کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتخاب معاونت مسئول ارتباطات اینترنتی

لطفا یک گزینه را انتخاب کنید:

1- پریسا جهانی پور

2- مهرشاد پرهیزکار


اولویت بنده خانم جهانی پوره، چون مسئول حق رأی هستن و از اونجایی که توی تابستون، فعالیت وبلاگی خیلی مهم میشه، ایشون میتونن خیلی کمک کنن. درضمن ایشون خیلی وقتشون رو تو وبلاگ میگذرونن و خیلی به جزئیاتش دقت میکنن.


لطفا تا دوشنبه ساعت 12ظهر شخص مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

نظرات 17 + ارسال نظر
توفیقی پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 19:44

پری جهان

مسعود زرگر پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 20:15

خانم جهانی

جهان پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 20:38

در واقع ایشون خیلی بیکارن و مدام توی وبلاگن!
به خودم رای میدم!

جهان پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 20:39

البته ارتباط مسئول حق رای و معاون وبلاگو نبفهمیدم

برای احراز حق رأی توی تابستون، وبلاگ خیلی مهم میشه!

قدکساز

حق رای دارن این رای گیری پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 20:40

شکوری
قدکساز
مرادپور
یوسف دوست
جهانی
باقری
حیدری
سلیمیان
چراغعلی
فلاح
توفیقی
چراغعلی
رسولی

1.دوستانی که فعالیتی داشتن ولی اسمشون قید نشده به من اطلاع بدن.
2.معیار حق رای در دوره تابستون متفاوته که با مسئول وقت اساسنامه آقای شکوری راجع بهش صحبت شده.


مسئول حق رای

مهرشاد پرهیزکار پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 20:51

خانم جهانی پور

به آقای پرهیزکار پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 22:43



جهان

1 سوال :
نویسنده این پست خانم جهانی پور هستند عــــایا ؟؟؟؟

------------------------------------------------------------------------
لطفا به پست های تأیید شده پاسخ ندید.
بعد از پاسخ دادن اسمتون رو حتما بنویسید.
من اشتباه کردم، باید این پُست رو با اکانت خودم میذاشتم حواسم نبود و با اکانت کانون گذاشتم.

قدکساز - مسئول وبلاگ

سبا حق طلب پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 23:08

پری جهان

سارا حنانی جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 00:23

پری جهان

جهان جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 00:45

کی اون سوالو پرسیده؟
اسمش کو؟
نه!
نویسنده پست آقای قدکسازن دیگه!
چطور؟

امیر حیدری جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 01:42

خانم جهانی پور

حق رای دارن این رای گیری جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 08:38

متاسفانه اسامی فعالین دیر به من رسید به خاطر همین هر کس اضافه میشه تو کامنت جدا میذارم!
+
طلاکوب
زرگر
فرامرزی

محمدمهدی رسولی جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 09:04

منم با تمام احترام به مهرشاد پرهیزکار عزیز
رای به خانم جهانی پور خودم را وارد صندوق می کنم

شکور یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 01:12

قطعا خانم جهانی پور نسبت به پرهیزگار، شناخت بیشتری نسبت به مرزهای وبلاگ دارن...ولی قدکساز، آیا نفر سومی رو برای انجام وظیفه ات نتونستی برای این رای گیری قانع کنی؟ مثلا چرا با خانم حق طلب صحبت نکردی؟ یا شایدم کرده ای؟
دوستان مث اینکه حواسشون نیست که ارائه ی سه نفر، یه تکلیفه نه یه پیشنهاد!

شکور-مسئول اساسنامه

الان وظیفه من چیه؟
انتخابات باطله؟

قدکساز

به قدکساز یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 10:36

انتخابات باطل نیست ولی تو به سوالات پاسخ ندادی.
آیا تو برای اینکه لیستت به سه نفر برسه، با کسی صحبت کردی؟ به کسی پیشنهاد دادی؟
شکور

من پُست گذاشتم که علاقه مندان اعلام علاقه مندی کنن، ولی فقط دو نفر اعلام کردن!
کاهلی از من بود، اگر میدونستم حتما باید سه نفر نامزد بشن هرجور شده یه نفر دیگه رو هم پیدا میکردم!

سعید ایزدی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 22:06 http://kafankhafan.blogfa.com

خانم جهانی پور

حق رای دارن این رای گیری دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 13:56

+
آقای ایزدی

مسئول حق رای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد