ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
از بچه ها میخواهم فیلم های که از نظرشون بد ولی معروف و پر سر و صدا هستند رو معرفی کنند من خود برای اولین نفر این کار رو میکنم
1-همشهری کین
2-قصه های عامه پسند
3-بیشتر فیلم های کوبریک به جز راه های افتخار
4-شجاع دل
5-بیشتر فیلم های اسکورسیزی
6-بعضیا داغشو دوست دارن
7-موجود از کارپنتر
8-عصر مدرن
معیارات چیه؟
انقد تند نرو عبقر جان
چی میگی تو ؟ ترجمه کن ما هم بفهمیم ، با گزینه چهارمت موافقم
با قصه های عامه پسند و بیشتر فیلمای اسکورسیزی موافقم.
عصر مدرن منظور همون Modern Timeـه؟
هه هه :))
روایتگری و شخصیت پردازی ضعیف ,میزانسن و بازی های ضعیف ,بازی با فرم های مسخره و الکی,شخصیت های اضافه و مرده,فاقد بودن قصه,فیلمنامه ای با سوارخ های زیاد و از همه مهم تر نداشتن وحدت و یکپارچگی در نتیجه کل فیلم چه از لحاظ تماتیک و شماتیک ضیعف میشه و یکسری دلایل دیگر که که گفتنش در اینجا سخته
یا ابالفضل
درسته modern time و میگم که فقط فیلم پلان آخرش که چاپلین جنگولک بازی در میار خوبه اونه البته بازی چاپلین نه چیز دیگه و گرنه سراسر فیلم سانتیمانتالیزم و ادا اطوار های بیش نیست
روایتگری و شخصیت پردازی چیه؟ چه عواملی باعث ضعفشون میشه؟ میزانسن و بازی چه تناسبی با هم دارند و چطور میشوند که ضعیف باشند؟ فرم چیست و فرم جدی و معنادار کدام است؟ شخصیت های اضافه و مرده به چه شخصیت هایی اطلاق می شوند؟ فاقد داستان به چه منظور است و اساساً قصه در سینما به چه معناست؟ فیلم نامه چیست و سوراخ های آن کجاست؟ و از همه مهم تر وحدت و یکپارچگی در نتیجه کل فیلم چه از لحاظ تماتیک و شماتیک را چه عامل ی اعواملی مشخص می کند؟
بیشتر این تعریف ها که میگی شفاهیش تو کتاب هنر سینما بوردول و تامسون هست و یه نمونه ی خوب که میتونی ببینی تو فیلم های هیچکاک هست ولی اینجور که معلوم هیچ کدوم از فیلم های هیچکاک و ندیدی (نمونه ی شاهکار ترشو میتونی در فیلم الو من جو جو هستم ببینی

)
پسرم، اینکه تازه داری فیلمای مطرح تاریخ سینما رو میبینی و کتابای مرتبط میخونی خیلی عالیه. احسنت. ولی اینکه بیای بدون استدلال درست به هرچیزی حمله کنی و بعد یه سری واژه پشت سرش ردیف کنی دو تا معنی بیشتر نداره; یا میخای صرفن جیزی گفته باشی یا میخای خودی نشون داده باشی.
از فیلمای هیچکاک برام بگو.
یه معذرت خواهی از سعید چراغعلی و سعید تو گفتی معیار هام چیه منم بعضی معیار هامو گفتم و از نظر من با معیار های من این فیلم ها بد و وقتی 50 گوی x باشه و یه گوی y ناخوداگاه هم شده خود نمایی میکنه و از هیچکاک بشین سایه یک شک و بیگانگان در قطارشو ببین و بازی با فرم رو به عنوان یه نمونه ی خوب ببین و حال کن