کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من باب آرشیو - استعفا؛ و شروع کار مسئول جدید

و اما بعد؛

  

فکر می کنم درمورد وضعیت فعلی آرشیو مقصر اصلی باشم1؛ برای همین استعفا و عذرخاهی خود را تقدیم می کنم.

طبق قوانین معاون مسئول- آقای حق‌پناه - مسئول جدید خواهند بود. ولی پیشنهاد بنده این است که با عزل ایشان از معاونت 2 گزینه جدیدی برای مسئولیت انتخاب شود.

زیاده عرضی نیست.


1- ولی واقعا بی انصافیه اگه همه کاسه کوزه ها سر من بشکند

2- ایشان چندان نمی توانند در کانون وقت بگذارند. می توانند کمک کنند ولی نه به عنوان مسئول.

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا ی.د چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 12:59

من میخوام معاون مسئول آرشیو بشم تا ترم بعد و البته یه مقداری از این ترم بتونم کارو انجام بدم

جهان چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 13:55

خسته نباشید

شکور چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 17:21

والا تا جایی که یادمه، قرار بود که سعید چراغ خودش در مورد فعالیت حق پناه گزارش بعده و خودش برای رای گیری برای معاونت توپشکن اقدام کنه ولی می بینم که این کار رو هم نکرد و سعید باید این رو هم به باگ های مدیریتش اضافه کنه. البت الان سعید از قانون استفاده کرد و زحمت مسئولیت بعدی رو انداخت گردن مسئول اساسنامه.
ای کچل کلک
شکور

مرادپور پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 03:29

در هر صورت خسته نباشید...

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 8 آذر 1392 ساعت 12:11

سعید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد