کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین: حق رای و حد نصاب در تابستان

مطابق با اساسنامه، معیار حق رای در جلسات و رای گیری های وبلاگی، فعالیت بین دو جلسه یا حضور در دو جلسه ی پیشین و در صورت بزرگ بودن پروژه ی پیش از جلسه، صرف فعالیت در آن پروژه بوده است... ولی این قواعد برای ترم تابستان که اعضا امکان حضور در دانشگاه رو مث سابق ندارن و همچنین فعالیت ها ی کانون هم خیلی گسترده نیست و جلسه ی رسمی هم در کار نیست، خیلی مناسب نیست. از طرفی در اساسنامه قید شده که ترم تابستان هم یکی از ترم  های کانونی محسوب میشه. با این توصیف با یه بی عدالتی عجیب در انطباق منطوق اساسنامه با وضعیت تابستان مواجهیم. به این صورت که هر کس تا پیش از آغاز تابستان، در دو جلسه حضور داشته یا فعالیت بعد از آخرین جلسه انجام داده، تا پایان تابستان، حق رای پیدا می کنه... 

 با توضیحات خانم جهانی پور هم متوجه شدیم که حد نصاب هم در تابستان چندان عادلانه نیست.

در مورد معیار های حق رای، پیشنهادم اینه که معیار فعالیت بین دو جلسه به فعالیت در سه هفته ی پیش از رای گیری وبلاگی تغییر کنه. همچنین معیار حضور در جلسات هم برای داشتن حق رای در ترم تابستان، حذف بشه.

از طرفی، تعریف فعالیت در نگاه مسئولین سمت ها، مدیران اجرایی و دبیر هم باید متناسب با شرایط باشه. با این توصیف به نظر می رسه که صرف حضور پر رنگ در وبلاگ، خودش فعالیت زیر مجموعه ی مسئول ارتباطات اینترنتی محسوب بشه. همچنین بحث های مفصل در محیط مجازی یا تلفنی با دبیران و مدیران اجرایی هم میتونه فعالیت در حیطه ی مسئولیت دبیر و مدیران اجرایی قرار بگیره.

فعلا این ها رو به عنوان دکترین بخونین. احتمالا یه هفته ی بعد مواد روشنی رو برای رای گیری قرار خواهم داد



شکور- مسئول اساسنامه

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید ایزدی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 21:32 http://kafankhafan.blogfa.com

با اونی که گفتی سه هفته بشه و همچنین فعالیت وبلاگی باعث حق رای بشه موافقم. ولی اینکه می گی معیار حضور حذف شه مخالفم. چون دلیلی نداره شرایط حق رای رو برای تهرانی ها سخت کرد. یه تهرانی شاید فقط بتونه توی جلسات شرکت کنه و فعالیت نداشته باشه.

حاجی حواست نیست ها!!! ما اصلا تو تابستون که جلسه ای نداریم. دور هم نشستن و جلسات غیررسمی، جلسه محسوب نمیشن که.
علت اینکه این قاعده رو گفتم برای تابستون حذف بشه هم به این خاطر نیست که ما تو تابستون جلسه نداریم بلکه به این علته که گرفتن حق رای به علت حضور در دوجلسه ی تشکیل شده پیش از آغاز تابستون باعث میشه که اون کسی که این دو جلسه رو بوده، تا آخر تابستون حتی بدون فعالیت، حق رای داشته باشه.
این عادلانه نیست برای همین گفتم که معیار گرفتن حق رای از طریق حضور در جلسه حذف بشه
و منظورم این نبود که تو تابستون ما جلسه داریم و گرفتن حق رای به واسطه ی حضور در جلسات تابستان حذف بشه
شکور-مسئول اساسنامه

سعید ایزدی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 22:07 http://kafankhafan.blogfa.com

اکی حواسم نبود.

وقتی نظر تایید نشده، میتونی از پاسخ به نظر استفاده کنی تا پاسخت زیر نظر من درج بشه
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد