کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش حضور کامران شیردل

فردا اکران پسر دونده را داریم هر کی می تونه  برای کمک بیاد .اکران 12:45 است و آقای قربانی پشت سیستم می شینند.

امروز اکران با کمک  های ویژه ( عملیات ژانگولر)شکوری ،فرامرزی، حیدری ،رسولی انجام شد.

هرکی تو نقد و بررسی و ادامه بحث در خود کانون نبود واقعا از دستش رفت نه به اعتقاد من که به اعتقاد دوستان کانونی.کامران شیردل بسیار خوش صحبتند و صادق و صریح و دلسوزانه صحبت کردند.

 

معذرت  امروز نشد زود حاضر بشم در کانون .حتما نقص هایی در مدیریت داشتم .اما تمام سعی ام رو کردم  وبضاعتم همین بودو دلیل اصرارم بر دو مدیر داشتن این پروژه نقص هایی بود که ممکن بود پیش بیاد  با توجه به تجربه اول در اکران و فکر مشغولی های زیاد من  و بزرگی پروژه و... تا جاییکه تونستم خودمو کشتم برا پروژه اما آخرش کم آوردم واقا.

در هرصورت ببخشید آقای شکوری که تاصبح برای کلیپ بیدار موندید .کلیپ عالی و متفاوت بود و  ممنون از همه دوستانی که امروز مایه گذاشتند .


فعالین :شکوری /حیدری/فرامرزی/ رسولی / قربانی /طاطایی/غزل ابراهیمی/توفیقی/ضمیری/صالح آبادی/خداقلی/قاسمی/ارشادی/پیروز بخت/ترابی/مهسا اسدی/ندا علی پور/بشیری/یوسف دوست/چراغعلی/جهانی پور/مینو پویا/هلیا جم/مثبت/مراد پور/اصلاحیه 19 آذر ساعت22:44  :    + ولی پور /فلاح / شهسواریان

یه سری اسم به من دادند برای کسانی که کارت سینه داشتند اما راستش من ندیدم فعالیتی کنند  اگر فعالیتی انجام دادید بگید تا بر چشمان خود شک کنم و اسمتان را جزء فعالین بیاورم


در کل اکران موفقی بود فکر می کنم و حضور کامران شیردل برای کانون خاطره ای بزرگ شد.


نکته :دوستان  عکاس و فیلم بردار یک فایل رو دسک تاب باز کنند و فایل ها رو هرچه سریعتر در اون بریزند.


نظرات 12 + ارسال نظر
توفیقی دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 19:30

الحق که خسته نباشی
یه دونه ای

مسعود زرگر دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 19:50

ممنون از شما و بقیه
خیلی خوب بود،اصن چقدر این ادم ردیف بود...

شکور دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 20:14

شما مدیر اجرایی یکی از عجیب ترین پروژه های کانون شدید.
شکور

جهان دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 20:52

سبا کارت خعلی خوب بود.خعلی
خسته نباشی

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 21:11

خسته نباشید واقعا

محمدنیا دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 23:20

سبا جان خیلی خیلی خسته نباشی

حق طلب سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 01:33

مرسی به همگی

شهسواریان سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 20:56


موفق باشید :)))

شهسواریان سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 21:03

ینی من فعال نبودم؟

پرنیان فلاح سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 21:20

سبا منم بودما!

حق طلب سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 22:50

کلا کار های عجیب غریب نصیب من شده

محمدمهدی رسولی چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 18:46

فردا پنجشنبه پست:
همه ی قصه ی اون شب ک بارون اومد یا پیش تولید یک روز خاطره انگیز...
رو حتما بخونید . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد