ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
از طرف آقای غلامی :
دوستان عزیز با توجه به اهمیت فرایند اطلاع رسانی در کنار کارهای کانونی دو پیشنهاد به کانونها شد که پاسخی دریافت نکردم
1- معرفی مسئول صفحه کانون در ماهنامه کارگاه هنر که جهت اطلاع رسانی اخبار مرتبط با فعالیت کانونها چاپ میشودنکته : مطمئنا این حق برای کانون فیلم محفوظ است که با هر دو طرح مخالفت نماید.
اوکی
در مورد پیشنهاد دوم، همونطور که بهت شفاهی گفتم ، هیچ تشکل دانشجویی حال حاضر شهید بهشتی، نمیتونه نسبت به پروسه ی ماه آینده ی خودش، برنامه ریزی قطعی داشته باشه.
مورد داشتیم روز اکران، خود فرهنگی ما رو موظف کرده که پوسترهای کار رو از روی دیوار جمع کنیم!
بنابراین کارها حداکثر از 4 روز قبلش دیگه به اون حد از قطعیت رسیده ان که اطلاع رسانی تو سایت رسمی دانشگاه بشن
بیشتر با همون چیزی که بهت گفتم موافقم
اعلام خبر پروژه ، 4 روز قبل از اجرا در صفحه ی اول سایت رسمی دانشگاه، که با این توصیف جزو تبلیغات خاص خود پروژه قرار می گیره پس به صورت موردی، بر دوش مدیر اجرایی همون پروژه هست.
پست قبلیم هم در رابطه با همین بود
شکورم