کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اطلاع رسانی

سنجاق تا 2 روز

اول اینکه دانشگاه تا تاریخ 10 مرداد ماه تعطیل است  و بنابراین تا این تاریخ امکان استفاده از لوکیشن کانون هم وجود نخواهد داشت.

دوم اینکه دوستانی که به سمت معاونت لوکیشن تمایل دارند لطفا در این پست اعلام آمادگی کنند.

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه سرداری پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 00:50

چون بغیر از تابستون که تهران نیستم کلا به کانون زیاد سر میزنم ، بدم نمیاد برا ترم بعد مسئول لوکیشن هم باشم برا همین اعلام آمادگی میکنم.

شهرزاد رمضانی پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 18:01

اعلام آمادگی میکنم

شهسواریان جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 22:37

در مسیر پر فراز و نشیب این مسئولیت برات آرزوی موفقیت می کنم :))

مریم حیدری یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 14:52

اوپس .من درخواست سنجاق رو ندیده بودم .. معذرت .
به جاش دو روز الان سنجاق میکتم .

کیمیا برخورداری دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 14:10

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد