کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کجایی برادر...؟؟؟

به یک عدد برادر سعید پشت مشهدی به جهت انجام پاره ای از مذاکرات نیازمندیــــــــــــم. (بســـــی بسیــــــــار فــــــوری)

اینجانب گوشیم فورمت شده و شماره هیچ یک از دوستانو ندارم.

سعید جان منتظرتم...(6830-105-0939)


با تشکر - مهرشاد پرهیزکار

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور جمعه 19 مهر 1392 ساعت 17:40

! این چه سیستمیه دیگه قناری؟!
کافی بود بپرسی از یکی از بچه ها
چه نیازی به پست در وبلاگ هست!
حتی ممد فرامرزی و بقیه تو خوابگاه هم شماره اش رو دارن خوب
اینم شماره اش: 09387014787

محسن قدکساز جمعه 19 مهر 1392 ساعت 19:02

حرف های شکوری رو دوباره متذکر میشم!

مهرشاد.پ جمعه 19 مهر 1392 ساعت 19:47

حق با شماس کاملا اما:
اول اینکه گفتم در حال حاضر شماره کسی از بچه هارو ندارم متاسفانه
ثانیا شماره اتاق بچه هارو نمیدونم تو خوابگاه آقای شکور
خیلی سعی کردم راه دیگه ای به ذهنم بیاد اما متاسفانه...
اگه قانون شکنی بود این کار بنده عذرخواهی مینمایم از تمامی دوستان

به مهرشاد جمعه 19 مهر 1392 ساعت 20:20

قانون شکنی چیه دیگه بابا
اگه توصیفی که کردی باشه، من هم جای تو بودم راهی جز همین نبود مگر یک راه:
اینکه تو نظرات برای قدکساز بنویسی که شماره ی من رو بهت بده مثلا.
بدون اینکه پست بذاری
شکور

سعید پشت مشهدی دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 23:04

جالب بود من این پست رو الان دیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد