کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آکساسوآر

به نام خدا


هر کس در تهیه وسایل زیر میتونه کمک کنه اعلام کنه!


ما به این وسایل احتیاج داریم و امور فرهنگی قرار شده اونها رو بهمون بده اما از اونجایی که احتمالا تعطیلات امور فرهنگی تا 25 مرداد طول خواهد کشید و ما 26 مرداد کم کم باید کار رو شروع کنیم ترجیح دادیم که تا جایی که میشه با کمک دوستانی که شما باشین بعضی وسایل رو تهیه کنیم!

 

 

آباژور
عروسک (متوسط باشه اندازه ش، نه خیلی بزرگ نه خیلی کوچیک و البته باید اجازه تخریب شدیدش رو هم بهمون بدید )
دراور
پنکه
تلوزیون ال سی دی
(بسیار مهم)
کمد
گلدان (به اندازه های مختلف)

قاب عکس ( 2 تا)

پوستر بازیگر

آینه (در اندازه های مختلف)

رادیو (ترجیحا بزرگ )

شلوار کاملا سفید مردانه

دستگاه ویدئو  (VHS)


بقیه موارد یا چیزای کوچیک و قابل دسترسی هستن یا اینکه از قبل از امور فرهنگی قول 100 درصدیش گرفته شده!



جهان

نظرات 15 + ارسال نظر
مهران مدیری سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 23:15 http://mehran-siamak.blogfa.com/

سلام من وسیامک انصاری وسایل پنکه
تلوزیون ال سی دی و کمدوگلدان و قاب عکس وپوستر بازیگرآینه (در اندازه های مختلف و رادیو ی بزرگ و شلوار کاملا سفید مردانه را برای شما آماده می کنیم و برای شما ارسال می نماییم
دعای خیر شما برای ما کافی است
ال سی دی 32 اینچ است اگر بزرگ تر می خواهید اطلاع دهید

milad سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 23:26

گلدون میتونم بیارم به شرطی که سالم برگرده
پنکه و رادیو هم باید برگردم به شرط خط پیشین اگه بود میارم

شکور چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 03:23

بچه ها اگه تو ایام تعطیلی تابستون میتونستید که عنوانی از عناوینی که خانم جهانی گفتن رو بیارید, میتونید بدید به خودم
09193499839

جهان چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 09:49

دست شما درد نکنه آقای سلیمی
هر وقت تونستید وسایلی که میگید رو بدید به آقای شکوری فقط به بنده اطلاع بدید که دیگه از بابت اون خیالم راحت بشه!
من به همه ی دوستان قول میدم که تک تک وسایلشون صحیح و سالم برگردونده خواهد شد

جهان چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 22:51

دوستان
چون تعدادی از بچه ها راجع به کامنت آقای مدیری پرسیدن باید عرض کنم تا جایی که من فهمیدم این کامنت محض تبلیغ وبلاگی هست که آدرسش اونجا نوشته شده دو نویسنده این وبلاگ برای تبلیغ وبلاگشون از این شیوه استفاده کردن
در نتیجه:
وسایل جور نشده،دستم به دامنتون

مهرشاد پرهیزکار چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 23:35

مشاهده گردید
با تشکر

رضا یوسف دوست پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 00:40

vhsمن

دوروود بر شما :)

جهان

امیر حیدری پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 02:18

دیده بودم خانم جهان پور. نداشتم برا همین کامنت ننوشتم. ولی تو خوابگاه دنبالش هستم.

طلاکوب پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 12:21

بنکه و قاب عکس موجوده!
ولی تاریخ فیلم برداری مهمه!
نمیدونم اون موقع هستم نیستم کلاسم مسافرتم...

مرادپور پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 13:56


با آرزوی موفقیت واسه همه عوامل تولید فیلم....!

به دلناز پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 14:28

بهت پیام دادم ولی نرسید!
گفتم بیام اینجا هم بگم!
تاریخ : 26 مرداد تا 30 / و اگر فک میکنی 5 روز نمیتونی وسایلتو قرض بدی 3 روز آخر هم خوبه!

در مورد سالم موندن وسایلت ، هم به تو و هم به بقیه قول میدم که حتی یه خال هم ایشالا نمیفته روشون!
و در آخر اینکه چند روز قبل از کار بهت برای آوردنشون خبر میدم!
ممنون از لطفت

جهان

nafi3 saleh جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 01:14

پری جون ما یه رادیو داریم که بزرگ هم هست اتفاقا...ولی زیاد قدیمی نیست.البته در مورد قدیمی بودنش که چیزی نگفته بودی.....
کلا اگه لازمه بیارمش؟!

مهران مدیری جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 11:56 http://mehran-siamak.blogfa.com/

سلام عزیزان قربونتون برم
مگه من شوخی دارم با شما که الکی قول بدم و وسایل را نیارم
من به عنوان قرض که وسایل را نمیدم -هدیه میکنم به شما -برای استفاده عموم-تمام

farzad جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 12:47 http://www.mehran-siamak.blogfa.com

این احمقی که داره به اسم نویسندگان وب ما کامنت میزاره ما نیستیم
جهت اطلاع گفتم/
حالا هر چی میخوای دری وری بگو

به نفیسه جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 13:20

ممنونم!
باهات تماس میگیرم

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد