کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری برای برکناری مسئول آرشیو

سنجاق شده تا تاریخ 23 آذر


همانطور که اطلاع دارید آقای چراغعلی از مسئولیت آرشیو انصراف دادند و بنابر قانون آقای حق پناه معاون ایشان، در حال حاضر مسئول آرشیو هستند. 


اینجانب سعید ایزدی به عنوان مسئول اساسنامه و عضوی از نهاد تصمیم گیری در خواست برکناری آقای حق پناه به دلیل حضور نداشتن در کانون و همچنین انجام ندادن وظایفشان را از نهاد تصمیم گیری دارم. 


اعضای نهاد تصمیم گیری تا ساعت 12 شب روز شنبه 23 آذر نظر موافقت، مخالفت و یا ممتنع خود را درباره برکناری آقای حق پناه اعلام بفرمایند.   


پ.ن: قابل توجه اعضا و مسئول حق رای، تنها کسانی که در لیست فعالین تبلیغات پروژه اکران مستند بودند حق رای دارند.


 

نظرات 16 + ارسال نظر
نیلوفر شهسواریان چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 07:21

من موافقم چون خودتون گفتین که ایشون حضور نداشتن در کانون

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 11:07

به یه دلیلی ممتنع

حاجی دلیلت اونقد قوی بود که من هم شک کردم به رای ام!
شکور

پیروزبخت چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 17:38

موافق
اصن این اقای حق پناه ک میگن کی هستن؟!نمیشناسیم!

شکور چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 18:54

تا جاییکه یادمه در یک جلسه ی رسمی خداحافظی از حق پناه رو تصویب کردیم.
شکور

پرنیان فلاح چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 19:52

منم موافقم چون خودتون گفتین حضور ندارن.

حق طلب چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 20:50

موافق

ترابی پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 00:32

موافق

سعید ایزدی پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 01:16 http://kafankhafan.blogfa.com

موافق

به شکور: من یادم نیست. صورت جلسه ای که می گی توش تصویب شده رو لطفا بگید. اگه بود که رای گیری رو باطل می کنم.

یادم نیست. سرچ هم کردیم. یا من خیلی گیجم که همچین چیزی در ذهنم باقی مونده، یا واقعا اونچه در ذهنم هست رخ داده ولی در صورتجلسه وارد نشده یا یه اتفاق دیگه. من تا جایی که وقت داشتم در صورتجلسات گشتم پیدا نکردم.
شکور
----------------------------------------------------
همونطور که بهت گفتم تا جایی که من یادم هست هیچ رای گیری در این زمینه انجام نشد. چون توی صورت جلسه هم نیومده پس باید این رای گیری رو قبول کنی و در صورت تمایل توش شرکت کنی.
ایزدیم
-------------
بابا خشونت طلب
شکور

شکور پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 12:45

به هر حال موافقم

نیلوفر شهسواریان پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 15:34

به آقای قدکساز:
ایمیلم رو گذاشتم برای اکانت اینا

مریم حیدری پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 20:23

موافقم ..

بشیری جمعه 22 آذر 1392 ساعت 08:27

موافق

توفیقی جمعه 22 آذر 1392 ساعت 17:04

حق رای داران:

حق طلب
مرادپور
قربانی
صالح آبادی
فلاح
فاضلی
یوسف دوست
شهسواریان
پرستو کنعانی
پریسا کنعانی
شکوری
زرگر
جهانی پور
خداقلی
محمدنیا
حیدری
حیدری
چراغعلی
برخورداری
گلخندان
علیرضا اسلامی
مینایی
مریم امینی
خاقانی
بشیری
نجاتی
مثبت
دلیاری
ارشادی
عطار
طاطایی
پیروزبخت
ایزدی
قدکساز
طلاکوب
علی پور
رسولی
توفیقی
ضمیری
همایونروز
کیانی
...........................
در مجموع41 نفر
با حد نصاب 11 نفر

توفیقی جمعه 22 آذر 1392 ساعت 17:05

موافق

جهان جمعه 22 آذر 1392 ساعت 21:05

موافق

شکور یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 00:35

چرا سنجاقه هنوز؟
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد