کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فردا کشکول برقرار است

این پست تا فردا ظهر سنجاق است

فردا نهمین جلسه از کشکول 5شنبه ها برگزار خواهد شد.

اصلاحیه:

ساعت 22:40 دقیقه است. الان از دانشگاه رسیدیم. متاسفانه دانشگاه امروز تعطیل بوده و کسی به ما اطلاع نداده بود. خداروشکر فقط خانم برخورداری قبل از من رسیده بودن و من به بقیه اطلاع دادم که نیان.

بنابراین امروز تشکیل نمیشه و نشد.

جملات قرمز و اصلاح ابتدایی در ساعت 10:45 5شنبه اضافه و اصلاح شد.

خواهش میکنم از دوستان که دقت کنن برنامه ی فردا چیه. یا تا امشب اطلاع رسانی وبلاگی میشه یا اینکه اگه این اتفاق نیفتاد، فردا قبل از اومدن، با خودم تماس بگیرن ببینن برنامه ای که داریم، باب طبع اونها هست یا نه: 09193499839

برنامه ی احتمالی فردا:  

1- اگه تعداد دوستان کفایت میکرد و مصلحتی خلاف برگزاری نبود، اولین جلسه از دور جدید کارگاه ویرایش تجربی فیلم رو انجام میدیم توسط خودم

2- تمرین و آموزش جلوه های ویژه توسط علی محیط

3- ادامه ی تولید کلیپ جدید کانون فیلم توسط علی محیط

4- ادامه ی جلوه های ویژه و ویراش جدیدی از تدوین دلقک


شکورم

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر حیدری چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 20:27

من میام. رایمم تدوینه

طغیون پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 19:57

شکوری خوبس زنگ زدی..خدایی این خوابه که من رفته بودم حیف بود تلف شه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد