کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بی خود و بی جهت در اولین موقعیتی که پیدا کنم اکران خصوصی می شود

امروز در جلسه ایزدی به من نقد کرد که چرا با اینکه در این پست این پروژه تعریف شده پس چرا بعد از اینهمه مدت برای تاخیر در اجراش توضیحی داده نشده  

من پاسخ دادم علتش اینه که اولا هی میخوام انجام بدم ولی همش بچه ها نیاز به کمک پیدا میکنن و مجبورم برای کارهای اونها دست نگه دارم و ثانیا اون پست، پستی بدون زمان بود و میخواستم فقط اعلام کنم که همچین برنامه ای در ذهنم هست تا علاقه مندان رو بشناسم

با اینکه نقد رو وارد ندوستم ولی صحبت ایزدی رو در حد یک «پیشنهاد» برای مطرح کردن علت هایی که باعث شده هنوز پروژه اجرا نشده رو بسیار پسندیده می دانم و اینجا هم علت ها رو آوردم

به هر حال دنبال اکرانش هستم ولی اگه کسی خودش دوست داره اقدام کنه، مشکلی نیست و اقدام کنه

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
سلیمیان شنبه 4 آبان 1392 ساعت 20:44

به! خانم سلیمیان! شما کجا، اینجا کجا؟!
شکور

مهسا حبیبی شنبه 4 آبان 1392 ساعت 21:35

سلام.من برای عضو شدن کارهایی که گفته بودی انجام دادم ولی نتونستم عضوشم

سلام خانم. شما مگه الان عضو نیستید؟
شما کدوم یکی هستید من یادم نیست. کلا نمیفهمم منظورتون چیه؟ اصلا با من هستید یا با مسئول وبلاگ؟
شکور
-----------------------
اگر عضو بلاگ اسکای شده باشید که گفتید شدید من دوباره دعوتنامه میفرستم!
قدکساز

سعید ایزدی شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:25 http://kafankhafan.blogfa.com

خیلی ممنونم با اینکه وارد نمی دونستی ولی توضیح دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد