کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی امروز، 16 آذرماه 92

امروز به علت حضور رئیس جمهور در دانشگاه, و از اون مهمتر, روز سخت پروژه ی کانونی اکران های مستند, جلسه خلوت بود. دوستان اغلب در حال پوستر زنی و دادن بروشور بودن. با این حال جلسه با رسمیتی که خانم توفیقی روش تاکید کردن, آغاز شد و ازونجا که وقت داشت حروم میشد، من مدیریت جلسه رو برعهده گرفتم. 
 



-------------


شکور:

1-      امروز 16 آذر بود و قرار بود که تا 15ام, جشنواره فجر نظرش رو نسبت به اکران نامحدود فیلم های فجر و اجازه ی حضور دانشگاه شهید بهشتی در لیست محل های اکران جشنواره اعلام کنه. با آقای احمدیان از جشنواره تماس گرفتم و ایشون گفتن که متاسفانه این امکان به وجود نیومده.

بنابراین این خبر رو در جلسه اعلام کردم و گفتم که پلان دو رو پیش میگیریم و امیدوارم که با پروژه ی هفته ی میرکریمی, یک جشواره ی مستقل همزمان با فجر با فیلم های حاضر در فجر انجام بدیم.

 

2-      برای حضور دکتر میراحمدی, که پیشنهاد و مدیریت پروژه با من بود, اجازه ی بدون زمان گرفتم به این مفهوم که وقتی کانون به من اجازه ی این کار رو داده بود, با قید «هفته ی بعد» بود که این قید دست من رو برای دعوت از دکتر می بست زیرا دکتر شنبه ها معمولا یه سری کار دیگه ای هم داشت که اون هفته ی بخصوص حضورشون میسر نشد. به هر حال من اجازه ی دعوت از دکتر بدون قید زمان رو از کانون گرفتم.

هرچند این قضیه با نظر مسئول اساسنامه مبنی بر اینکه با توجه به شخصی بودن پروژه نیازی به این هماهنگی ها نیست، همراه بود. (البت من در مورد این نظر شک دارم)

 

3-      همونطور که در رای گیری سابق بر این تصویب کرده بودیم که کسی حق گذاشتن پست هایی مبنی بر سمتش در کانون، در سایت وزارت علوم نداره. با توجه به نزدیک شدن جشنواره ی رویش و محدودیت زمانی، صلاحیت بنده «عباس شکوری» برای گذاشتن پست هایی مربوط به رزومه و افتخارات کانون رو بدون نیاز به اطلاع رسانی در وبلاگ با رای گیری مشروع مورد تایید قرار گرفت. این استثنا بر قانون صرفا برای حفظ موقعیت کانون در داوری جشنواره ی فجر ایجاد شد. خانم طلاکوب تنها مخالف این رای گیری بودن که با توضیحات بنده مبنی بر علت این استثنا قانع شدن.

 

4-      مجددا آخرین پروژه ی اکران فیلم رو در کانون اعلام کردم و از دوستان خواستم که در این پروژه حضور پیدا کنن.

 

5-      خانم حق طلب نیاز غیر کانونی به کابل 1394 داشتن که از اونجا که این استفاده یک استفاده ی بیش از حد عرف زمانی بود, برای مشروعیت این استفاده رای گیری شد. جمله ای که امیرحیدری برای رای گیری شدن عنوان شد: «استفاده به شرطی که به محض نیاز برگردانده شود»، بود.

 

--------

امیر حیدری

 

1-      پیشنهاد کرد که به اساسنامه وظیفه ای برای مسئول آرشیو اضافه بشه مبنی بر بایگانی کردن پوستر و یکی دو عکس از هر مراسم به هدف: دادن عکس ها به فرهنگی و استفاده در جشنواره هایی مانند رویش

این قضیه در حد یک پیشنهاد باقی ماند که تفکر مسئولین اساسنامه رو برای پخته و سپس طی کردن مراحل برای قانونی شدن رو می طلبه

 

2-      پیشنهاد حذف سمت مسئولیت کامپیوتر (اصلاحیه:) کتابخانه و اضافه شدن این مسئولیت به شکل یک «زیر سمت» به سمت مسئول لوکیشن داده شد. دلیل امیر این بود که مسئولیت کتابخانه فعالیت زیاد گسترده ای نیست و همیشه هم مسئول ملزم به کار و حضور نداره و اگه این سمت زیرمجموعه ی سمت لوکیشن قرار بگیره, مسئول لوکیشن می تونه دربازکن هاش رو به این سمت بگماره که باعث انعطاف در کار کتابخانه میشه. من گفتم که قبلا تجمیع مسئولیت ها رو عنوان کرده بودم که البته تجمیع کلان تری بود که باهاش مخالفت شد.

پیشنهاد امیر با موافقت شدید مسئول لوکیشن هم قرار گرفت و در آخر با رای گیری, این تجمیع رای مثبت اعضا رو به دست آورد.

 

 

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن قدکساز یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 00:05

خط اول بند دوم صحبت های امیر حیدری درست نوشته شده؟ مسئول کامپیوتر؟

اصلاح کردم
تشکر
شکور

توفیقی یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 20:40

حاضرین جلسه:
شکوری
ابراهیمی
توفیقی
مرادپور
حیدری
علیپور
تدریس
مردیها
طلاکوب
ارشادی
گلخندان
زرگر
چراغعلی
جعفری زاده
سیدی

حق طلب یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 21:49

من هم حاضر جلسه بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد