کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام فعالین

امروز لیست ها تمام شد.


با تشکر فراوان از خانم سلیمیان و جهانی پور و زرگر که دیروز زحمت کشیدند و برای وارد کردن اسم ها زحمت کشیدند.


و یک تشکر بسیار ویژه از خانم ترابی که این چند روز بسیار برای این کار زحمت کشیدند. و امروز هم علی رغم سرماخوردگی باز هم کمک کردند که هر چه سریع تر لیست ها آمده شود. 


فعالین: خودم، ترابی، زرگر، جهانی پور، سلیمیان.

نظرات 1 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 15:52

اعتراض من:من تو دوره مدیریت وبلاگ اقای قدکساز خعععلی بهشون کمک کردم.مخصوصا تو تایید نظرات و یه سری مسایل دیگه.من واسه این امتیاز میخوام حتی.
بعدش اینکه انصافا من باید واسه دهلیز دو امتیاز بگیرم فقط؟؟؟؟
انصافا!!!! :-D
به مدیر اجرایی مربوطه اقای حیدری مراجعه کنید

تایید میکنم. حداقل ٢ تا امتیاز باید بگیرن.
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد