ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
ساختار کلی نشریه از این قراره که:
چهارد بخش وجود داره:
بخش اول: فیلم که به دو بخش تقسیم میشه:
1-هنر: این بخش مربوط میشه به جزئیات ساختار یک فیلم به عنوان هنر مثلا" شماره ی اول میزانسن رو توضیح میدیم شماره ی بعد تدوین و ...
2-تاریخ:این بخش مربوط میشه به فیلم به عنوان یک هنر در تاریخ ،یعنی همون تاریخ فیلم .
بخش دوم:سینمای جهان
ما قطعا" توو سینمای جهان هر شماره ویژه نامه یک کارگردان رو خواهیم داشت به این شکل که یک شماره کارگردان آمریکایی یک شماره هم کارگردانی اروپایی، بعلاوه معرفی فیلم هایِ روز و شاید بررسی جشنواره ی مهمی مثل کَن یا اسکار و قطعا" ترجمه ی مقاله های مهم و مربوط به موضوع مربوطه.
بخش سوم:سینمای ایران
روال این بخش هم مثل بخش قبله و رویکردِ ما توو این بخش بسیار انتقادی تر از بخش سینمای جهانه
بخش چهارم:بخش جانبی
توو این بخش هنرهای دیگه و مباحثِ دیگه و رابطشون با سینما بررسی میشه.مثلا ادبیات و سینما و تاثیر ادبیات بر سینما یا روانکاوی . . .
من انتقادات و پیشنهاداتون رو میشنوم . . .
با بخش 4 به شدت موافقم
خعلی خوبه
من میتونم تواین نشریه فعالیت کنم؟
hess mikonam karetun kheiLi khoooBe... Moafagh bashiiin
با این که منو عزلم کردی ولی همه جوره پاتم