کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مسئول لوکیشن و هر کس که میخواد در جریان باشه

 

 عرض شود که چند ماه پیش آقای مقصودی دوربین کانون رو بردن برای اینکه شماره اموال بخوره...

اگه ممکنه پیگیر بشید که برگرده

متاسفانه لفظ مسئول بودن مدیر لوکیشن در حفظ و مدیریت امکانات داخل لوکیشن, در اساسنامه نیامده ولی تاجایی که یادمه, عرف گذشته اینطور بود به گونه ای که برای جابجایی امکانات نیاز به هماهنگی با مسئول لوکیشن بود

اگه کسی خاطره ی خلاف این عرف رو داره به ویژه خانم مرادپور, حتما بگن

شکور-مسئول اساسنامه

نظرات 2 + ارسال نظر
جهان سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 10:12

نه من هم حتی خلاف اینو یادم نمیاد!
یادم یک بار قبل از جابجایی کد برداری اموال کانون بود نه تنها با حضور من که مشئول لوکیشن وقت بودم صورت گرفت بلکه ازم امضا و کپی کارت دانشجویی گرفتن و با اصرار تاکید هم کردن که اگه مشکلی برای این وسایل پیش بیاد از طرف شماست و خود شما باید متقبل ضرر وزیانش بشید.
تازه اگه اشتباه نکنم بعد از دوره مربوط به من موظف شدم مرادپورو ببرم امرو فرهنگی و به مقصودی بعنوان مسئول جدیدی معرفی کنم تا دست از سر کچل من بردارن!

ببخشید تازه از خواب بیدار شدم!
غلط املایی زیاد دارم!

جهان

مرادپور دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 13:58

نه خلاف این نبوده هیچوقت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد