کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

طبقه ی اخلاص !!!


 بدین وسیله از کلیه ی اعضای کانون فیلم  وعکس دعوت میکنیم که توانایی های خود را در طبق اخلاص گذاشته و به یاری ما بشتابند. هر فردی که در هر یک از زمینه های مربوط( مانند  ترجمه ، طراحی ،عکاسی  و...)سر رشته دارد و یا علاقه به کمک دارد ویا حتی به منابع  و مراجع مربوط دسترسی دارد بسم الله بگوید و کمک بکند برای انجام شدن این کار باشد که رستگار شویم :)


هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم .

نظرات 7 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 07:34

من اعلام آمادگی می کنم...

مریم حیدری جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 21:52

به آقای قربانی :

خیلی هم خوب میشه .ممنون

فرشته مینایی یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 11:57

چی شده؟!
هر چی شده! منم هستم

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 22:03

به خانم حیدری:
قضییه کامنت دوم چیه
من خیلی دوست دارم کمکی بکنم واقعا کانون یه نشریه کم داره واقعا.
روش فکر میکنم چه موضوعی رو دست بگیرم

مریم حیدری یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 23:01

به آقای قربانی :
قضیه نداشت صرفا تشکر بود
دقیقا همینه خیلی خیلی حیفه که کانون نشریه نداشته باشه وهمه هم باید کمک کنیم که این کار انجام بشه .
خیلی خوبه پس نتیجه ی فکرهاتون رو به اطلاع برسونید

مریم حیدری یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 23:02

به خانم مینایی :
خیلی هم عالیه فکر کن تو چه زمینه ای میتونی همکاری کنی و بگو به ما .به شدت استقبال میکنیم

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 02:25

منظورم این بود من که کامنتی نذاشته بودم قبلش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد