کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دیالوگی ماندگار از فیلمسازی ماندگار

"زمانی که جوان بودم به سه چیز اعتقاد داشتم:مارکسیسم,قدرت رهایی بخش سینما و دینامیت


اما امروز فقط به یک چیز معتقدم:دینامیت!!!"


سرجیو لئونه


نظرات 5 + ارسال نظر
شکور شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 15:26

اوپس
عکسی که گذاشتی باز نمیشه قناری
باید اون عکس رو اول تو سیستم خودت سیو کنی بعدش مجدد تو وبلاگ کانون آپلود کنی قناری
شکور

حاجی چطوری آپلود کنم؟
--------
تلفنی بهت گفتم ریدیف شد
شکور
قربون دایی
عطار

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 15:51

رضا ی.د یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 00:10

اولین باری که وارد کانون شدم به یک چیز اعتقاد پیدا کردم:
کانون واعضاش خیلی خوبن
الان اعتقاد دارم:
حال کانون واعضاش خوب نیست!

محمد گلخندان یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 01:41

محمدمهدی رسولی یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 07:39

و این فیلمساز ک همیشه جاش تو سینمای وسترن خالیست . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد