
مسئول اساس نامه.
___________________
خب من عکس العملم نسبت به توفیق فقط همینه
تولدت کی میشه توفبق؟؟؟
میخوام برات تقویم و سر رسید بخرم
چشم توفیق جان مشخص میکنم.
جهان

نداعلیپور یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 20:32

خانم حیدری

برخورداری یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 20:57

آقای زرگر

سعید پشت مشهدی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 00:41

رای من خانم اسدی چون از بقیه بیشتر اشتیاق دارن که این مسولیت رو داشته باشن از نظرات معلومه ولی با اینکه زرگر خیلی خوبه خودش به خودش رای نداده دوستان داشتن انگیزه فراوان برای داشتن سمت یک امتیاز بسیار مهم برای اون فرده تازه خانم اسدی مشترکن با من مدیر اجرایی کلاس فیلمنامه نویسی هم که تو ترم جدید برگزار میشه هستن و پیگیری و انگیزه اشون خیلی خیلی خوبه تازه رشته اشون هم کامپیوتره دیگه چی میخاید?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد