کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ترم جدید کانون آعاز شد مسئولین جدید را بشناسید

بر اساس صحبتی که با آقای شکوری داشتم که متنش رو می زارم توی ادامه مطلب. از امروز یعنی یک شنبه 22 دی 92 ترم جدید کانونی آغاز می شود و افراد زیر مسئولین سمت هستند.


مسئول اساس نامه: سیما ترابی

مسئول وبلاگ: پریسا جهانی پور

مسئول مالی: مسعود زرگر

مسئول حق رای: کیمیا برخورداری

مسئول لوکیشن: پرنیان فلاح

مسئول کامپیوتر: محسن قدکساز


تمام مسئولین موظف هستند تا دو هفته معاونین خودشون رو بزارند برای رای گیری. 


با تشکر

مسئول پیشین اساس نامه

  

ایزدی:  توی اساس نامه فاصله بین دو ترم مشخص نشده  منظورم مسئولین سمت هاست. سال پیش چیکار کردید که بر اساس عرف رفتار کنیم

شکوری: یادم نیست. در متن اساسنامه چی نوشته؟

ایزدی: هر مسئول یک ترمه که ترم تحصیلی گفته شده یعنی تا آخرین امتحان . برای هر معاون هم گفته شده اول هر ترم مسئول میشه. ترم تابستون هم گذاشتیم بر اساس آخرین امتحان ترم دوم تحصیلی. یعنی معلومه منظور آخرین امتحانه ولی منطقی اینه که توی این بازه هم همون مسئولین قبلی مسئول باشند.

شکوری: با پایان «آخرین امتحان» ترم جدید شروع میشه. در تفسیر قانون، اول باید با امارات و نشانه ها دنبال منظور اصلی قانونگذار بگردی اگه پیدا نشد بری سراغ تفسیر منطقی. به نظر من اماره ی آخرین امتحان نشون دهنده ی اینه که  قانونگذار اراده کرده با آخرین امتحان ترم اول ترم دوم آغاز بشه

ایزدی: چجوری به این نتیجه رسیدی؟ به نظر من وقتی میگه ترم تحصیلی منظورش اینه که با اولین روزی که دانشگاه به عنوان اولین روز ترم اعلام می کنه.

شکوری: قناری! اگه میخوای تفسیرت رو بذاری روی لفظ ترم تحصیلی و مفهوم رو منطبق بر قواعد دانشگاه کنی الان من ازت می پرسم ترم اول کی تمام میشه و ترم دوم کی شروع میشه؟ بین دو ترم جزو کدام ترم محسوب میشه از نگاه خود دانشگاه؟

ایزدی: نمی دونم

شکوری: همین دیگه. به نظر من کانون خودش اقدام به تعیین مفهوم ترم کرده برا همین هم گفته که ترم از نظر کانون سه تاست و یکیش تابستونه. به نظر من لفظ «آخرین امتحان» به عنوان توصیفی از پایان یک ترم اومده و شروع ترم، باز هم منظور شروع ترم با مفهوم کانونیه که ما نمیشناسیمش، وقتی می دونیم از نگاه کانون پایان ترم اول با «اخرین امتحان» رخ میده و آغاز ترم بعدی رو هیچی برای تعیینش نداریم، میتونیم نتیجه بگیریم که بعد از آخرین امتحان میشه ترم بعدی.

ایزدی: یه جوریه عباس. لفظ آخرین امتحان برای ترم زوج اومده و نه ترم فرد. درباره ترم فرد همچین حرفی زده نشده. یعنی اینه که دو ترم داریم ولی یه هفته بینش هیچ ترمی نیست مثل دانشگاه. توی تابستون دیدیم اونجا خالیه اومدیم خودمون یه ترم تعریف کردیم. اینجا هم خالیه، می تونیم براش یه چیزی تعریف کنیم . مثلا حدفاصل بین دو ترم  

شکوری: والا چی بگم اگه میخوای قانونگذاری کنی موضوع فرق داره

ایزدی: نه می خوام بگم که قانون اینجا ساکته

شکوری: ...

ایزدی: منطق به نظر من می گم مسئولین باشند تا شروع ترم بعدی

شکوری: اگه میخوای از اساسنامه ی الان استفاده کنی که نظرم رو گفتم تا جایی که بشه از امارات کمک گرفت، باید سکوتا قانون رو حل کرد به نظر من اونچه میگی صرفا مربوط به ترم زوجه، حرف عجیبیه

ایزدی: آخه در باره اونم حرفی گفته نشده. گفته ترم تابستون از آخرین امتحان ترم زوج میشه

شکوری: به این میگن «وحدت ملاک» گرفتن . شروع تابستون برای کانون مشخص نبوده برا همین گفته با آخرین امتحان ترم قبل. حالا که موندیم شروع ترم زوج از کی شروع میشه، وحدت ملاک می گیریم. چون کانون در رابطه با این موضوع هم مونده که چی بگه و قضیه دقیقا مثل تابستونه. توجه داشته باش که مطابق با تعاریف دانشگاه ترم تابستونی وجود داره ولی کانون باز هم اومده خودش اولش رو تعیین کرده

ایزدی: یعنی می گی الان معاونین شدند مسئول ؟

شکوری: بله. مگر اینکه مسئولین بخوان ابقا بشن

ایزدی:  قبول حرفت.

شکوری: خودم هم این رو دوست ندارم. برا همین پیشنهاد میکنم که یه قانون براش نوشته بشه

ایزدی: فعلا که تا وقت قانون نمیشه

شکوری: ولی تا وقتی که قانون نیست چاره ای جز وحدت ملاک نیست

 

نظرات 10 + ارسال نظر
پرنیان فلاح یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 17:31

ینی من الان باید معاون هم تعیین کنم؟اخه بین دوترم که کسی کانون نمیاد؟مگه میاد؟!!!
به هر حال قانونه دیگه کاریش نمیشه کرد!!!!

از سبک سوالتون حس میکنم نمیدونید باید چه کنید. شما باید با سه نفر در مورد اینکه معاون شما و مسئول ترم آینده برای این سمت بشن صحبت کنید و موافقتشون رو جلب کنید و بعدش اسم اونها رو با اولویتی که خودتون صلاح می بینید برای رای گیری در وبلاگ قرار بدید.
فکر میکنم مهلت شما برای انجام تمام این کارها دو هفته باشه ولی بهتره از مسئولین اساسنامه یعنی ایزدی و خانم ترابی جویا بشید یا خودتون اساسنامه رو بخونید
شکور

توفیقی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 18:29

تا حدودی این صحبت و مکالمه رو خوندم.
اما از نظر خودم بگم که ترم پیش،زمانی مسولیت به من محول شد که دو هفته بینابین بود.نه شرایط عادی رو داشت ، نه ترم تابستون
دائما با مسول اساسنامه در ارتباط بودم و در حال پرسیدن
برای مسولی ک تازه به یه سمت میرسه،این یکم سخته.
همون اول کارش سخت ترین دوره کاریش محسوب میشه
این ترم هم با اینکه من به معاونم یکبار همه چیزو توضیح دادم اما لازمه یکبار دیگه ،موقع تحویل سمت هم اینکارو انجام بدم.
اما بعد اتمام امتحانات و شروع تعطیلی ها،من دسترسی به معاونم ندارم.
بهتره که آغاز ترم رو از زمان شروع کلاسها بذاریم ک این مشکلات بوجود نیاد.

این دلیلی که اوردید منطقی نیست. هر مسئولی وظیفه داره که معاونش رو در طول ترم کامل آمده کنه.
تازه خیلی از موارد رو هم می شه تلفنی هماهنگ کرد. و حضور لازم نیست.
ایزدیم.
--------------------------------------------------
به توفیق:
مخصوصا موارد حق رای
جهان

اسدی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 18:35

آخرین امتحان کدوم رشته؟
ما بعد از آخرین امتحانمون باید پرژه ای واسه همون ترم تحویل بدیم که تا 25 وقت داره اما دانشجوهایی که با استاد محمودی کلاس دارن تا خود 5 بهمن پرژشون طول میکشه. پس اینجوری ترم فرد تا اولین روز شروع کلاس های ترم زوج ادامه داره...

تحویل پروژه مورد خاصه.
ولی آخرین امتحان برای دانشجویان تمام رشته هاست.
ایزدیم.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 20:03

اقا برای مسئول آرشیو نمی خواید رای گیری بزارید

چرا در فکرش هستم. یه چند روز دیگه رای گیری می ذارم.
ایزدیم.

امیر حیدری یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 20:50

به به. یه تیم جدید و پر تجربه.

توفیقی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 23:32

من ک استدلال نیاوردم
ترجیحمو مطرح کردم
واقعا تراکم کاری دوهفته اول خیلی زیاد بود.

خاقانی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 00:56

این ترم فعال تر خواهم بود

پرنیان فلاح دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 10:09

به آقای شکوری:
چرا میدونم که باید چیکار کنم،منظورم این بود که الان که کسی کانون نمیاد و منم کسی رو نمیبینم که بخوام باهاش صحبت کنم!!!؟

اسدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 11:05

معاون وبلاگ تعیین شده؟ میشه منم کاندید شم؟

بله بله
جهان مسئول

اسدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 12:29

این بله ینی تعیین شده یا با کاندید و یا انتخاب شدن من موافقید؟
به پریسا

کاندید شدی دیگه
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد