کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تولید فیلم کوتاه "بو میاد"

اصلاحیه 24 دی ساعت 19:48

سلام به همه

اول اعلام کنم که پروژه ساخت فیلم کوتاه "صاد" فعلا  به دلایلی متوقف شد

ولی  من که از رو نمی رم !!!!!!!!!!!

الان می خوام اعلام کنم که قصد ساخت یه فیلم 100 ثانیه ای به نام "بو میاد"

دارم  که همین امشب بعد از حدودا یک ماه نیم کار فیلمنامه تموم شد

و فیلمنامه رو به چند نفر نشون دادم یا براشون گفته بودم که نظرشون این بود:


 ادامه مطلب لطفا

 

اشکان توپشکن : خوبه

محمد فینی زاده : حاجی فوق العاده است

سعید ایزدی : چرته

محمد مثبت : خیلی خوبه


بودجه که از امور فرهنگی می خام 150 هزار تومن هست


کی مخالفه ؟


نظرات 17 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 00:23

اینکه آقای توپ شکن به یه چیزی بگن خوب واسه من خوشحال کننده ست واقعا

سعید ایزدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 00:25 http://kafankhafan.blogfa.com

دیگه اذیت نکن. تو به من فیلم نامه ندادی موضوع رو گفتی گفتم چرته. فیلم نامه رو بده بخونم دربارش نظر بدم.

شکور دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 06:19

سوال: آیا نیاز به رای گیری دارد یا ندارد؟
تا به امروز یک اعلام تعارض از من منجر به رای گیری می شد که این تعارض بود:
«بودجه ی بالای 200 تومن برای یک فیلم در تعارض با ساخت فیلم های دیگه اس»
ولی از یه زمانی به بعد یهو قواعد کمی سخت گیرانه تر شد
الان قاعده هنوز بر اعلام تعارض من استواره یا چیز دیگه ای هست؟
شکور

کی قواعد سخت گیرانه تر شد که من خبر ندارم. آخرین باری که صحبت کردیم اتفاقا سر همین فیلم صاد بود.
به نظر من نیاز به رای گیری نداره. فکر کنم منظور خود قربانی هم این بود که مثل پروژه شخصی اعلام کنه تا ببینه اگه کسی مخالفت نکرد شروع کنه.
ایزدیم.

اسدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 10:55

میشه فیلمنامه رو به منم بدید بخونم...؟

سعید پشت مشهدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 11:25

تماما موافق

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 11:38

به خانم اسدی
اوکی حتما من تا چهار شنبه کانونم

حق طلب دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 12:26

چه اسم خوبی

توفیقی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 18:46

موفق باشین

محمدنیا سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 01:12

موفق باشید

امیر حیدری سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 02:02

به نظر من اشکان تسلط کامل رو ساختار فیلمنامه داره و ممد فینی هم قلم بسیار توانا. رای مثبت این دو نفر یک رای با ارزشه و من با استناد به رای این دو نفر احتمال بسیار زیادی میدم که فیلمنامه ی خوبی باشه.

محمد گلخندان سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 13:17

آفرین

فواد سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 16:27

من کی همچین حرفی زدم؟
ای بابا!
چرا از نام آدم برای منافع شخصی استفاده می کنید؟؟؟؟

به وبلاگ زیاد سر بزتید
جهان

فواد چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 10:46

چرا بودجه ۱۵۰ تومان؟؟

فواد چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 10:48

من واسه خدا کار می کنم!
منو از چی می ترسونی؟
برو از خدا بترس!!!!!!

محمد مهدی اهل خیر ( قربانی) چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 16:09

باید از خانم جهانی پور یاد بگیرم و جواب بعضی آدم هایی که نباید جواب بهشون بدم رو جواب ندهم

البته باید همین نظر رو هم نمی ذاشتم
از این به بعد باید یاد بگیرم

محمد مهدی اهل خیر ( قربانی)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اصن یه وعضی
حرص نخورید آقای قربانی.
برید نمره اخلاق اسلامی رو ببینید.
استاد به همه نمره اضافه کرده
جهان

فواد شنبه 28 دی 1392 ساعت 11:06

من دیگه حرفی ندارم!!
اقای قربانی استاد مسلم بازیگری!
خیلی راحت میتونستید نظرتون رو پاک کنید نه اینکه بهش پاسخ بدید
در نتیجه بر همگان واضح و مبرهن است که....

به نظرم اینجا به تذکر مسئول ارتباطات اینترنتی نیاز داره.
قدکساز
----------------------------------
آقای مثبت
پشت در وبلاگ وایسید کارتون دارم!!
خیلی راحت میتونستن کامنت رو پاک کنن؟؟؟
نمیتونستن.
نظر تایید شده رو صرفا مسوول وبلاگ حق حذف و تغییر داره اون هم صرفا بر اساس اساسنامه...
دقت کنید
جهان

فواد شنبه 28 دی 1392 ساعت 18:15

در ضمن من هدفم فقط و فقط شوخی بود!
اخه خداوکیلی .....
لطفا هیچ گونه سوبرداشتی نکنید
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد