کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه هشتم از کشکول پنجشنبه ها

تا پنج شنبه صبح سنجاق است


پست از طرف خانم کوزه چیان:


 برنامه ی جلسه هشتم کشکول پنج شنبه ها: 

در ادامه ی کارگاه جلوه های ویژه یک مهمان ویژه خواهیم داشت. آقای روح الله طغیانی که به دلیل مهارتشون در مدلسازی انیمیشن قرار هست سال آینده با پیتر جکسون همکاری کنند. ایشون قرار هست در این جلسه از کارها، تجربیات و روندی که طی کردن به اینجا رسیدن برامون صحبت کنند. 

ممنون از آقای مجتبی طغیانی که این هماهنگی رو با برادرشون انجام دادن. 

مدیریت این جلسه با خودم هست.

پی نوشت: این طور که کشکول پیش میره احتمالا مهمان بعدی خود پیتر جکسون باشه!

فعالین: خودم، طغیانی، شکوری

نظرات 10 + ارسال نظر
به خانم کوزه چیان دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 18:48

اگه علاقه داشته باشید که تو وبلاگ، پست بذارید، می تونید درخواست اکانت کنید.
شکورم

دقیقا اومدم همین کامنت رو برای خانم کوزه چیان بذارم :)
مریم حیدری

برخورداری دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 20:04

حتما میام

شهسواریان دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 20:38

چقدر خفن :)
وای خیلی خوبه ... واقعا حیفه نیایم.

به مسئول وبلاگ دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 22:28

به نظرم باید تا 5شنبه صبح (در صورتی که هیچ پست دیگه ای برای اطلاع رسانی جلسه ی 5شنبه گذاشته نشد) سنجاق باشه

شکورم

اکی سنجاق میکنم.
مریم حیدری

کوزه چیان دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 23:57

به آقای شکوری و خانم حیدری

ممنونم از پیشنهادتون. برای پست های بعدی درخواست اکانت می کنم.

خواهش میشه:) اکی.
مریم حیدری

شهسواریان سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 20:40

یه چیز راجع به سوال نظرسنجی بگم؟
مقداری جزو سوالات زرد محسوب میشه و از ابهت کانون کمی به دوره

این هم نظریه
نگاه کنید. ما هم گنده ایم، هم خودمونی هستیم.
من به هر جفتش نگاه میکنم و این نظرسنجی رو میذارم.
نمیگم که احتمال اشتباه ندارم، ولی در حال حاضر میگم که اینها با گندگیمون در تعارض نیست و حتی به من این حس رو می رسونه:
چقد گنده و باحالیم.
گندگی که به خشک بودن نیست. شوخی اگه خوب باشه، تعارضی با گنده بودن که نداره هیچ، خودش هم منجر به گنده تر شدن میشه.
صحبت میکنیم
شکورم

-------------
بله موافقم که خشک بودن اصلا خوب نیست و شوخی هم واجبه. مثلا یه چیزی مثل نظرسنجی قبلی (مسخره ای مارو و اینها ) جالب بود ... اما این یکی یه جوراییه. ینی تازه واردی که وارد وبلاگ میشه ممکنه سوء برداشت از روند کانون داشته باشه.
شهسواریان
--------------
من نظرم عکس شماست
به هر حال این موضوع یه امر نسبیه که من بگم به نظرم شوخی بسیار خوبیه و شما بگید که نه.
حس میکنم اونقد جدیت و شوخی های کانون رو تجربه کردم که در حال حاضر، قضاوتم رو صحیح می دونم.
مگه تو صحبت های بعدیم با دیگران، نسبت به این فکرم دچار تردید بشم. هنوز نکته ای از شما نگرفتم که به قضاوتم شک کنم.
شکور

عماد سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 20:50

عطار چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 15:05

هستم

جهان پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 02:46

مجتبی طغیانی خودمون؟؟؟ جدا؟؟؟ چه جااالب!!!

مرادپور جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 13:43

چه عاااالی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد