کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین از یکشنبه تا یکشنبه (10 تا17)

سلام دوستان.فردا و پس فردا هرکی چراغ قوه داره بیاره

من دوتا وسیله مهم گم کردم. یک دی وی دی که روش نوشته marathon boy  و 2/3 خالی بوده هفته پیش، و دفتر چه یادداشت کوچک آبی رنگ سیمی که  اطلاعات مهمی توش بود از جمله فعالین  تعدادی شماره و....

لیست فعالین رو  تو این هفته   ذهنی می گم .ایشالا کم نیاد

 

 قربانی قهرمان فعالین  ،شماره یک فعالین ،(اگر نبودند تبلیغات داخل دانشگاه لنگ می موند)

شکوری ،حیدری، برخورداری،طلاکوب، مراد پور،قدکساز،ایزدی، خاقانی،زرگر، علیرضا،فلاح،فاضلی،عطارپور،خداقلی،حیدری،فائزه محمد نیا(سه قلو های روسی عالیییی بودند )،علی پور،یوسف دوست، دلیاری ،مثبت،پیروز بخت،ترابی،نفیسه صالح آبادی ،قاسمی، بشیری ،رسولی،پرستو کنعانی ، چراغعلی،شهسواریان ،نجاتی و خودم


پشت مشهدی، شیدا ؟،زهرا همایون فر؟،جهانی پور، کیانی،ارشادی،گل خندان، توفیقی،طاطایی،فرشته مینایی، پریسا کنعانی  با ارفاق جزء فعالین محسوب می شن


   چون کار  کمی انجام دادند و دلیل جداسازی ایشان   اجحاف  شدن در حق افرادی چون قربانی و سه قلو های روسی و  مراد پور است.

سعی کردم با عدالت اسم فعالین رو بدم.

ممنون از کمک های آقای شکوری و راهنمایی های آقای حیدری


هرکی اسمش نیست بگه.

 خیلی ممنون از همکاریتون دوستان کانونی عزیز .فردا  و پس فردا  همه بیاین و همکاری کنید که اکران خوبی داشته باشیم .

روز دانشجو با اینکه با تعدادی هماهنگ کردم  و در وبلاگ تایید کردم که به کمک نیاز هست.به خاطر حضور رییس جمهور جو گیر شدند و رسما پیچاندند بنده را .

از آقای قربانی  و قاسمی و  خانم مرادپور به خاطر جو گیر نشدنشان  و حضور به موقعشان سپاسگزارم.


نکته :برای سه شنبه نیروی کمکی کم داریم یا اصلا نداریم مثل کسی که پشت لب تاب بشینه و .... من از سیستم های صوتی تصویری اطلاعات کمی دارم  مخصوصا که تالار الزهرا مشکل صوتی داره .لطفا برای سه شنبه هم داوطلب شید برای کمک.


نظرات 5 + ارسال نظر
محمدنیا یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 22:17

چقدر خوبه اسم ادم اینجوری بولد بشه
انشالله ک اکران خیلی خوبی برگزار بشه

شکور یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 22:28

برای سه شنبه به چراغعلی گفتید که اسپیکرهاش رو بیاره؟؟؟؟؟؟
نگید که یادتون رفته ها
شکور

یادم بود اما با اسپیکر امور فرهنگی هماهنگ کردم .
لازمه ؟
حق طلب
----------
معلومه که لازمه!!!!
خانم حق طلب؟!
اینقد تاکید روی لفظ «چراغعلی» یعنی بدون علت بوده؟
بابا برخلاف دفعه های قبل() مشخص بود که لفظ چراغ موضوعیت داشت...
شکور

حق طلب یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 23:54

آقای شکوری اصلا متوجه نشدم منظورتون رو؟!!!!
چه تاکیدی روی چرا غعلی کردم؟!!!!
من احساساتم رو درگیر کار نکردم اصلا
واقعا منظورتون رو نفهمیدم

نه منظورم تاکید خودم در گذشته بوده.
قبلا با تاکید همش پیشنهاد دادم و عرض کردم خدمتتون که اسپیکر های «چراغعلی» رو هماهنگ کنید.
علت تاکید بنده بر روی لفظ چراغعلی علت داشته و اون هم این بود که اسپیکرهاش رو تو روز کانون به کار بردیم و اسپیکر های خوب و قابل اعتمادی بودن
شکور

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 00:11

خسته نباشید خانم حق طلب
واقعا از مدیریتتون خیلی چیزا یادگرفتم که امیر حیدری به من می گفت باید مدیر اجرای این طور باشه.
همگی خسته نباشند

مریم حیدری دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 21:56

بسی ذوق کردیم از این تشکر ویژه
همگی خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد