کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

با برنامه درس بخوانید پیشرفت کنید (شعار این ترم من)

 سلام به همه

این ترم که گذشت من 14 واحد داشتم بخاطر همین تقریبا تو کانون

فعال بودم ولی امتحانات خوب نبود چون توی طول ترم خودمو با زرگر

اشتباهی نگرفتم این ترم 20 واحد دارم و نمی خوام از یک طرف

بازم بیخیال درس بشم و از طرف دیگه فعالیتم توی کانون کم بشه

به خاطر همین اومدم برنامه ریزی کردم که به هر دوتاش برسم........

ادامه مطلب بروید

 

 

برنامه    


اولین هفته ای 1080 اومد                                                                           

 اکران و نقد و بررسی فیلم Gravity


هفته چهارم بهمن

اکران و نقد و بررسی فیلم Warrior


هفته دوم اسفند

اکران و نقد و بررسی فیلم The Hunt AKA Jagten  


هفته سوم فروردین

اکران و نقد و بررسی فیلم   The Legend 1900

  

پست گذاشتن در وبلاگ  


مسئولیت آرشیو ( در صورت انتخاب شدن)


ویرایش فیلم هایی که به من بسپارند


ساخت فیلم 100 ثانیه ای


شرکت در کلاس های کار گردانی و فیلمنامه نویسی کانون


پ.ن : برای اجرای این برنامه به حضور و همکاری

شما کانونی های عزیز نیازمندم

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود زرگر جمعه 20 دی 1392 ساعت 19:31

دوستان لطفا به این جو سازی هایی که علیه من میشه،اصلا
توجه نکنید.اصلا...
همش شایعست....
خدا از باعث و بانیانش نگذرد...

حق طلب جمعه 20 دی 1392 ساعت 22:53

عجب برنامه ریزی

شهسواریان شنبه 21 دی 1392 ساعت 09:38


فیلم 100 ثانیه ای رو واسه جشنواره اش می سازین؟

مریم حیدری شنبه 21 دی 1392 ساعت 15:20

چه برنامه ی منسجمی هم ریختین ایشالا که به اجرای همه اش میرسن

اسدی شنبه 21 دی 1392 ساعت 20:06

واسه اکران ها و نقد و بررسی ها رو کمک من حساب کنید.

رضا ی.د دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 04:18

حاجی وبلاگ دفترچه یادداشت شخصی نیست وبلاگه!
ودر ضمن نمیتونی بعدا از این پست به عنوان اعلام برنامه استفاده کنی ها از من گفتن! چون این ترم آسمونم به زمین بیاد من هفته ی انیمیشنم رو به راه میکنم ها از من گفتن

رضا اصلا توجه داری چی میگی:کلافه
مهدی قربانی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چنانچه تا 24 ساعت آینده صاحب پاسخ بالا مشخص نشود پاسخ حذف شده و کامنت اصلی تایید خواهد شد.
این تذکر کاملا و کاملا جدی ست.
جهان مسئول
----------------------
ببخشید حواسم نبود
قربانی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
این کامنت رو با تمام پاسخ هاش تایید میکنم تا دوستان ببینند و بدانند.
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد