کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهادی به کانون ومسئول وبلاگ: شناسنامه ی گروهی/راهکاری برای شناخت تخصص ها

با پستی که از پرهیزکار دیدم به فکر این پیشنهاد افتادم: 

 

پیشنهاد میکنم علاوه بر قسمت شناسنامه ی نویسندگان، یک پیج در سمت چپ وبلاگ به وجود بیاد که دسترسیش هم فقط برای مسئول وبلاگ ممکن باشه با این اطلاعات:

هر عضو کانون سال ورود به کانون، اطلاعاتی مثل رشته و سال ورود به دانشگاه و... و از همه مهمتر، تخصص های کانونی اش رو بنویسه و یه راهی برای تعامل مثلا آدرس ایمیل و اگه براش مقدوره، شماره تماس هم بذاره.

اینطوری کسی که مثلا میخواد اکران کنه و گرافیست و مثلا ویرایشگر بخواد یا مثلا کارگردانی که تدوینگر و فیلمبردار بخواد، میتونه با مراجعه به این صفحه کسایی که این توانمندی ها رو دارن سریعا پیدا کنه...

اگه دوستان موافق ماهیت امر هستند اول مسئول وبلاگ بگه که آیا امکان فنی اینکه اصلاح و ویرایش این پیج صرفا در اختیار مسئول وبلاگ باشه وجود داره؟


شکور

نظرات 6 + ارسال نظر
جهان جمعه 19 مهر 1392 ساعت 20:54

اگه بشه که خیلی خوب میشه

محسن قدکساز جمعه 19 مهر 1392 ساعت 21:23

از نظر فنی میشه این کار رو کرد، یعنی میشه برگه ای درست کرد که رمز داشته باشه!
مهمترین مرحله این کار جمع کردن اطلاعاته!
اما کار بهتری که میتونیم بکنیم اینه که بچه ها برن توی پروفایلشون و حداکثر اطلاعاتی که از خودشون میتونن به صورت عمومی به اشتراک بذارن رو بنویسن!

من که نوشتم :دی

جهان
---------------------------
همونطور که گفته بودم دست شما مرسی
قدکساز

به قدکساز جمعه 19 مهر 1392 ساعت 21:58

هدف من تجمیع تخصص هاست. طوری که بشه به صورت فهرستی بهشون نگاه کرد.
همچنان روی پیشنهادم تاکید دارم
شکور

بعدا که فکر کردم دیدم نیاز به همچین برگه ای حس میشه! برگه ای که بشه توی یه نگاه کسی بتونه متخصص مورد نیازش رو پیدا کنه!
و میشه الزام کرد که بعد از اتمام هر پروژه، اون پروژه به رزومه ی افراد اضافه بشه!
قدکساز

مهرشاد.پ جمعه 19 مهر 1392 ساعت 23:06

من این ایده رو 1 بار به 1 نفر گفتماااااااااااااااااااااااااااااااا، اما اون بابا یکی دیگه بودو از ما نبود. تابستونم یادمه میخواست این ایده رو بدم که کلا فراموشش کردم.
به شدت موافقم و برای تحقق این امر هر کمکی که ازم ساخته باشه در خدمتم

به قدکساز شنبه 20 مهر 1392 ساعت 00:19

آنچه تو گفتی بسیار ایده ی خطرناکیه چون من سالهاست که به فکر این کار هستم و در جمع کردن جزیئات این قضیه کاملا دچار مشکل شدم
به پست «بزرگترین اتفاق قانونی...» یه نگاه بندازی متوجه میشی
آدرس: http://filmclub-sbu.blogsky.com/1391/11/04/post-1913/
این پیشنهاد برای بهمن ماه 91 هست که بعد از چند ماه فکر کردن روش، به یه حجم بزرگ بروکراسی رسیدم
همچنان صرفا بر روی تجمیع تخصص ها تاکید دارم و لاغیر
شکور

فکر میکنم منظورتون از خطرناک، سخت باشه!
به هر حال با پیگیری و سختگیری میشه بعضی کارها رو عرف کرد یا حداقل درصدی از کار رو پیش برد!
قدکساز

حق طلب شنبه 20 مهر 1392 ساعت 01:25

جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد