کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

Humans of Tehran

سایتی پیدا کرده ام که خیلی جالب است، گفتم حیف است که معرفی نکنم.


 سایتی پیدا کرده ام که خیلی جالب است، گفتم حیف است که معرفی نکنم.

هم مربوط می شود به عکس، و هم یکجورهایی به سینما و فیلمسازی. 

ماجرای این سایت جوانانی هستند که برش هایی از زندگی آدم ها را در تهران نشان می دهند، سراغ مردم می روند و ازشان عکس می گیرند و داستان زندگی شان را در می آورند تا چهره ی جدیدی از پایتخت ترسیم کنند. صفحه Humans of Tehran نزدیک به دوسال است افتتاح شده و تا امروز تصویر ایران را در ذهن خیلی از مردم دنیا تغییر داده. صفحه ای که تا به حال بیش از 119 هزار لایک خورده، آماری که بخش عمده اش را بازدیدکنندگان خارجی تشکیل می دهند.

اولین کسی که این طرح را کلید زد هم برندن استنتن، عکاس و وبلاگر نیویورکی بود در سال 2010. کار جدید او راه رفتن در خیابان های نیویورک و عکاسی از مردم عادی و بیرون کشیدن یک دیالوگ یا داستان کوتاه از زندگی شان بود.

حالا خودشان می گویند از نظر تعداد مخاطب الان Humans of India را پشت سر گذاشته اند و بعد از نیویورک و پاریس در رده سوم هستند. 


برای من که  سایت جالبی بود. برای دیدن صفحه اش اینجا را کلیک کنید.

منبع: همشهری جوان

نظرات 5 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 20:39

خب لینکش رو درج می نماییم در سمت چپ وبلاگ

شهسواریان یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 21:48

ای ول

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 23:29

ممنون از اطلاعتون

شکور دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 01:10

والا فکر کنم نت من نمیکشه

رضوی جمعه 1 تیر 1397 ساعت 06:10

با سلام به حضور خانم جواهریان
متن و گزارش زیبایی از شما را امروز در همشهری آن لاین خواندم صرفا خواستم به عنوان یک خواننده از حسن نگاه و متانت قلم شما تقدیر کنم و برایتان از خدای متعال موفقیت های فراوان آرزو نمایم . از این که دسترسی به ای میل شما نداشتم و فرصت طلبانه از این فضا استفاده کردم پوزش می خواهم . احمد رضوی 31خرداد 97

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد