کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جشنواره ژانر وحشت

سلام دوستان
من میخوام برا بعد عید در اولین فرصت 6 تا اکران در قالب یک جشنواره فیلم های ترسناک داشته باشم و احتمالا یک منتقد حسن حسینی به خاطر تسلط بالاش به این ژانر و کتاب هایی که در مورد این ژانر تالیف کرده دعوت کنم و اینکه فیلم ها ایناست :
Shining (1980)
The exorcist (1973)
The thing (1982)
28 days later (2002)
Let the right on it (2009)
Devils backbone 2001

فیلم های conjuring و sinister و orphanage رو به عنوان زاپاس کنار گذاشتم که در صورت رد شدن بعضی از اونا جایگزین داشته باشم البته حتما با چک و چونه موافقتشون رو میگیرم.

دوستانی که ممکنه به این فیلم ها شک داشته باشن میتونن در موردشون تحقیق کنن و ببینن چجور آثارین با توجه به همه محدودیت هایی که پخش فیلم های این ژانر تو ممکلت ما داره و کیفیت بالای هنریشون این فیلم ها رو انتخاب کردم در ضمن نسخه با کیفیت همه این آثار رو هم از قبل تهیه کردم.
نظرات 6 + ارسال نظر
محمد گلخندان جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 13:37

Santa sangre / Alejandro jodorowsky

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 01:44

سعید دمت گرم

عطار دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 10:48

اعلام همکاری میکنم

نداعلیپور چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 08:40

چقدرعالی.....خیلی از این جشنواره ای که میخواییدبذاریدخوشحال شدم وامیدوارم بتونم کمکتون کنم

هلیا.جم سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 22:23

اقای پشت مشهدی روی کمک من هم ۱۰۰% حساب کنید

شکور چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 00:25

28 روز بعد مثل 28 هفته بعد خیلی قشنگ بود ولی آیا قابل نمایشه؟!
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد