کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کارگاه فوتوشاپ - پرده دوم

سلام، 

مشغله به من اجازه نخواهد داد که حدقل تا بهمن ماه بتوانم در هیچکدام از پروژه‌های کانون هیچگونه همکاری فعالی داشته باشم، امّا؛

 

 در ذهنم بود که یه دوره پیشرفته طراحی گرافیکی بزارم. سه یا چاهار جلسهِ حدقل یک ساعته. جوری که دیگه فقط من تو کانون کارای گرافیکی رو انجام ندم، یه تیمی باشه با سلیقه های مختلف که مدیران اجرایی بتونن بر اساس سلیقه بصری و گرافیکیشون از بینشون انتخاب کنن. 

چاهار نفر اعلام آمادگی کنن - و نه بیشتر - شورو می کنیم.

دوستان بعد از چار جلسه موظف هستن ظرف یک ماه حدقل یک پروژه واقعی در کانون رو از صفر تا صد طراحی کنن - اگه اکران باشه از طراحی بلیط تا بنر، اگه کلاس یا کارگاه باشه از طراحی بروشور تا بنر احتمالی - در غیر این صورت هزینه کلاس رو ازشون می گیرم. (برای اطمینان از جدی بودن من کافیست امتحان کنید. من هم از پول بدم نمیاد واقن)

زمان برگزاری جلسات بستگی داره به زمان خالی دوستان.

زیاده عرضی نیست، سعید.

نظرات 7 + ارسال نظر
شکور جمعه 3 آبان 1392 ساعت 12:41

درمورد بحث های مالی کلاس هایی که استادش یکی از اعضای کانون هست مدت هاست که داره بحث میشه. بحث ها از زمان پیشنهاد فرامرزی که نزدیک به دو سال پیش میشه شروع شد و یک ماه پیش با پیشنهاد عطار پور، جدی تر شد.
در حال حاضر دکترین این قضیه توسط ایزدی با برگزاری جلسه ای که من و حیدری و خانم بشیری و ترابی بودن آماده شده که قراره تو وبلاگ بیاد
شکور

منظور من این بود که بتونم از یه نیمچه اهرم فشاری استفاده کنم تا صددرصد مطمئن باشم که نتیجه کلاس برای کانون مثمرثمر خاهد بود. وگرنه فک کنم درآمدزایی از اعضای کانون راهیست که سرانجامش برای هیچکس چندان جالب نخاهد بود.

محسن قدکساز جمعه 3 آبان 1392 ساعت 13:02

بسم الله!

بهاره جمعه 3 آبان 1392 ساعت 14:18

برای کسی که شاید اطلاعات تخصصی ای راجع به گرافیک نداشته باشه اما فکر می کنه بتونه توش راه پیدا کنه
و مطمئن نباشه که بتونه در آینده تمام و کمال از چیزی که تو این کلاس یاد گرفته واسه کانون استفاده کنه، جایی تو کلاس نیس؟

خانم بهاره؛ بنده در یک دوره در ترم پیش اطلاعات کلی و ناقصم رو در اختیار دوستان قرار دادم. حالا میخام یه کم پیشرفته تر عمل کنم. چون کارگاه نتیجه‌گراست شاید برای شما چندان مناسب نباشه، ولی اگه سوالی چیزی داشتین می‌تونم در خدمت باشم.

برخورداری جمعه 3 آبان 1392 ساعت 17:56

من هستم

سلیمیان جمعه 3 آبان 1392 ساعت 20:17

رضا ی.د جمعه 3 آبان 1392 ساعت 23:59

اگه راه بدی بیایم هستم که کاریادبگیرم وشدیدم دوست دارم سلیقه ی گرافیکی شرقی رو نشون بدم..

مرادپور شنبه 4 آبان 1392 ساعت 01:12

من حتماً میخوام بیام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد