کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت: کلیپ انجمن علمی

عرض شود که راش ها، فیلمبرداری، طرح، نوشته و تصاویر مورد نیاز، تهیه و اصل تدوین، شروع شده ولی  ادامه مطلب ...

انتقادات، تشکرات، پیشنهادات / کانون به خواب رفته؟

احساس می کنم که نظارت نهاد تصمیم گیری بر فعالیت های کانون به شدت کمرنگ شده. به عنوان یکی از اعضای این نهاد که در جزئیات اتفاقات و فعالیت های گذشته و حال حاضر کانون هستم، لازم می بینم که نظرم رو نسبت به اوضاع کنونی در قالب نقد و تقدیر و پیشنهاد عرض کنم. توجه داشته باشید که این مسائل مربوط میشن به مدیران کانون و با اغماض اعضایی که در موقعیتی قرار می گرن که حتی نگاه بهشون، به شکل مدیر یک جریان یا پروژه یا یک عملکرد محسوب میشه.

امیدوارم سایر اعضا با پیگیری ها، سوال ها، نقد ها و تشکراتشون نشون بدن که حواسشون به اتفاقات کانون هست و«کانون در قرار دادن نهاد تصمیم گیری به عنوان قلب مدیریت کانون اشتباه نکرده.»

   ادامه مطلب ...

پوسترهای برتر تاریخ سینما

سلام به همگی


10 تا از پوسترهای معروف تاریخ سینما رو انتخاب کردم,تو هرکدوم از این پوسترها می تونید مصداق مواردی که امیر حیدری تو پستش برای ارزیابی یک پوستر خوب نوشته بود رو ببینید. امیدوارم خوشتون بیاد:



1-صورت زخمی



 

ادامه مطلب ...

سومین تریلر شاهکار جدید کریستوفر نولان

سلام به همه


کریستوفر نولان در جدیدترین مصاحبه خود اذعان کرده:


      سعی کردم فیلمی به عظمت یک اودیسه فضایی بسازم


 

با این اظهار نظر شما را به دانلود و دیدن سومین تریلر این فیلم دعوت می کنم

 

                                             دانلود تریلر

سینما گران همیشه, زنده اند

چند ماه پیش خبر از سلسله پست هایی به نام سینما گران همیشه دادم مبنی بر معرفی فیلمسازان بزرگ تاریخ سینما (هر کدام در یک پست مجزا).

 
ادامه مطلب ...

گزارش فعالیت / یک جلسه ی عجیب با دکتر میراحمدی

یکی از سخت ترین و اعصاب خوردکن ترین پروژه هایی که تا به امروز به دست گرفتم، همین پروژه ی افطار بود. دوستانی که کمی با روحیات بنده آشنان میدونن که به «رسیدن به نقطه» بسیار اصرار دارم.  ادامه مطلب ...

گزارش فعالیت/ تکمیل آرشیو

تو این یکی دو هفته ای که درگیر کارای فیلم بودم امور  تکمیل آرشیو رو به پشت مشهدی سپردم که تا امروز 15 سریال  رو به صورت کامل به آرشیو اضافه کرده. 

با تشکر از زحماتش

فعالین:

سعید پشت مشهدی