کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به همه نویسندگان

بند جدید در شیوه نامه ی استفاده ی نویسندگان از محیط وبلاگ :


11- بدون هماهنگی مسئول وبلاگ، نویسندگان حق استفاده از فونت های بزرگ و رنگی در صفحه اصلی را ندارند، البته میتوانند ادامه مطلب پُست خود را به هر شیوه دلخواهی طراحی کنند.

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر حیدری سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 23:07

احسنت. موافق.

شکور سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 23:55

مخالف
در اولین جلسه ی کانون برای جلوگیری از این بند شیوه نامه میخوام رای گیری کنم
به نظرم محدود کردن دوستان در سبک ظاهری پستشون، سخت گیری عجیبی است.
طرف میخواد یه نکته ی پستش رو مهم کنه و برای این قضیه میخواد از رنگ استفاده کنه باید مسئول رو پیدا کنه
و مصادیق دیگه
این کارا چیه دیگه! برا یه مصداق اشتباه که نباس قانون یا شیوه نامه گذاشت که! بذاریم بر عهده عرف!
صحبت میکنیم
شکور

صحبت میکنیم، ولی صفحه اصلی وبلاگ باید همه چیزش مهم انگاشته بشه واسه اعضا، حتی وقتی که متنی بزرگ نباشه یا رنگی نباشه!
واسه افراد غریبه و مخاطب ها هم این چیزا باعث سردرگمی میشه!
گفتم که، میتونن توی ادامه مطلب هر بلایی خواستن سر مطلبشون بیارن! صحبت میکنیم.
قدکساز

مهرشاد.پ چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 03:04

مخالف

با من مخالفت میکنی؟؟؟؟؟
قدکساز

سعید ایزدی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 03:16 http://kafankhafan.blogfa.com

به نظر من بهتره که این مورد رو حذف کنی و به جاش بگی هر کسی که می خواهد پست خودش را بزرگ بنویسد باید اگر کسی اعتراضی کرد دلیل خودش را مطرج کند. اگر جواب قانع کننده نبود خود مسئول وبلاگ می تواند فونتش را درست کند.

این جوری روند طولانی میشه! اتفاقا به نظرم باید دلیل بیاره که چرا میخواد بزرگ و رنگی بنویسه پستشو!
قدکساز

جهان چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 08:42

یعنی چی؟؟؟
این کارا دیگه چیه آقای قدکساز
بابا این چیزا دیگه سلیقه ای ، نباید شما محدودیت ایجاد کنید!
بهتره طوری رفتار کنید که شبیه یه عرف و رویه بشه ، مثلا وقتی حق طلب فونت پستاش خیلی بزرگه بهش تذکر بدید و بگید بهتره برای زیبا تر شدن فضای وبلاگ از فونتای کوچیک استفاده کنید و انقدر این رو ادامه بدید که بشه یه عرف توی وبلاگ!

در ضمن رنگی بودن فونت ها که خودش باعث زیبایی وبلاگ میشه

مخالف

حرف من، یکی از اسلوب های وبلاگ نویسیه. چیزی نیست که از خودم در بیارم. فونت رنگی و با سایزهای مختلف باعث اختشاش بصری میشه. یه جمله هست که میگه simple is better . ولی در هر صورت عرف رو اعضا مشخص میکنن و من به زور نمیتونم جهت دهی بدم بهشون. من وظیفه خودم رو انجام میدم!
قدکساز

جهان چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 09:20

اول اینکه نفس عمیق بکشید :)
از پاسختون به کامنتم حس کردم یه کمی ناراحت شدید!
اینکه شما دارید وظیفه تون رو انجام میدید هیچ شکی توش نیست و البته درود بر شما :)
اما!
چرا فک کردید من کلا با اصل حرف شما مخالفم؟؟؟
اصلا اینطور نیست!
منم "ترجیح میدم" بچه ها تو صفحه اول از فونت بزرگ استفاده نکنن (البته با رنگی نبودنش مخالفم کاملا ) اما با اینکه شما اون رو بعنوان شیوه نامه وبلاگ که اگر اشتباه نکنم لازم الاتباع است تصویب کنید مخالفم!
من میگم بسپرید به بچه ها!
یه جاهایی فونت بزرگ هم وبلاگ رو زشت نمیکنه!
اگه جایی احساس کردید زشت شده تذکر بدید!
من میگم نویسنده ها رو محدود نکنید بذارید در این زمینه به سلیقه خودشون عمل کنن و اگه جایی دیدید که منافات داره با زیبایی وبلاگ تذکر بدید!
خلاصه نفس عمیق بکشید، من پششت شمام نه ضد شما


یه لیوان آب هم خوردم!
به هر حال فقط خداس که قادر مطلقه! این کانون و وبلاگ هم ارث بابای من نیست.
قدکساز

دلنــاز طلاکوب پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:07

مخالفم!

حق طلب شنبه 13 مهر 1392 ساعت 16:29

اقا تازه رسیدم.
مخالف و مخالف
پری فونت پست هاااااااا ی من کجا بزرگ بوده؟ البت غیر چند تایی

به سبا شنبه 13 مهر 1392 ساعت 17:08

همون چند تا منظورم بوده دیگه

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد