کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری برای معاونت اساس نامه

تا پایان رأی گیری سنجاق است!


از آن زمانی که مسئول اساس نامه شدم، بیشترین دغدغه ام این بود که فرد مناسبی را برای معاونت انتخاب کننم. به این علت که، من فردی برای معاونت می خواهم که بتوانم برای برطرف کردن مشکلات اساس نامه و همچنین اضافه کردن قوانین جدید با او بحث و مشورت کنم. که هم اساس نامه بهتر شود و هم آن فرد برای مسئولیت بعدی اساس نامه توانایی لازم را کسب کند. 

به دلیل اینکه خودم آشنایی کاملی با اعضای کانون نداشتم، تصمیم گرفتم از آقای شکوری کمک بخواهم و ایشان هم سه مورد را به من معرفی کردند.  

 خانم ترابی، خانم طلاکوب و خانم حق طلب. 

با هر سه نفر صحبت کاملی داشتم و مواردی را که از آن ها انتظار داشتم به آن ها گفتم. هر سه نفر را فرد مناسبی برای این سمت دیدم و آن ها هم پذیرفتند که معاونت اساس نامه را بپذیرند. 


بعد از صحبت هایی که با آنها داشتم در مورد الویت فکر کردم ولی به نتیجه ای نرسیدم. ولی بد نیست موارد زیر را ذکر کنم. 


قرار است قوانین مربوط به موارد مالی را در این ترم تصویب کنم. برای همین ار خانم ترابی به عنوان مسئول مالی در خواست کردم که عرف هایی که در این زمینه وجود دارد برایم لیست کنند تا آن ها را به رای گیری برای قانون شدن بگذارم که این کار را به خوبی و در مدت زمان کوتاهی انجام دادند. و برای همین گزینه خوبی برای معاونت هستند. 


بعد از اینکه با خانم حق طلب در مورد معاونت صحبت کردم. رفتند و اساس نامه را به دقت خواندند و یک مورد بسیار ریز را که نه من و نه آقای شکور به آن دقت کرده بودیم را گوش زد کردند که به خاطر دقت و توجه بالایشان نسبت به اساس نامه است. همین نشان دهنده این است که ایشان هم گزینه خوبی برای معاونت هستند . 


با توجه به نکات بالا کاندیدا ها : 

خانم حق طلب و ترابی الویت اول 

خانم طلاکوب 


پایان رای گیری چهارشنبه 10 مهر 92 ساعت 19:53

نظرات 22 + ارسال نظر
امیر حیدری چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 21:56

احسنت. خوب پست گذاشتی.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 23:03

خانم حق طلب

محسن قدکساز چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 23:04

ترابی

توفیقی چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 23:11

حق رای داران:

حق طلب
بشیری
فرازنده مهر
اهل خیر
محیط
رسولی
پرهیزگار
فرامرزی
باقری
صالح
قدکساز
توپشکن
مرادپور
شکوری
یوسف دوست
ایزدی
زرگر
حیدری
توفیقی
طلاکوب
ترابی
چراغعلی
قاسمی
جهان
برخورداری
عبداللهی
فاضلی
عطار
تدریس
..................
در مجموع 29 نفر
با حد نصاب 8 نفر

شکور پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 00:05

فکر کنم کاملا آدم ترسناکی هستم. هیچ کدوم از این سه نفر نپذیرفتن که معاون اساسنامه در دوره ی من بشن
شکور

رضا ی.د پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 00:17

ممتنع

مسعود زرگر پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 00:32

سخت شد که!!!
یکی رو حذف کردم بعد سکه انداختم، شد خانم طلاکوب

دلنــاز طلاکوب پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 08:05

عذر بنده برای کم کاری ضیق وقت است! :/
رای من: سیما ترابی! :)

سبا حق طلب پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 09:44

رای من خودم سبا حق طلب

اشکان پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 12:16

خانوم ترابی

سعید ایزدی پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 14:09 http://kafankhafan.blogfa.com

به شکور : اشتباه نکن من خوب قانع می کنم.

به زرگر: می تونستی ممتنع بدی.

سعید چ.ع پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 20:31

طلاکوب

تدریس جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 14:15

ترابی

شکور جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 18:28

ترابی

امیر حیدری جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 20:54

خانم ترابی

بشیری شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 01:57

ترابی

توفیقی شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 15:45

ترابی

توفیقی شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 15:50

به آقای ایزدی:

پایان رای گیری ساعت 19:53....
حالا چرا 53 دقیقه؟!


اما ممنون که یه پست کامل رای گیری گذاشتین

تصحیح میکنم: یه پست رای گیری کامل
توفیقی
---------------------------------------
دقیقا دو هفته حساب کردم.
خواهش می کنم.
ایزدیم
...........................................
آخه پست که ساعت 11:19 نوشته شده.
نکنه به خاطر اینه که یه مدت چرکنویس بود.
{دقیقا الان به کار من میگن گیر الکی!}
توفیقی
---------------------------------------------------
اینجا من به یه نکته جالب دقت نکرده بودم. وقتی داشتم پست می ذاشتم یه کاری پیش اومد چرک نویسش کردم و بعد شب اومدم کاملش کردم و منتشرش کردم. اون ساعتی که من انتشار رو می خواستم بزنم ساعت 19:53 دقیقه بود ولی خود وبلاگ اولین ساعتی که شروع کردم به تونشتن رو زده. این اختلاف ساعت برای همینه.
ایزدیم.

سعید ایزدی شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 22:51 http://kafankhafan.blogfa.com

خانم حق طلب

moradpour یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 23:27

khanum torabi

جهان سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 19:52

حق طلب سرش نسبت به ترابی خلوت تره بعلاوه به خاطر دوستی نزدیکم با سبا از قابلیتش برای این سمت بیشتر خبر دارم به خاطر همین به سبا رای میدم

جهان چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 21:11

این پست هم زمان رای گیریش تموم شده گویا

صحیح است!
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد