کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام آمادگی برای قبول پروژه

سنجاق شده تا یک شنبه 17 آذر ساعت 12

همانطور که جناب شکوری در پست 

مصداق جدید از قانون موقعیت پیمانکاری 

گفتند. از دانشکده تربیت بدنی می خواند، که یکی از اعضای کانون توی سه روز بره و از یک سری وسیله یک فیلم آموزشی تهیه کنه. تا اونجایی که من متوجه شدم اون ها یه دوربین و فیلم بردار می خواند با کسی که بخواد براشون کار تدوین انجام بده. البته اون ها می خواند قیمت رو بدونند بعد تصمیم گیری کنند. که براشون فایده داره یا نه. 

سه روزی که اون ها می خواند این کار انجام بشه. دو شنبه و سه شنبه و چهار شنبست . 

بنابر قانون، کسانی که می خواند این کار را انجام بدهند به صورت انفرادی یا یک تیم، اعلام آمادگی کنند و قیمت رو مشخص کنند تا بعد رای گیری بشه.

به خاطر اینکه تا دوشنبه بیشتر وقت نداریم. زمان اعلام آمادگی تا فردا یک شنبه ساعت 12 ظهره . بعد از اون هم یک رای گیری تا دوشنبه صبح داریم.    

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن قدکساز شنبه 16 آذر 1392 ساعت 22:32

من میسازم. فقط باید قضیه مالی رو بالا پایین کنم و به یه دوربین هم نیاز دارم. فیلم برداری و تدوینش با خودم!

شکور یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 00:17

من هم میتونم انجام بدم ولی اگه قدکساز قطعی میخواد انجام بده, من بیخیال میشم
شکور

احتمالا ایزدی میخواد از من انتقاد کنه و با سپردن این کار به من مخالفت کنه و من باید از خودم دفاع کنم. بذارید تشریفات انجام بشه.
قدکساز

شکور یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 21:08

چرا از سنجاق خارج نمیشه؟
شکور

شد.
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد