کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یه تبلیغ لذتبخش!

تصاویری جالب از ژان کلود ون دام در تبلیغ ولوو !

 تبلیغی از شرکت ولوو ، که باوجود بیش از 40 بار دیدن ، هنوزم تو حیرتم ...

به ثانیه به ثانیه این تبلیغ فکر شده ! هماهنگی بین موسیقی، دوربین،حرکت بازیگر فوق العاده است!

تبلیغات دیگه ولوو رو هم دیدم،بی تعریف نیست،اما این یه چیز دیگه است...

 

توضیح بیشتر نمیدم. خودتون اینجا ببینید و لذت ببرید...


متن ابتدایی ژان کلود:

من در زندگی بالا و پایین زیاد داشته‌ام.

از جاده‌های ناهموار رد شده‌ام و بادهای شدید را تحمل کرده‌ام.

این‌ها از من همان چیزی را ساخته که امروز هستم.

الان، اینجا روبروی شما ایستاده‌ام.

آنچه می‌بینید بدنی در حد کمال است


متن آهنگ :

Who can say where the road goes
Where the day flows, only time
And who can say if your love grows

As your heart chose, only time


Enya – Only Time

موسیقی فیلم مزخرف Sweet November

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 20 دی 1392 ساعت 14:32

شکور جمعه 20 دی 1392 ساعت 20:23

جالب بود
ولی طرف دیگه خیلی خودشو قبول داره
شکور

حق طلب جمعه 20 دی 1392 ساعت 23:06

با حاله .دیدم

شهسواریان شنبه 21 دی 1392 ساعت 09:49

جا داره تبلیغای خارجی رو با مال خودمون مقایسه کنیم

محمدمهدی رسولی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 11:40

به به!
کامیون و تریلی و سرویس بندر . . .
من چقدر نوستالژی با اینا دارم...یادش بخیر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد