کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای‌گیریِ معاونت آرشیو - و چند نکته

این پُست تا 29تیرماه به ابتدای وبلاگ مسنوجق (سنجاق شده) باقی میمونه!


سلام


1- لطفاً از بین آقایان حق‌پناه، یوسف‌دوست و قربانی یکی رو تا شنبه (29تیرماه) برای معاونت مسئول آرشیو انتخاب بفرمائید.       اگر کسی جا موند در کامنت‌ها اعلام شه که پست اصلاح شود.

2- حدقل یک روز کامل از هفتهِ آینده رو برای "آشنایی" با آرشیو احتیاج دارم

3- به معاونِ آتی: پیهِ کارِ زیادی که نیاز به حضور فیزیکی در کانون دارد را به تنِ خود بمالید.

5- لطفاً لطفاً لطفاً بعد از نصب هارد جدید و تعویض ویندوز، تا اطلاع ثانوی از دوستان کسی روی کامپیوتر فابل جدیدی نریزه (اعم از فیلم، موسیقی، و ...)

6- برنکته بالا تاکیدِ موکد می‌کنم

7- به فکرِ برداشتن فایل‌های شخصی خود از کامپیوتر باشید کم کم. 

8- اسلوبِ جدیدِ مواجهه و مرتب‌کردنِ آرشیوِ کانون به زودی تقدیم حضورتان می‌شود.

    

    زیاده عرضی نیست.

 

نظرات 15 + ارسال نظر
توفیقی سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 16:10

حق پناه

کی ویندوزو عوض میکنین؟

محسن قدکساز سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 16:12

خیلی هم عالی!
حق پناه!

محسن قدکساز سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 16:15

لطفا مسئولین رسیدگی کنن! این مطلب تا چه تاریخی باید سنجاق بمونه! به عبارتی رأی گیری تا کِی ادامه داره؟

تا شنبه 29ام دیگه
سعید چ.ع
_____________________________________
من متوجه این سوال نشدم!
شما مگه خودتون رویه سنجاق شدن تا آخر رای گیری رو نذاشتید؟
تا 29 ام دیگه!

جهان
-------------------------------------
منظور من هم همین بود! اینکه این رأی گیری تا کِی ادامه داره!
قدکساز

حق رای داران این رای گیری سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 19:18

اسامی فعالین از تاریخ 4 تیر ساعت 16:01 تا تاریخ 25 تیر ساعت 16:01

قدکساز
جهانی
شکوری
حیدری
باقری
فرازنده مهر
یوسف دوست
پشت مشهدی
شفیعی
قاسمی
صالح آبادی
سلیمیان
ضمیری
همایون روز
فرامرزی
طلاکوب
توفیق
حق طلب
ایزدی
قربانی
چراغعلی
مرادپور
______________________
جمع کل : 22
حد اقل حد نصاب : 6 نفر

اسم هر کی از قلم افتاده بره سراغ مدیر اجرایی!
اگه مدیر اجراییش سهل انگاری کرده بود به من بگید!


مسئول حق رای

شکورم سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 20:56

اولویت پیشنهادیت کیه؟
شکور

سبا حق طلب سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 21:33

ما هنوز حق پناه را نمی شناسیم غیر از اندکی که کمه.اولویت شما چیه؟
راستی به وبلاگ با یوزر اختصاصی خوش امدید هر چند زود تر می تونستید به جمع نویسندگان اضافه شید.امیدوارم شاهد پست های خوب از شما باشیم

شکور سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 21:39

رای من: حق پناه

جهان سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 21:44

من متاسفانه آقای حق پناه رو نمیشناسم و آقای قربانی رو هم چندان خوب نمیشناسم اما نسبت به مسئولیت پذیری آقای یوسف دوست شناخت بیشتری دارم، به یوسف دوست رای میدم!

شکور سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 23:19

من اینجا باس درمورد یوسف دوست متذکر بشم که
یوسف دوست از فرزندان کانون است!
و چشم امید کانون برای بقا و گسترش, به گروهی از اعضاس که یوسف دوست قطعا یکی از اونهاست.
یوسف دوست با اون گیس های عجیب و غریب و حرف زدن های مدام, اهرم مهمی تو کانونه
علت اینکه من به حق پناه رای میدم اینه که باهاش صحبت کردم و حق پناه با آرامش و پیگیری همش با من صحبت می کنه و درمورد برنامه هاش درمورد آرشیو صحبت میکنه و از یک ماه پیش این صحبت های ما ادامه داره
ازونجا که حق پناه نسبت به یوسف دوست در کانون کمرنگ تره, و حق پناه و یوسف دوست هردو برای این سمت مناسبن, من به حق پناه رای میدم چون احتمال شدید میدم که او هم مثل یوسف دوست در معاونت آرشیو و همگاری با چراغ موفق عمل خواهد کرد و این باعث میشه که علاوه بر یوسف دوستی که همیشه کانونه, حق پناهی که کم کانون میاد هم درگیر تر بشه ... یعنی من در این قضیه کاملا تئوری ایزدی رو عملیاتی می دونم
هرچند اول از همه, به توانایی و برنامه داشتن حق پناه هم معتقد شدم

به هر حال یوسف دوست(حتی با اون گیس های عجیب و غریب) از امیدهای کانون است!

سبا حق طلب سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 23:48

حق پناه

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 02:58

آقای حق پناه

حق رای داران این رای گیری چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 13:26

+
آقای سلیمی

مسئول حق رای

به شکور پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 11:55 http://kafankhafan.blogfa.com

من هنو منتظر پستت هستم که تئوریم رو توش بیان کنم.

سعیدم

سعید ایزدی پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 11:56 http://kafankhafan.blogfa.com

با اعتماد به شکور:
حق پناه

به مسئول وبلاگ شنبه 29 تیر 1392 ساعت 23:11

کم کم میتونید پست رو از حال سنجاق خارج کنید

مسئول حق رای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد