کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری/معاونت امور مالی

تا سه روز سنجاق است


همین طور که میدونید من این ترم مسئولیت امور مالی به عهده دارم ،

برای این که خیالتون رو راحت کنم باید بگم من هم اصفهانی و ناخن خشک

همچون خانم ترابی هستم در ضمن با صحبتی که با خانم ترابی داشتم،

ایشون به عنوان مشاور امور مالی به ما کمک می کنند.

سه نفری که اسامیشون نوشته شده کاندید معاونت امور مالی هستن.

برای این که بتونید رای درستی بدید اول ادامه مطلب رو بخونیدو

بعد رای بدید.


1-فرانک نجاتی - مهدی قربانی

2-فواد مثبت


 

فواد گزینه اخر من هست و هنوز نیاز به تجربه داره، بنابراین به شماره یک

توجه کنید.مهدی قربانی بسیار کاری و فعال هست و در کانون هم زیاد


حضور داره والبته این ترم مسئولیت ارشیو رو به عهده داره.


خانم نجاتی هم بسیار علاقمند به این معاونت هستند و اینکه اگر مسئولیتی

رو قبول کنن به خوبی انجامش میدن،در ضمن ایشون دید مالی هم دارن!!

ایشون تایم ازادتری نسبت به مهدی قربانی دارن....


من خودم اولویتی برای شماره یک ندارم و انتخاب با شماست..


تا هر وقت لازم هست سنجاق شه لطفا...


نظرات 24 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 10:56

آقا یعنی چی؟؟
منم میخوام کاندید بشم خب
میشه؟؟

سعید پشت مشهدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 11:04

رای من با توجه به سابقه ی فواد مثبت به عنوان مدیر تولید فیلمم که به خصوص از نظر مالی خیلی خوب بود فواد مثبته.

محسن قدکساز دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 11:28

خانم جهانی پور

حالت خوبه حاجی؟! کاندید نیستن!
--------------------------------------------
اولن که ما پیر شدیم تا بگیم اسمتونو زیر پاسخ بنویسید.
دومن طبق قانون من به هر کسی میتونم رأی بدم.
سومن خودشون توی یه کامنت اعلام کردن که علاقه دارن.
چهارمن اگه خانم جهانی پور حرفشونو پس بگیرن من به مهدی قربانی رأی میدم.
قدکساز
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اولا اینکه من زین پس خودمو در راستای مسائل ساده وبلاگ که بارها تکرار شده اذیت نمیکنم و در بعضی مسایل قاطعانه عمل میکنم مثلا اگر پاسخ آقای قدکساز زیر این کامنت نبود تا 24 ساعت به پاسخ دهنده ای که اسمش رو ننوشته فرصت میدادم بیاد اسمش رو بنویسه وگرنه پاسخ حذف و کامنت اصلی تایید می شد.
ثانیا همینطور که آقای قدکساز گفتن ایشون و دیگر اعضا میتونن طبق قانون به غیر از گزینه های موجود به افراد دیگه ای هم رای بدن.
اما ثالثا
آقای زرگر پیامتون به بنده رسید ولی شرمنده اصلا شارژ نداشتم جواب بدم.بنده به توصیه ی آقای زرگر برای تقویت نیروی جوون توی کانون و میدون دادن به دیگرا بالاخص جوون ترها اعلام آمادگی خودم رو پس میگیرم.
باشد که کانون همیشه نیروی آماده و فعال داشته باشد
جهان

رضا ی.د دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 12:39

خانم فرانک نجاتی

به مشهدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 14:40

خانم نجاتی

عنوان اشتباهه
شکور

جهان دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 18:28

آقای مثبت رو تا الان تو کارهای اجرایی موفق تر دیدم.ترجیح میدم فعلا تو همین زمینه ها فعال باشن.
آقای قربانی رو هم ترجیح میدم واسه آرشیو انتخاب کنم.
اما فرانک نجاتی...
همچنان برام قابل هضم نیست که چطور یک نفر انقدر با مسوولیت و دلسوز میتونه باشه واسه پروژه ای که خودش هیچ نفعی ازش نمی بره!!!!
به نظر من فرانک نجاتی مسوولیت پذیری و مقاومت عجیبی داره که این دو تا ویژگی هر دو واسه مسوول امور مالی لازمه مخصوصا مقاومت در مقابل اغیار
بعلاوه ایشون به شددت مقتصد هستن , به شددت. انقدر که هزینه قفل صندوق ماشینش رو هم از مسافراش میخواست بگیره
بعله

جهت رفع ابهام: رای من فرانک نجاتی.
جهان

شهسواریان دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 19:43

توضیحتون خب خیلی تاثیر میذاره روی آرا
آقای قربانی

اسدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 21:32

ترجیح میدم رای ندم چون هر سه نفر از نظر من واسه این پست خوبن

سعید ایزدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 22:40 http://kafankhafan.blogfa.com

خانم نجاتی

سعید ایزدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 22:43 http://kafankhafan.blogfa.com

به خانم اسدی.

لطفا اگه نظری در مورد هیچ کدام از کاندیدا ها ندارید لطفا رای بدید ممتنع بدید که رای گیری به حدنصاب برسه.

ترابی سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 00:12

رای من هم خانم نجاتی
مسئولیت پذیری هر سه خوبه آقای مثبت تجربه کمی دارن
بین آقای قربانی و خانم نجاتی هم برای این پست نظرم با خانم نجاتیه

امیر حیدری سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 02:23

خانم نجاتی.
به نظرم کلا حضور خانم ها در این پست بهتره. ضمن اینکه خانم نجاتی مسولیت پذیری بالایی دارند. مهدی قربانی هم که مشغول آرشیو هست. روی توانایی های فواد شناخت کاملی ندارم.

فواد سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 16:33

قربانی

پرنیان فلاح سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 17:21

خب الان من رای بدم یا نه!!!؟حق رای دارم؟

حالا شما رایتون رو بدین!
مسئول حق رای تشریف ندارن؟!
زرگرم
------------
اصلا کلا در رای گیری ها رویه بر اینه که همه رایشون رو میدن
بعش مسئول احراز حق رای اونهایی که شمرده میشن رو میشمره
شکور

محمد مهدی اهل خیر ( قربانی) سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 19:27

+

یعنی چی؟!
زرگرم

----
یعنی به مثبت رای داده
شکور

توفیقی سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 20:28

نجاتی

توفیقی سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 20:31

حق رای داران:

ترابی
جهان
زرگر
فلاح
حیدری
قدکساز
برخورداری
شکوری
محیط
مردیها
توفیقی
ایزدی
عطار
مثبت
توکلی
چراغعلی
عبداللهی
قربانی
بشیری
رسولی
طاطایی
یوسف دوست
عسگری
باقری
پشت مشهدی
رضایی
مینایی
مرادپور
توپشکن
قاسمی
فرامرزی
علیپور
محمدنیا
حیدری
خداقلی
اسدی
شهسواریان
بذرپاچ
تدریس
طلاکوب
جعفری زاده
.....................
سر جمع 41 نفر
با حد نصاب 11 نفر

فواد چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 10:50

در ضمن اقای پشت مشهدی!
شوما لطف داری!
در ضمن اقای قربانی!
شوخی شوخی با فامیلی ما هم شوخی؟
عه! چه وضعشه واقعا!!!!!!!!

پرنیان فلاح چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 12:08

حالا که فهمیدم میتونم رای بدم میگم ممتنع!!!!!!!
آخه نمیدونم باید به کی رای بدم.

مریم حیدری چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 14:05

حالا که حق رای دارم . خانم نجاتی ..
منم نسبت به آقای مثبت شناخت ندارم ...آقای قربانی هم که مسئول آرشیون ...

مسعود زرگر چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 20:03

خانم نجاتی

تدریس چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 23:28

اگه حق رای دارم نجاتی

نداعلیپور پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 19:30

اقای قربانی.

توفیقی شنبه 28 دی 1392 ساعت 23:52

با اینکه میدونیم رای گیری معاونت دوهفته است، اما لطفا پایان رای گیری رو مشخص کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد