کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یه کاندید مستقل

سلام به همه


با صحبت هایی که بعضی از اعضا کانون از جمله امیر حیدری با من انجام دادند

منو مجاب کردن که توی این انتخابات کاندید بشم

لذا منم اعلام کاندیداتوری میکنم




نظرات 3 + ارسال نظر
عماد زردکوهی یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 07:41

موافق

امیر حیدری یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 12:59

مهدی از من سوال کرد که کاندید بشوم و من گفتم چرا که نه. به نظرم این با مجاب کردن متفاوت هست.

چرا با ایمیل من نظر دادی ؟
ملکم
-------------------------
تو کامپیوتر کانون ایمیلتو save کردی؟
الان دیدم عکست رو خیلی تعجب کردم. آقا save نکنین رو کامپیوتر کانون
امیر حیدری

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 03:53

به امیر:
درسته منظور من هم همین بود شاید باید یه کلمه بهتر پیدا میکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد